justin a ja

30 1 0
                                    

Ahoj sem sofi . je mi 13. Jednou sme se s rodinou rozhodli že se přestehujeme . protože v moji škole mne šikanuji. O rok pozdeji sme se přestehovali. Za jeden den du do školy hrozne se tešim. Du si vičistit zubi najist se a taky si nalakovat nehty a vikoupat se. Když mam všechno hotovi . kolik asi tak je ? Coo ono je 1  hodina rano. Ok du spat . o 1 hodinu pozdeji . sofi stavej stavej . mami co je narodila se ti sestřička . jako vażne ? Jo. Juchuuu. Tak pod se na ni podivat. 

Je ta je hezka mami.

Ale mami ja du spat za hodinu musim stavat.

Mamka : ve 3 hodiny proč vždit maš jit až v 7.

Ja : o to se nestarej.

Mamka : tak bež

Cilililink juchu de se stavat . Takže najist se , vičistit si zuby , a namalovat se. Když mam už všechno hotovi kolik je ?  7 tak to už du jenom selfi . mami

Mamka : ano .
Ja ; už du tak čau .
Mamka : čau

Když sem přišla do školy.

Všichni na mne čumneli jako vivorany miši. Asi za 4 minuty přišla učitelka a představila nas .

Tak deti mame tu dva nove žaky sofi a justina ted se mužete seznamit Přišla sem za justinem ahoj ty si Justin bieber?

Justin : jo proč

Ja ; sem tvoje faninka

Justin : jako važne

Ja:  jo

A takle sme se s justinem seznamili a byli sme kamaradi .

Jednou když sem si psala z justinem řekl mi pujdem ven

Ja : ok

Justin ; tak ve 3 : 32 u tebe před barakem

Ja ; jj

Pak sem slyšela zvonek byl to justin rekl mi že mne miluje a jestli s nim nechci chodit řekla  sem že  si to ješte rozyslim.

O 6 dní pozdeji se mne zeptal jestli sem si to už rozmyslela .

Řekla sem mu že jo.

Zeptal se mne jak sem se rozmyslela.

Ja na to jestli ti to nevadí budu s tebou chodit .

Nestačil mi odpoveďet protože uča rekla tak deti bežte domu.

Asi i 2 hodiny pozdeji mi napsal že je rad že s nim budu chodit a jestli nechci jit ven.

Ja :  tak jo

Justin : tak v 3 : 30 se stavim.

Ja : ok

O 5 minut pozdeji zazvonil zvonek byl to justin pustila.sem ho nahoru .

A šli ven .Potkali sme tam nejaky  2 holky kterí byli hrozne nafrneny .

Hned mne začali uražet. Justin mi řekl pod pujdem jinam . A pak sme zjistili že ty holky budou chodit k nam do třídy.

Nebili sme z toho natčení ale tak co sme meli delat .

Museli sme se s nima bavit .

Jmenovali se : klara a carli


ja  a justinKde žijí příběhy. Začni objevovat