Ik ga nu al een tijdje naar dansles en het ging heel goed maar na volgende zal alles weer zoals eerst worden. Ik ga stoppen met dansen en dat allemaal omdat mijn ouders zo nodig moeten verhuizen. Je zal jezelf afvragen wat ik er zo erg aan vind ik word hier toch gepest. Alleen ik heb Sophia en dat is mijn enige vriendin. Vandaag moet ik afscheid gaan nemen van Sophia dat is in ieder geval wat mijn ouders zeiden. Ik vlucht gewoon en voor je het weet zijn hun ver weg zonder mij en dan trek ik in bij Sophia en tot mijn 18 dan ga ik op mezelf wonen en hoef ik nooit meer contact met hun te zoeken. Alleen is er een groot probleem namelijk dat ik eerst moet zorgen dat ik bij Sophia in mag trekken. 'hey soph ik had een vraagje' 'vraag maar' 'ik loop al een tijdje met het probleem dat ik ga verhuizen en dat wil ik niet, mag ik bij jou intrekken tot mijn 18e' 'ehm ik moet eerst toestemming vragen aan mijn ouders' 'okee dankje doei' 'doei schat'. Na een uur kreeg ik een appje van Sophia dat ze het had kunnen regelen.Ik was natuurlijk super blij. 'Doei mam ik ga nog even naar Sophia' natuurlijk kon mijn moeder mij niet tegenhouden. stiekem nam ik mijn tas mee naar Sophia en voor ik het wist liep ik op straat.' Dat ging makkelijker als dat ik had verwacht'. 'ding dong' ik drukte op de bel en Sophia opende de deur en ik stormde naar binnen. De moeder van Sophia wees me de logeer kamer toe. Ik pakte mijn tas en legde mijn kleding in de kast. Toen belde ik mijn ouders op om hun te vertellen dat ik bij Sophia intrek. Zoals verwacht werden ze heel boos en begonnen weer op me te schelden 'kut kind hoe kan je dit ons aan doen?' 'vieze verlater we gaan je NIET missen hoor'. Je kon duidelijk horen dat ze het niet leuk vonden en dat is misschien maar beter ook, zo kan ik gewoon door gaan met mijn leven.
JE LEEST
In de put
Roman pour AdolescentsLaila is zwaar depressief en ziet het leven even niet meer zitten. Wrm is ze depressief? en wat gaat ze eraan doen? (Begonnen 27-12-16) (Voltooid 01-01-17) *Deel 1-voltooid *Deel 2-voltooid *Deel 3-voltooid *Deel 4-voltooid *Deel 5-voltooid *Deel 6...