Pov Emily
We zien Harry binnenkomen en een kus op Emma haar lippen drukken. Ik kijk naar Niall en Niall kijkt naar mij en we schieten in de lacht. Het voelt zo vertrouwd, zoals we nu lachen. Alsof we elkaar al jaren kennen, maar dat dien we niet. 'Wat valt er zo te lachen?' vragen Harry en Emma tegelijk. 'Niets!' en dan schieten we allemaal in de lach. 'Hoe lang zijn jullie al samen?' vraag ik. Ik denk nog niet zo heel lang want Niall wist er zelf nog niets van. 'Zo'n 3 dagen denk ik.' Zegt Emma. 'Dat is zo.' beaamt Harry. We praten nog een hele dag over wat er is gebeurd terwijl ik in coma lag. 'Her is al laat misschien moeten we maar eens verder gaan.' zegt Niall. Harry knikt, geeft Emma nog een kus en gaan dan weg. De hele dag hebben we niet meer over Harry en Emma gepraat, wanneer de jongens buiten zijn kan ik het eindelijk zeggen. 'Vertel nu eens wat meer over jou en Harry.' 'Zo heel valt er niet over te vertellen hoor.' 'Emma!!!!' 'oke oke, ik was hier in jou kamer en toen kwamen Niall en Harry binnen. Niall stelde me voor aan Harry, en mij aan Harry. We hadden daarna een hele conversatie, en toen vroeg hij mij nummer. Toen gaf ik hem, we bleven nog wat verder praten. Het was al laat geworden en zijn ze terug naar huis gegaan. De volgende ochtend zag ik dat ik een bericht had. Het was van Harry. Hoe vroeg me op date. Na die date zijn we nog een paar keer op date geweest. Maar we zijn pas echt een stelletje sinds 3 dagen.' 'Ik ben zo blij voor je Emma, ik wil je geluk niet verstoren hoor maar over een week mag ik naar huis en dan moet jij ook mee.' 'Daar had ik helemaal niet meer aan gedacht. Ik wil nog hellemaal niet naar huis!' 'Wat sta je hier nog te doen?' 'Wat bedoel je? Ik snap het niet.' 'Ik bedoel waar wacht je nog op. Ga naar Harry, geniet nog van je laatste dagen met Harry. Daarna zal je hem niet veel meer zien.' 'Echt meen je dat?' 'Ja natuurlijk' ze geeft me nog een knuffel en gaat dan naar Harry.
Pov Niall
Harry geeft Emma nog een kus en we lopen samen de kamer uit. De weg naar de auto wordt niet veel gezegd. Eens in de auto kan ik mijn nieuwsgierigheid echt niet bedwingen. 'Dus jij en Emma?' vraag ik. 'Euh, ja ik vind haar echt leuk.' 'Ja dat kon ik zien. Vertel me maar hoe het allemaal begonnen is.' Hij verteld hij het allemaal is gelopen van de eerste ontmoeting (waar ik zelf bij was) tot hoe ze uiteindelijk stelletje werden. We komen bij ons appartement aan en gaan naar de andere. 'Jongens, komen jullie even naar de keuken.' roept Harry. Niet veel later staan we allemaal in de keuken. 'Ik moet jullie iets zeggen, ik heb een vriendin. Ze noemt Emma, ze is echt geweldig.' 'Oh, dat is geweldig.' zegt Liam. Ze geven Harry een vuistje. 'Ik zij het je toch dat er iets anders was aan Harry.' Hoor ik Louis tegen Zayn mompelen. 'Ja, Louis je had gelijk.' zegt Zayn. Ze lopen de keuken uit, maar ik hoor Louis nog tegen Zayn zeggen dat hij waarzegger moet worden. Waarschijnlijk rolt Zayn met zijn ogen. Ik loop naar mijn kamer en ga op mijn bed liggen. Niet veel later val ik in slaap. Ik word wakker van een heerlijke geur. Ik loop nog zen beetje slaperig naar de keuken. 'Hey Niall.' 'Hey Emma. Wacht wat doe jij hier?' 'Ik kwam gisteren Harry opzoeken want ik kan maar een week blijven. Het was laat geworden, en dan ben ik maar blijven slapen.' 'Wat ben je aan het klaar maken?' 'spek met eieren!' 'Mmmmm lekker.' Wanneer mijn bord op is komt Louis ook binnen. 'Wie is dat?' vraagt hij. 'Dat is Emma de vriendin van Harry. Emma dit is Louis.' 'Fijn je te ontmoeten!' zeggen ze beiden tegelijk. We schieten alle drie in de lach. Eens uitgelachen ga ik naar de badkamer. Ik douche me snel kleed me om en vertrek daarna naar het ziekenhuis.
JE LEEST
Ongeluk (one direction)
FanfictionWat als je schooluitstapje naar Londen toch niet zo goed verloopt? Het verhaal gaat over een meisje Emily ze is 16. Ze gaat met school naar Londen. Wanneer ze in Londen zijn krijgt ze een ongeluk. Zal ze het halen en wie heeft haar aangereden?