1.Rész

36 4 2
                                    

Itt az első rész!

Remélem tetszeni fog :3

Ha tetszik csillagozátok! Jó olvasást!!


Takumi = Hamao Kyousuke

Miután el ment Shingyouji - kun ültem és vártam Gi-re úgy ahogy eddig tettem. Halkan csepergett az eső én meg elmerültem gondolataimban. Már egy ideje ültem és vártam ebből azt gondoltam Gi nem is akar látni engem és nem jön el. Egyszer csak az üvegház ajtaja ki nyílt szemeimet oda vezettem és Git láttam befele jönni miközben veszi le szemüveget. El mosolyodtam „hát még is el jött" olyan boldog voltam az el sem lehet képzelni.
- Üdv. - köszönt nekem én fel álltam és hozzá futottam és nyakába ugortam ő csak nevetett és vissza ölelt. Én annyira örültem, hogy el jött s még szorosabban öleltem magamhoz ő meg simogatni kezdte hátamat.
- Olyan boldog vagyok... hogy el jöttél.
-Takumi?
Nagy levegőt véve kezdtem el mondani, ami fejemben bolyongott:

- Azt hittem lehet, hogy nem is fogsz...

- Hogy talán nem lehet...

- Már fel is adtam.
Gi el nevette magát s gyengéden el tolt magától és a szemembe nézett.

- Tényleg ilyen régóta vársz?

Kezeit arcomra helyezte melyből melegség s biztonság árad és simogatni kezdte ujjával arcomat.

- Ne haragudj.

Arca közelebb került az enyémhez s szemeimet az övébe mélyesztettem és figyeltem.

- Takumi

S ajkaink össze forrtattak.

*VALOSÁG*

- ÉS VÁGÁS!! -kiabálja a rendező.

- Jól van, srácok holnap folytatjuk.

És minden ember pakolni kezd valaki a kamerát vagy a fényeket kapcsolja s távoznak minden féle dologgal. Daisuke-ra vissza vezettem a tekintetem, de hűlt helye volt meg lepődve néztem körben hátha meg találom, de sikertelenül jártam. Vállat rántva indultam be a lakó kocsimba ajtómat ki nyitva egy nagy meglepetés fogadott. Barátnőmet meg Daisuket? találtam bennt. Gigi fel állt és felém sétált, karjaimat szét tárva, várva hogy egy ölelésben részesítsem el mosolyodva bujt hozzám.

- Szia, szerelmem!

- Szia Gigi!

El távolodok tőle s szemeibe nézek, kezeit arcomra vezeti, én meg bele bújok, sima kezébe rá nézek és közel hajolok, s ajakira csókot lehelek.

És egy torok köszülésre lettem figyelmes el távolodtunk egymástól és abba az irányba figyelek ahonnan jött a hang. Daisuke morcos tekintetével találtam szembe magam el is felejtettem, hogy itt van és nem is ismeri Gigit igy jó lenne be mutatni egymásnak.

- Drágám ő itt a társam a filmhez Daisuke Watanabe

- Daisuke ő itt a barátnőm Gigi Aijima

- Örvendek a találkozásnak!

Gigi nyújtja a kezét Daisuke-nak csak nézi, a kezét nem mond, semmit csak kezet ráz.

- Akkor nem is zavarok tovább, Hamao ha lesz, egy kis időd beszélhetnénk?

- Öhm... persze.

És evvel ki is lépett az ajtón.
Értetlenül néztem utána és sok kérdés keringett fejemben amire válaszokat akarok.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Filmből valoságWhere stories live. Discover now