14

2.1K 169 8
                                    

Kai: Tamam sen olabilirsin.

Kyungsoo: Ne?

Kai: Üstte diyorum sen olabilirsin. Aşk için buna bir seferlik katlanabilirim.

Kyungsoo: Ne sikim saçmalıyorsun ?

Kai: 3 gündür mesajlarıma cevap vermiyorsun Soo. Üstte ben olurum dedim diye benimle konuşmayı kestin.

Kyungsoo: Sadece sürekli maç için antrenman yapıyorum ve çok  yorulduğum için hiçbir şeyle ilgilenmiyorum seni bok beyinli.

Kai: Ahhh ! Ne kadar da aptalım Kyungsoo-ah bana kızdın sandım ve üç gündür çok üzgün geziyorum.

Kyungsoo: Evet aptalın tekisin.

Kai: Maç için çok yoruluyorsun gerçekten. Neden bu kadar uğraşıyorsun ki?

Kyungsoo: Ne demek neden? Maçı Jongin'e karşı kaybetmeyeceğim.

Kai: Bu bir takım oyunu Kyungie.

Kyungsoo: Öyle ama ne ben yenilip Jongin'in diline düşeceğim ne de okulumu o zengin züppelerinin diline sakız edeceğim.

Kai: Kim Jongin'den neden nefret ediyorsun?

Kyungsoo: Aslında onun varlığından nefret ediyorum.

Kai: İyi ama neden ? Bir sebebi olmalı.

Kyungsoo: O veledin kendinden büyük bir egosu var. Parasıyla her haltı yapabileceğini sanıyor ve insanları küçümsüyor. O sadece dünya için gereksiz bir herifin teki. Eminim kendinden başka kimseye faydası yoktur.

Kai: Sen nereden bileceksin ki...

Kyungsoo: Ne o bana Jongin'i mi savunacaksın?

Kai: Tabiki hayır. Herneyse benden hoşlandın ha ?

Kyungsoo: Yine ne saçmalıyorsun?

Kai: Eğer benden hoşlanmasaydın kendimi yırtsam dahi bana cevap vermezdin. Hatta beni bulup öldürmeye bile çalışırdın kkkkkkk.

Kyungsoo: Senden hoşlandığım falan yok.

Kai: Hadi ama Kyungie inkar etme.

Kyungsoo: Sadece sohbetini sevdim. Seninle konuşurken sıkılmıyorum .

Kai: Aman tanrım şu anda kalp ritmim bozuldu kkk. Biliyordum. Bir gün benden de hoşlanacaksın Kyungsoo ve kapım sana sonuna kadar açık olacak.

Kyungsoo: Şansını zorlama istersen.

Kai: kkkkk.

yeaa artık ben bunları öpüştürmek istiyorum ama nasıl yapsam bilmiyorum ajjaja

Düşman Hattı (Kaisoo texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin