"Ik krijg een wat?"
Ik zat met wijd opengesperde ogen bij de kamer van rector Franklinn. Ik was nog nooit in zijn kamer geweest, alleen mensen die zich hadden misdragen kwamen erin. Hij stond zuchtend op en liep om zijn bureau heen om tegenover mij te staan.
"Ella Edwards, wil je even rustig zijn?" vroeg hij streng aan me.
Ik klemde mijn kaken op elkaar en staarde naar zijn vlekje op zijn blouses. Duidelijk te zien dat hij had geknoeid met koffie.
"Je moet je locker delen met een ander." Meneer Franklinn ging weer zitten, nam zijn bril af en begon de glazen te poetsen.
"Serieus?" Ik slaakte een diepe zucht en keek hem smeekend aan. "Waarom ik? Waarom niet iemand anders?"
"Aangezien je een voorbeeldige leerling bent kan diegene met wie je zo jouw locker deelt een voorbeeld aan je nemen." Franklinn zette zijn bril weer op en keek me met een opgetrokken wenkbrauw weer aan.
"Dit meen je niet! Shit!" fluisterde ik kermend. Ja, ik was een goede leerling, maar waarom kreeg ik dit als beloning? Het was vreselijk om je locker te delen met iemand anders die je amper kende. Wat als diegene een smeerlap was die zijn eten in zijn locker gooit? Dan zou ik heel wat deodorant mee moeten meenemen. Of als het een sporter was? Die gooide natuurlijk zijn sportkleding erin. Gadverdamme, dan stikt de locker helemaal naar zweet!
"Dit meen ik wél!" Zuchtend trommelde hij met zijn vingers op het bureau en keek mij verveeld aan. Wat hield die man toch van zijn baan.
"Wie is het?" vroeg ik, dit keer met nieuwsgierigheid.
"Dat kan ik je nu niet zeggen. Aan het einde van de dag krijg je te zien wie het is. En nu kun je gaan." Hij gebaarde naar de deur. Ik knikte en liep snel weg.
Dit werd een hel.
---------------
Hey hey!
Mijn eerste Shawn Mendes fanfictie !! WHHIIIEEEEE :D
Inspiratie kreeg ik toen ik met mijn zusje naar een aflevering van Henry Danger keek. Ja, Nickelodeon is gewoon bae.
Hoop dat jullie het eerste hoofdstuk wat vinden !!
*meestal gooi ik altijd glitters in de lucht, maar ze zijn nu op. Moet snel maar een nieuwe halen*
Xx Hannaaa
JE LEEST
Locker Mates ft. Shawn Mendes
FanficWat moet je doen als je je locker moet delen met de grootste badboy van de school?