Nos.Ez a másik oldal, ahol azok a dolgok fájnak a legjobban, amik nélkül nem bírjuk ki.
Bocs, hogy nem arról írok, hogy mi tesz boldoggá.
Ez a rész arról fog szólni,mennyire hiányzik az, ami egykor még boldoggá tett.A lényeg az, hogy sosem voltam igazán boldog.Vagy ha mégis, akkor csak egy rövid időre.Általában ez akkor következett be, amikor segíthettem valakin a tettemmel vagy a lelki jelenlétemmel.
Az egyik kedvenc storym a 2015-ös nyáritábor volt.A legjobb barátnőmmel, a két testvérével és még pár lánnyal voltam egy kunyhóban.
Én egy emeletes ágy alsó ágyrészét foglaltam le magamnak, míg ő (mostantól legyen mondjuk Luna) a felső részén helyezkedett el.
A berendezkedési nap estéjén arra lettem figyelmes, hogy nem bírok aludni.De ezzel nem voltam egyedül, mert Luna is ébren volt és odafenn mozgolódott.Megkérdeztem mi a baj.Erre azt válaszolta, hogy otthon hagyta a plüssállatát, amivel aludni szokott, ezért nem tud álomba merülni.Felmásztam hozzá és éreztem teste remegését.Gondoltam felajánlom neki a karom, hogy azt ölelgesse.De ez nem volt túl kényelmes, így mögéfeküdtem és hátulról átöleltem, hogy elérje a karom.Pár perc múlva már azt hallgathattam, hogy szuszog.Én is elálmosodtam, ezért lehúnytam a szemem.Minden rendben volt, amíg el nem kezdődött az esti ellenörzőkörút.Amikor a mi házikónkhoz értek, a táborvezető belépett az ajtón és meglátta, hogy mi "összebújva" alszunk.Erre hangosan rámszólt és a helyemre parancsolt.Az egészben azt sajnáltam a legjobban, hogy az én ötletem miatt, a nagy ordítozásra mindenki felkelt és másnap kissé kábán kezdtük a napot.