"Belum." Segera tangan aku ditarik oleh Jungkook. Dia bawa aku terus kunci dirinya dan aku di dalam bilik air.
"Kau nak apa? Aku suruh kau mandi." Aku agak tertanya tanya apa dia nak buat kat aku.
"Yelah aku nak mandi dengan kau." Jungkook mula smirk.
"Astaga lepaskan a-" Tak sempat aku habiskan ayat terus Jungkook membuka shower dan terus membasahi badan aku. Baju aku yang basah menampakkan tubuh badan aku. Jungkook just perhati aja badan aku dengan smirknya.
"Yah basah lah si-" Jungkook mencium leher aku. Meninggalkan love bite. Auch.
"You're sexy babe." Jungkook memandang aku.
"Kau. Kau tak sihat ni Jungkook. Apa yang nasi goreng aku dah hasut kau ni?" Aku risau aja nasi goreng aku tadi tetiba menghasut dia.
"Tak. Bukan salah nasi goreng kau." Jungkook mula menanggalkan BAJUnya. Only baju k. Jangan fikir lebih lebih.
#NasiGorengTakBersalah
#PrayForNasiGoreng
#JanganFikirLebih2"Kau nak buat apa?!" Aku tetap menanyakan kepada Jungkook walaupun aku dah boleh agak apa dia nak.
"Erm.." Jungkook memandang badan aku dari atas sampai bawah.
"What?!" Aku terus jadi gila bila Jungkook bertindak menanggalkan BAJU aku. Baju saja. Jangan risau baju dalam masih ada babe.🌚👙
"JEON JUNGKOOK!" Aku memeluk tubuh aku. Jungkook pula terus menolak aku ke dalam bath tub. Dia menyimbah nyimbah air ke aku. Aku menutup muka aku. Tak tahulah apa lagi lepas ni.
Then aku tak lagi dengar bunyi air. Dah mati ke manusia ni?
"Done." Tuala dicampak ke arahku.
"Huh?" Aku masih lagi blank. Adakan detik itu sudah di skip?
"Done. Aku dah cakap aku nak mandi dengan kau. Bukan aku nak buat apa." Kata Jungkook sambil mengeringkan rambutnya.
"Oh. Ouh." Astaga malu namatey weyh! Aku pikir dia nak rape aku😂
"Heh. Sorry about that love bite. Aku ada nafsu juga." Kata Jungkook lagi sambil mengambil langkah keluar dari bilik air.
Aku terus ke cermin melihat leher aku yang jelas kesan love bite oleh Jungkook.
"The fuck." Itu saja yang mampu aku cakap."Nah baju kau. Ke kau nak aku pakaikan juga?" Jungkook smirk.
"Heol tak payah!" Aku memakai baju aku. "And love bite ni. Macam mana aku nak ke sekolah wahai babi?!" Sambung aku.
"Bukan orang perasan pun." Jungkook pusing ke belakang. Aku menggunakan middle finger aku. While Jungkook always bersedia. Double middle finger untuk aku. K fine. Kau menang!
YOU ARE READING
Young Marriage +jjk+
FanfictionRead and vote this story juseyo😁 ⚠Terkandungnya carutan carutan⚠ ⚠Kalau sanggup baca carutan tersebut silakan. Kalau tak sanggup vote saja pun takpe🌚⚠ ⚠Byun tak banyak jangan risau🌚⚠