Geamăn VS Geamăn 15

225 21 19
                                    

MARȚI
Astăzi nu m-am trezit la timp. M-am trezit abia la 07:30. Mai aveam 30 de minute și începea prima ora. M-am prefăcut bolnavă ca să nu mai merg la școală. La ora 2 când se termină orele, l-am sunat pe Cristi, dar nu mi-a răspuns. Dacă e supărat pe mine, nu stiu ce o să fac... El e totul pentru mine! O sun pe Rebeca să-mi iau temele. Mi le dă și mă apuc de ele. Nu trec nici 5 minute că bate la ușă Vlad:
-Ce cauți aici??? l-am întrebat mirată
-Ieri, ce s-a întâmplat?!?
-Ce?! Nu pot fi cu tine! Nu te plac.Dute și lasa-ma!!! si-am început să plâng.
-Inca mai ești supărată pe mine, așa-i? mă întrebă el supărat
-Nu! Dar nu te plac!
Atunci ma apucă de brațe și se apropia de mine.
-Da-mi drumul!!! Lasa-ma!
Atunci a apărut Cristi.
-Las-o mă tâmpitule!
L-am tras de bluză și apoi s-au bătut. Și-au dat pumni, aveau sânge... N-am putut să-i opresc așa că mi-am chemat părinții, chiar dacă aveam să-i explic mamei că am fost împreună cu amândoi și astfel m-ar certă rău de tot, dar țin la ei și trebuia să rezolv cumva situația pentru a nu se agrava. Tata i-a potolit. Pe urmă le-am chemat părinții. Au fost duși acasă și probabil pedepsiți. Eu în schimb mi s-a luat telefonul, am fost certată, pedepsită, interogată și închisă în camera mea și pusă să învăț în continu. Stați să vă spun mai exact ce mi-a spus: ,,Cum să ai iubiți la vârsta asta și să nu ai bunul simț să-mi spui?! Băieții te-au prostit de tot! Note mici, chiulit... și cine știe ce-ai mai făcut! Să-ți fie rușine. Te-ai jucat cu ei și i-ai amețit de tot. Acum plângi, nu?!? Așa meriti pentru cum le-ai dat impresia că ești o fata rebelă și că tu chiar îi iubești! Să-ți fie rușine!!!"
N-am mai rezistat:
-Eu sunt cea care am suferit! N-ai idee! Amândoi m-au făcut să sufăr. I-am iubit, m-au înșelat, nu m-au crezut, apoi voiau iar sa fie împreună cu mine! atunci am realizat ceva si-am spus-o. S-au jucat cu mine, cu dragostea mea! Intenționat mi-au făcut amândoi rău în același timp și amândoi au regretat in același timp! M-au prostit!
Atunci mama m-a îmbrățișat.
-Gata! Va fi bine! mi-a spus mama încercând să mă calmeze.
-Mama, te rog, hai să ne mutăm înapoi in Iași! Locul ăsta îmi face rău!!!
-Păi...

Veți vedea ce vor hotărî părinții Mirei urmărind în continuare cartea!



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Geamăn VS geamăn 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum