#1

27 3 0
                                    

Cŕn,cŕn,cŕn...Zapla som mobil kde mi vyskočila správa od Deniza.

Deniz: Dobre ránko láska. Čo máš dneska na pláne?

Nevedela som či ho mám podpychovať a neodpísať mu alebo mu odpíšem... chudačik on je taký milí a ja ho budem štvať😃 Tak som mu odpísala...:

Ja: Dobré ránko❤Nie dnes nemám nič.

Deniz: Ehm...No tak by som ťa mohol uniesť do kina...?!

Ja: Neviem či nepôjdem von s Dylanom...😝 (ja viem podpychujem)

Deniz: To by si mi urobila?

Ja: Nie láska😣❤...

Deniz: Tak o 19:45 prídem po teba pred váš dom?

Ja: Jasné❤budem ťa čakať!

Deniz: Pa❤💋

,,Deti raňajky!" kričala zdola mama. ,,Ideme'' kričala Keyse a vošla do mojej izby.
Sima? No? Nešla by si somnou do kina?lebo ja nechcem ísť sama...
Prepáč Key ale idem von s Denizom... A nemôžem ísť s vami? No ja neviem...ideme neskoro a na čo si chcela ísť?
Na V HLAVE... Aha, a okolkej?
O 14:30. A kedy by sme sa vrátili?
Asi okolo 18:30-19:00. No ok....uvidim ešte. Dobre, ďakujem☺ Keyse odišla s úsmevom...veď ma len 13 musí predsa byť šťastná keď my to už nevieme. Zbehla som dole. ,,Kto ráčil vstať z postele?'' podpychoval otec. Iba som naňho kukla a prevrátila oči, sadla si a jedla. Čo máte dnes na pláne decka? ,,Idem s Dylanom!''ozvala sa ako prvá Lussy. Malý 4 ročny bráško Bart asi nič😂 ,,Ja idem s Maddie do obchoďáku...''povedal Jason a čakali na mňa😂 ,, Ja idem s Denizom do kina večer!'' S tým pakom?rýpal Jason... Ja som ho ignorovala... ,,Ja pôjden možno s Simčou do kina...''povedala Keyse. Aha dobre takže všetci idete preč? Iba Bart Vám ostáva mami.vyškerila som sa a mamka tiež. O kolkej idete? Tak všetci pôjdeme skôr večer povedala Lussy lebo tá to mala dopredu pozisťované... Hj ja idem okolo 19:45 povedala som... A možno pôjdem o 14:00 s Key.! Aha dobre...povedala mama a konečne sme už všetci jedli. ,,Sima? Ideme?''spýtala sa Lussy.
Jasné von je TOP počasie! Kde idete?spýtala sa mama so zvedavosťou. Ideme behať mami neboj sa😄... Vporiadku!
Idem sa obliecť! Osprchovala som sa,urobila som si rannú hygienu a obliekla sa! Lussy ma už čakala von. Ešte som zavolala Denizovi že môže prísť aj skôr keď ma čas, a môžme sa najesť...
On mi povedal že mi zavolá a že ma ľúbi💓😊 Vyšla som von a tam stála Lussy s Dylanom. Ahojte?...usmiala som sa a nahodila nechápavy výraz tváre.
,,Len som šiel okolo tak som sa zastavil!'' Aha☺usmiala som sa a zaviazala si šnurky. Tak my už ideme! Pobozkala na rozlúčku Lussy Dylana a išli sme...

O 30 min.
Vošli sme do domu a ja som sa išla prezliecť. Bolo 12:27.
Asi pôjdem s Keyse do toho kina... Aj tak by ma tam asi poslal s ňou otec čiže... Keyse o 13:45 nech si pripravená!
Napísala som Denizovi:

Ja: Miláčik ja idem ešte s Key do kina o 14:30 jej začína😱

Deniz: Môžem ísť s Vami a potom pôjdeme na to naše -tvoju sestru odveziem

Ja: To by si pre mňa urobil??

Deniz: Pre teba všetko!❤

Ja: Ďakujem

Deniz: Prídem po vás o 13:50

Ja: Ďakujem😍budem čakať!

Deniz: Pa❤💋

Takže ideme?spýtala sa Keyse s dúfajúcim výrazom. Jasné ale ide aj Deniz dobre? Čo??? Tak to sa musím pekne obliecť. No isto...odpovedala som nahnevane a ona už išla. Hneď po Key do izby vošiel Jason. ,,Takže ty ides von s tým bezďákom?'' Nieje to bezďák jasné a zmizni...Vieš že si ten najhorší brat na svete?! A už nikdy nepovieš nič také o Denizovi chápeš!!! A ak áno tak... Ani si radšej nepredstav!
Jasné ty ma zbiješ😂rozchichotal sa a v tom vošiel otec. ,,Takto sa k svojej sestre správať nebudeš!rozumieš?!... Jason len pozrel na otca a odišiel. Sadla som si na posteľ a vzdychla som si... ,,On ma nikdy nenechá na pokoji" Vieš že ťi chce len to najlepšie. Je to predsa tvoj starší brat. Viem ale on vkuse hovorí nepekné veci o Denizovi. A čo také? Že je pako,bezďák,...
Neboj sa raz sa s tým zmieri. No to bude musieť...povedala som a vzala si mobil, otec odišiel. To už je 13:12???!skríkla som a šla za Key. Už sa obliekaj!! O chvíľu ideme! Vošla som do kúpeľni a išla som sa osprchovať. Potom som sa umyla a išla sa obliecť. Dnes to není nič najmodernejše ale keďže ideme do kina,budeme sa vyvážať v aute tak chcem mať na sebe niečo pohodlné.

 Dnes to není nič najmodernejše ale keďže ideme do kina,budeme sa vyvážať v aute tak chcem mať na sebe niečo pohodlné

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Išla som za Key aby som videla čo si bere. Skoro mi vypadli oči.
Mala na sebe mini sukňu skoro jej bolo vindo zadok... Croptop nad pupok a podkolienky. Plus bola namachlená ako keby šla do bordelu. ,,Ty čo si o sebe myslíš??????'' Ihneď si oblec niečo normálne lebo ťa neberem!
Čo si sa zbláznila? Máš 13 a obliekaš sa ako zúfala štetka! Keby ťa videl otec tak máš zarach doživotne. Keď som skončila moju prednášku išla som si zbaliť veci do kabely a dala som si ešte mobil na nabíjačku. Keď sa mi nestihne nabiť tak si vezmem powerbanku.... Už je 13:40 a mám ešte 10 min. Išla som zase do izby Keyse a už mala konečne na sebe normálne oblečenie.:
Modre rifle,croptop a koženku.
,,Sima prepáč😔" ospravedlňovala sa Key. To nevadí ale nabudúce si to zapamätáš! Objala som ju a šli sme dolu. Sadli sme si k telke a pozerali sme Liv a Maddie. Asi po 5 min. Zazvonil zvonček....a kapitola dovŕšila konček😃

Takže toto je 1 kapitola. Dúfame že sa Vám páčila! Budeme veľmi šťastné za každý votes(🌟) a comm(💬)! Do comm môžte písať názory...
*TheBestGirl*

What Is Life Without Love? Nothing!Onde histórias criam vida. Descubra agora