Plecarea.

286 8 8
                                    

Doamne,nu pot să cred ce mi se întâmplă!!E...E pur și simplu un vis,nu-i așa?! Cum e posibil?! Cum?! Eu Doamne..Eu..Plâng?! Da,plâng! GOD , e cel mai minunat vis..! Părinții mi-au cumpărat un bilet ... Cel mai valoros bilet.. Cel mai superb bilet... Bilet la un concert..La cel mai genial concert..La concertul  care orice fată ar vrea să ajungă..Bilet la concertul 1D !! ONE DIRECTION .!! Am murit , pa !! :O Mor .. Este un vis superb,nu vreau să mă trezesc..Doamne..Oare chiar e un vis? Ohh,nu am timp să mă gândesc dacă e un vis sau nu! Trebuie să îmi fac bagajul și să mă pregătesc pentru că imediat plec! Mâine la 16:00 e concertul , în Italia!! Nu pot să cred!! Doamne,trebuie să termin cu asta,m-am enervat singură o.O :))

..Așaa , să începem! Stau acolo doar 2 zile..:)) Nu îmi iau prea multe.. Îmi iau asta,asta,asta,asta,asta și.. Oare să-mi iau și asta?! Hmm..Ok:)) Cu ce mă îmbrac la concert? OMG .. Îmi iau tricoul ăsta cu ”IF I DIE , TELL TO HARRY STYLES I LOVED HIM!” Nu,nu mi-l iau.După o să se simtă prost restul..Hmm..Îmi iau puloverul ăsta albastru închis,cu o stea mare în mijloc,albă.?DA! EVRICA!! (Evrica provine din limba Greacă care înseamnă ”am găsit!”) :)) . Îmi iau colanții ăștia negri cu batman peste tot?:)) DA! EVRICA!! :)) . Și papuci? :3 Hmm..O să-mi iau bocancii aceștia negri cu fermoar la spate și cu șireturi în față.. :D DA.EVRICAA!! :)) Părul cum mi-l fac? Îl las pe spate,cu cărarea într-o parte :3 DA ! EVRICAA!! :))) . Ohh,Doamne,trebuie neapărat să port și brățările cu ”I love Niall Horan/Louis Tomlinson/Liam Payne/Zayn Malik/Harry Styles”

Wiiiiiiiiiiiiiii,abia aștept !! Las și școală,și tot :33 Dar stai,concertul e ..Sâmbătă:)) !! Ok,mi-am făcut bagajul,îmi iau telefonul,căștile,posterul cu ei,Albumul și cartea și Caseta unde este filmul lor,pentru că o să le dau lor,să le semnezeeeeeeeeee !!! Ce cool . Am pregătit toate astea în timp ce ascultam melodiile lor..:3 Ahh,numai am răbdare,deloc. Îmi vine să izbucnesc în plâns. Pentru că e un vis împlinit! Îmi doresc să-i întâlnesc de când am devenit directioneră,adică de acum 2 ani !! Îi iubesc mai mult decât orice! Sunt Mrs.Styles!! Harry e soțul meu care stă la km. îndepărtare și care nu l-am pututavea niciodată! La fel și Niall ! Doamne,abia aștept să-i văd și să le mulțumesc că mi-au salvat viața,că mi-au schimbat viața în bine,că există și că ne iubesc atât de mult! Nu pot explica în cuvinte ceea ce simt acum. Sper ca avionul să nu se prăbușească :O !! Sau să aibă întârziere :O !! Ugh,keep calm Larissa !! Da,ăsta e numele meu..Larissa James , 16 ani , aproape 17 ani.. Blondă,ochii albaștrii,înaltă,un zțmbet fermecător..Perfectă pentru Niall..Mdeah,niciodată nu o să se îndrăgostească dee MINE ! :)) .

-Larissaaaa!! Taxi-ul a venit!! Haidee! , mi-a spus mama de jos .

-VIN MAMĂĂĂ!! am strigat eu..

Mi-am luat rămas bun de la camera mea și am plecat! M-am urcat în taxi împreună cu mama și tata. Am pornit sre aeroport,eu fiind foarte entuziasmată , emoţionată şi toate sentimentele care există pe lumea asta :> ..

-Mamă,tată..Mulţumesc foarte mult! Vă iubesc enorm !! le.am spus eu urmat de o îmbrăţişare şi un plânset..

-Tu ne iubeşti doar când îţi facem pe plac! a spus tata chicotind.

-NU.I ADEVĂRAT ! Chiar vă iubesc şi vă mulţumesc..am spus eu serios ştergând.umi lacrimile..

-Şi noi scumpo..mi.a spus mama îmbrăţişând-umă.

-Să ai grijă acolo,da? Vrem să te întorci ok!! mi.a spus ea îngrijorată deja.

-Da mamăă!! i.am afirmat eu.

-Ahh,am ajuns deja..Haideţi..a spus mama tristă.

Am coborât toţi din taxi şi ne.am îndreptat către locul unde voi face chek.in.-ul. De acolo,trebuia să îmi iau rămas bun de la mama şi tata dar..mi.era frică..Nu ştiu de ce..

-La revedere scumpo.Distracţie plăcută..mi.a spus mama abţinând-use să nu plângă..

-Pa Larissa! Ai grijă. mi.a spus tata.

-Pa mamă..Pa tată.. Le-am spus cu un ultim zâmbet,apoi am plecat pentru a mă îmbarca.

Doamne,o să-mi fie dor de ei,dar ce naiba? plec pentru 2 zile , nu e ca şi cum o să devin soţia lui Niall sau Harry şi nu mă mai întorc:)))) Mdeah.. Subnt aşa de entuziasmatăăă.. GOD ! Parcă mâine mă mărit,atâtea emoţii am :)) .. 

Avionul a decolat şi eu ascultam muzică (1D) , chiar dacă stewardezele au spus să închidem orice aparat electronic..:DD .. Mdeah,aşa mă calmez eu..Cu One Direction.. GOD! Băieţii ăştia sunt ca un drog pentru mine! o.O Nu mă mai satur de ei,nu pot renunţa la ei.. :O 

Love at the first kiss (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum