••• Known place •••

166 11 4
                                    


Naposledy přejedu prsty přes náhrobek a zašeptám své rozloučení, než se vydám po cestě zpět k velké kovové bráně. Mou myslí koluje mnoho myšlenek a moje city jsou jak na horské dráze. Dnešek je nabitý emocemi a myslím, že to ještě nemá konec. Můj zrak se střetne s modrým pohledem bruneta stojícího vedle mého auta a usmívající se na mě spolu s hnědovlasou dívkou, kterou objímá kolem pasu. Na mé tváři se rozlije úsměv, když se vydám směrem k nim.

Jsem vtažena do dvojitého objetí a malou chviličku si vychutnávám jejich přítomnost.

„Ráda vás oba vidím. Takže počítám, že pro mě máte další instrukce" nemusím se ani ptát, když Daniell vytáhne z kabelky malou bílou obálku a podá mi ji.

„Víš, že tě miluju Elijah. Chtěl abys se dostala na místa, kde jsi dlouho nebyla, ale hlavně, aby na konci bylo něco co tě potěší a možná ti i změní život" upírám na Louise pohled a snažím se z něj dostat víc, jelikož všichni ví jak nesnáším nevědomost, ale on se jen usměje a vtáhne mě opět do svého objetí.

„Víc nemůžu Elijah, ale věř mi bude se ti to líbit"

Povzdechnu si, když si uvědomím, že z něj už opravdu víc nedostanu a tím si vysloužím tichý smích od nich obou.

„Budu ti věřit Tommo" oplatím mu úsměv než se s nimi rozloučím a nasednu do auta, abych se dozvěděla co dalšího si pro mě můj irský skřítek připravil. Nadechnu se a otevřu obálku..

••••••••••

Má drahá Elijah

Jsem rád, že si ten to další vzkaz čteš, znamená to, že tvoje vrozená zvědavost opět zvítězila a, že je zpět ta stará Elijah, sice nesnášející nevědomost, ale stále dychtící potom dozvědět se více.

Další místo je velmi známé nám oběma a já doufám, že si na tomto místě vzpomeneš jen na to dobré, ale hlavně zapomeneš na hodně špatných věcí z minulosti a budeš se ohlížet už jen na budoucnost. Prosím zkus to...

Miluji tě Niall xxx

••••••••••

Uložím list zpět do obálku a opřu se do sedadla pozorujíc okolí za okénkem auta. Mé srdce začne opět zběsile bít, když auto zatočí do ulice vedoucí na druhý konec Mullingaru ke mě dost dobře známému místu. Tam kde se stalo hodně věcí, ale hlavně ta jedna velmi významná pro mě samotnou, tam kde jsem si poprvé přiznala, že mé srdce patří jen jednomu člověku.....


Další kapitola po delší době na světě. Nezlobte se lásky moje, ale prostě není čas. Tak snad jsem vás potěšila. Komentíky a hvězdičky jsou vítány. Děkuju moc lásky moje ♥

With big love...♥

Vaše Nathalii...

Secret love song... N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat