London

3.2K 62 4
                                    

Konacno je svanuo i taj dan.Idem da posjetim Tayler-a u London. London jeste grad koji ja strasno mrzim, ali sada kada je Tayler tamo,cini mi se kao najljepsi grad na svijetu.Tayler i ja smo zajedno vec 4 godine, od kojih smo godinu dana vjereni.Zaprosio me na plazi u Riminiju (Italija).Od tada mi je Rimini omiljeni grad.Planiramo da se tamo preselimo nakon vjncanja koje ce biti za 4 mjeseca(u avgustu).Tayler je menadzer nekom Britanskom bendu, za koji nikad nisam cula, i zbog kojeg je morao da se preseli u London na neko vrijeme.Tacnije otisao je tamo prije 3 mjeseca i to su bila najduza tri mjeseca u mom zivotu.Smiri se Darcy , govorila sam samoj sebi dok sam ulazila u avion.Zelja za Tayler-om pobjedila je moj strah od letenja avionom koji sam imala jos od malena.SJela sam na svoje mjesto nadajuci se da cu imati miran let i da mi prije svega niko nece smetati.Uzela sam knjigu iz torbe i pocela sa citanjem.Bila sam udubljena u citannje kada me muski glas vratio u stvarnost.-Izvini je li slobodno ovdje-upitao me nepoznati kovrdzavi momak zelenih ociju . -Ovaaj..Jeste-Klimnuo je glavom u znak zahvalnosti.-Ja sam Harry Styles.-predstavio se.-Darcy Winston -odgovorila sam ne bas tako ljubazno.Smjestio se u sjediste i stjuardesa nas je obavjestila da svezemo pojasve jer ubrzo polecemo.Harry je svoj pojas zavezao vrlo lako, ali ja-kao ja, svoj nisam umjela.-Nije to bas toliko komplikovano-nasmijao se.-Mozda i jeste!-odgovorila sam ljuto.-Bilo bi mi drago da ti pomognem.-ponudio je.-Ne!Mogu i sama.Sigurna sam.-rekavsi to konacno sam zavezala pojas.Avion je krenuo i strah u meni poceo je da raste.Mozda ljubav prema Tayler-u ipak nije dovoljna da pobjedi moj strah od letenja? Bar ne dok on nije tu.-Ovo ti je prvi put da se vozis avionom?-pitao me vidjevsi da se tresem od straha.-D-da-jedva sam izgovorila.-Nego zasto ides u London?-pokusavao je da mi odvrati misli od letenja sto je bilo veoma ljubazno od njega.-Moram.Ja sam novinar i redakcija me salje da uradim intervju.-izostavila sam dio o Tayler-u.Primjetila sam da Harry-u postaje neprijatno.-A sa kim pravis intervju?-pitao je dok su mu obrazi dobijali crvenu boju.Zasto?-Sa nekim Britanskim boy bendom za koji zaista nikada nisam cula.-rekla sam ovoga puta iskreno.-Oh.A stamislis o njima?- -Oni svi imaju oko 23-24 godine sto znaci da su godinu-dvije stariji od mene i ne znam sta da mislim.Cula sam par njihovih pjesama ali nikad do sada nisam vidjela niti jednog od njih.Cak ne znam ni njihova imena.- -Znaci mislis da su djetinjasti?- -Ne,nisam to rekla.Ne znam sta da mislim o njima.Mozda su samo dosadni.-zakljucila sam.-Ako je to ono sto ti mislis..- -A ti ih slusas?- - Znam im par pjesama.I cisto da te informisem, zovu se One Direction.-nisam mogla da prikrijem smijeh.-Jako glupo ime.Mogli su da mu daju ime kao i Kim i Kanye -North West.-salila sam se.-Da.To bi bilo smijesno.-rekao je Harry ne trudci se da sakrije ironiju u svom glasu.-Bilo bi.Izvini ako si fan One Directiona, ali to bi bilo smijesno!-branila sam svoj "humor".Klimnuo je glavom i do kraja leta nismo ni rijec progovorili.

*NA AERODROMU*

Pored punog aerodroma moj pogled je trazio samo jednu osobu.Covjeka kojeg volim najvise na svijetu.Usne su mi s razvukle u veliki osmjeh kada sam ga konacno ugledala.Bio je kao i uvjek savrsen.Njegova malo duza plava kosa prekrivale mu je savrsn plave oci i cini mi se da me u prvom trenu nije prepoznao.Potrcala sam prema njemu i izgleda je tek tad shvatio da sam to ja.-Tako si mi nedostajala-rekao mi je kad smo se konacno s zagrlili.-I ti meni.I vise nego sto mozes da zamislis.-Stajali smo zagrljeni dugo vremena.A onda nas je iz te udobnosti prekinuo njegov telefon.-Izvini duso,moram da se javim.Ovo je jedan od clanova benda-Izvadio je telefon iz dzepa i javio se.-Ej Hazz,ocekivao sam da me ranije nazoves....Sta kazes,tek sad je sletio?Dobro..Dobro.Vidimo se u 7 u studiu i nemojte da kasnite.Doci ce i djevojka koja treba da vas intrviuise.Ok.Cao-Sa tim je prekinuo razgovor.Taj Hazz djeluje kao jedno razmazeno bice.Mislim samim tim sto neko trazi da ga zovu Hazz je dovoljno da to shvatim.Ali to je samo jedan intervju.-Nisam te ni pitao kakav je bio let?-moj zabrinuti vjrenik me pitao.-Pa ne tako los.Ako izuzmemo da je pored mene bio neki mrzovoljni fan One Direction-a.-Tayler se nasmijao-Sta je smijesno ljubavi?-pitala sam ga kada me je uhvatio za ruku dok smo kretali ka vratima.-Pa ja sam menadzer One Directiona.Znas li to?-pitao je pomalo zbunjen.-Znam.Isto tako znam i da si ti taj koji mi je sredio intervju.-bila sam pomalo crvena u obrazima.-Pa, ipak si mi vjerenica.I to j cinjnica koju volim da isticem.-rekao je dok smo ulazili u njegov BMW x6.Na putu do njegovog stana nismo mnogo pricali.Zapravo jedino sto mi j rekao bilo je to da ce mi se svidjeti kako je sredio ogroman stan.Poznavajuci njega bice savrsen.Voznja od aerodroma do Tayler-ovog stana trajala je sat vremena i vrijeme sam ubila pjevanjem.Na radiju je bilo svega.Od Lane Del Rey,Taylor Swift,Nicol Scherzinger do Rolling Stones-a.Kada smo konacno stigli ispred zgrade,ostala sam bez daha.Zgrada je bila savrsena.Jedva sam cekala da vidim kako izgleda iznutra.-Pozuri Tay!Hocu da vidim stan-drala sam se sa ogromnim osmijehom na licu.Poslao mi je vazdusni poljubac i dobacio mi kljuceve.-Dolazim za 5 minuta.Raskomoti se ljubavi-Oh Boze kako volim ovog covjeka.Usla sam u lift i veoma sam se iznenadial kada je Tayler-ovo prezime,zajedno sa jos nekoliko njih pisalo pored devetog sprata.Pritisnula sam dugme i sa ushicenjem cekala da stignem.Voznja u liftu cinila mi se duza nego voznja avionom.Vrata lifta su se konacno otvorila i ispred mene su se nasla ogromna vrata sa prezimenom "MCWilliams".Mojim buducim prezimenom.Ubacila sam kljuc u bravu i brzo odkljucala.Zatim sam ga izvukla i usla.Ovaj stan je imao oogroman hodnik koji je vodio u razn smjerove.Hodnik je bio u nekoj tuznoj nijansi sive i povracalo mi se od njega.Ostatak stana je sigurno bolji.Pomislila sam dok sam razgledala.Nisam bila u pravu.Stan jeste bio ogroman ali i previse tuzan.NIje mi se svidjelo apsolutno nista.Boje, dezeni,namjestaj,raspored,pa cak su i knjige na policama djelovale previse dosadno.Nadam se da se Tayler samo salio.Nadam se da on ovo nije dekorisao.Nadam se da ce mi dozvoliti da ga preuredim.Iz razmisljanja me prekinuo Tayler-ov zagrljaj sa ledja.-Pa sta mislite buduca gospodjo MCWilliams?Da li vam se svidja?-On se nije salio.CAk sta vise bio je ponosan.-Lijep je ljubavi-uvjeravala sam ga.-Drago mi je da ti se svijda.Trudio sam se da ga uredim po tvom ukusu.-Oh.Barem je sigurno da Stan u riminiju on nece uredjivati.S obzirom da je bilo stvarno kasno, i da mi se bas spavalo zamolila sam ga da mi pokaze gdje je nasa soba.-Ljubavi ja jos uvijek nisam umoran.Ti lezi a ja dolazim brzo.-Namignuo mi je i zatvorio vrata.Obukla sam pidzamu,oprala zube i legla na ogromni bracni krevet.Bila sam premorena pa mi nije treblo dugo da zaspem.

*UJUTRUUUUUU*

-Ljubavi imas jos pola sata da se spremis ako mislis da ides samnom.-Drao se Tayler iz druge sobe.-Budna saam.-Ustala sam i pocela da trazim sta da obucem.Obukla sam crne farmerke,Bijelu-siroku majicu sa tri-cetvrt rukavima i obula sam crvene starke.Nije bas neki poslovni stajling, ali posluzice za ovako rano ujutru.Obavila sam higijenu,zatim stavila puder,maskaru,alajner i crvenkasti sjaj za usne.Kosu sam pustila da slobodno pada.Usla sam u dnevnu sobu i Tayler mi je dodao sok od pomorandze i sndvic od ko zna cega.-Moraces da pozuris ako mislis da stignes da napises pitanja.-poljubio me u celo.-Napisacu ih tamo.--Onda krenimo.-Nije mi dozvolio da pojedem sendvic pa jedino sto sam uradila jeste popila sok.Zgrabila sam papire i olovku sa stola i krenula za Tayler-om.

*U STUDIJU *

Usli smo na vrata i tad sam pocela da osjecam tremu.-Caoo ljudiii-rekao je Tayler petorici momaka.Prilazili su mi i nisam uspjela sve da ih vidim kako treba.-Momci,ovo je darcy, moja vjerenica-rekao je Tayler ponosno.Momci su stali u jdnu liniju i tada sam ugledala Harry-a.Srannje.Pomislila sam.-Ljubavi, ovo su:Niall,Zayn.Louis,Liam i Harry.-pokazivao mi je na svakog od njih.Primjetila sam da me Harry vec mrzi.A kako i nebi...-Darcy, drago mi je.-rukovala sam se sa svakim od njih i cine mi se fini momci.Svi osim Harry-a.Dok su oni snimali djelove pjesme, ja sam pisala pitanja.-Darc, jesi li gotova sa pitanjima za Niall-a,Liam-a i Louis-a ? -Pitao me Tay.-Jesam,zasto?- -Pa oni su svoj dio zavrsili, pa bi mogla da ih interviuises.Ustala sam sa fotelje na kojoj sam bila i prisla trojici momaka.-Pa, da pocnemo?-predlozila sam a oni su klimnuli glavom.Ukljucila sam spravicu za snimanje interviua i pocela.-Pa za pocetak recite nesto o bendu sto ne znaju mnogi.- *NAKON INTERVIUA SA NJIH TROJICOM TAYLER MI JE POSLAO HARRY-A I ZAYN-A *

Nakon sto sam ponovila isti postupak priprem kao i sa predhodnim clanovima benda, pocela sam.-Pa Harry, vjerujem da mnoge tvoje fanove interesuje imas li djevojku ?- -Umm,da, vjerovatno da ih zanima.Imam.- - Da libi nam otkrio ko je ona?- -Zapravo ne vidim svrhu da to vise krijem.U srecnoj sam vezi sa Kendall Jenner.-Ovo ce sigurna sam svima biti kao hladan tus.Meni jeste bilo.On i ona?Gora kombinacija ne postoji.-Zayn ti nemas djevojku?- -Ne, nakon sto sam raskinuo vjeridbu sa Perrie, nisam imao nikoga.-Klimnula sam glavom kao da me interesovalo to sto je rekao i presla sam opet na Harry-a.-Harry da li bi sebe opisao kao iskrenu osobu?- -Da.Prema ljudima koji su iskreni PREMA MENI.- -Zayn da li je to tacno?-klimnuo je glavom.-Veoma.On je jedna od najiskrenijih osoba koje znam.- *NAKON INTERVIUA*

-Tay, moramo nesto da ti kazemo.-poceo je plavi momak, Louis. Ili je to Niall?-Sta Niall?-znaci ipak je Niall.-Mi ne mozmo da zivimo u hotelu vise.fanovi nas presrecu a i to postaje preskupo.ne znamo sta da radimo..-rekao je momak za kojeg sam bila sigurna da je Liam dok ga Tay nije oslovio sa Louis.-A zasto se ne doselite kod mene?Mislim stan je bas ogroman a meni i Darcy je dovoljna jedna soba.-Da li je on normalan?A moje stavri A A A??-LJUBAVI NE MISLIM DA JE TO DOBRA IDEJA.- -Zasto sreco?Imamo toliko soba i steta je da su prazne.A svakako idemo za 4 mjseca.-mozda i izdrzim.Sad cu planirati vjencanje i mozda mi niko od njh nece smetati?-Ne,stavrno nije pametno-rekao je Harry gledavsi u mene.-Ne prihvatam ne kao odgovor.Mozete se useliti jos danas-

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now