Giriş
[[Hatalarıma savaş açtım her gün farklı kefendeyim ]]
“Bunu neden yaptığını öğrenmek istiyorum hemen şimdi ! “ diye bagırdı . Kin dolu gözlerinle beni izlediğini hissetsedebiliyordum. Aşırı sinirliydi . Şiddete baş vurmak istegini çok zor kontrol altında tutabiliyordu. Ona cevap vermessem daha da kuduracaktı . Ama cevap verecek bir şey yoktu. Yaptıklarımın altında illeke bir neden aramanın ne manası vardı ki.
Karakalem çizimimle ugraşmayı bırakıp kafamı kaldırdım . Evet o sinirken çatlarken ben umursamaz bir şekilde resim çizebiliyordum. Ama bunu yapmamın tek nedeni suçluluk duygusunu bastırmak sanki o olay hiç yaşanmamış gibi davranabilmek içindi.
Kalemi elimde döndürürken aynı zamanda Atahan ın kömür karası gözlerine bakıyordum. Burnundan derin derin nefes alıyor ve benden cevap bekliyordu.
Hafifce gülümsemeye çalıştım.
“Yaptım çünkü canım istedi. “ dedim Atahan ‘ın tersine sakin bir ses tonuyla . Cevabım tabiki Atahın ın istediği türden degildi . Şimdi tekrar sorular sormaya başlayacak bana ne kadar duyarsız oldugumu söylecekti. Ve bir sürü dır dır edecekti .
Ama beni şaşırttı susuyordu . Öğlece durmuş düşünüyordu. Kim bilir neler geçiyordu aklından oysa ben düşünmeden yaptığımı söylemiştim bunda düşünecek ne vardı ki ? Bir süre geçtikten sonra hala ağzını açmamıştı hatta artık bana bakmıyordu bile.
İşte bunu yapmasını sevmiyordum sinirlenebilirdi , bağırabilrdi haklı olduğu için buna bir şey demezdim ama susması üzerimdeki suçluluk duygusunu artıran tek şeydi.
Çizim defterimi ve kalemimi bırakıp ayağa fırladım. Üzgün bir şekilde Atahan ın yüzünü ellerimin arasına alarak kendime çevirdim. Bana bakmasını sağladıktan sonra ellerimi yüzünden ayırdım . Şimdi en masum ifademi takınmıştım ve kendimi , şirinliğimle ona affettirecektim .
“Tamam özür dilerim. “ deyip kafamı aşağı eydim ve hello kıtylı çoparaplarımı incelerken konuşmaya devam ettim. “Ben her şeyi düzeltecem ama o zengin züppeler istiyor diye degil sırf sen üzülme diye.”
Atahan kollarını belime sardı ve gülümsedi. Bakın size demiştim benim üzülmeme dayanamıyordu. Ah bu üzgün ve şirin yüz ifadsine kim dayabilirdi ki J
“Peki seni şirin cadı . Ama sen düzeltmeyeceksin. Beraber düzelticez .” deyip anlıma kücük bir öpücük kondurdu. Bense zaferin verdiği neşeyle gülümsememe engel olamıyordum.
Yeni bölüm istiyorsanız lütfen voteleri esirgemeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pesimist
Teen FictionHer şey oldukça basitti. Sadece kolay bir operasyon.Şimdiye kadar çok yapmıştık bunu . En fazla yaralanmayla sonuçlanmıştı ama bu sefer hiçte beklediğimiz gibi olmamıştı. Oldukça büyük bir belaya bılaşmıştık . Sadece bizim değil tüm teşkilatı için...