Savaş (Final)

11 2 0
                                    

"Hayat bir anda değişti Kavin ve Kamer için aslında ne kadar basit bir hayatları vardı bir ay öncesine kadar,ama simdi daha önce sadece filmlerde izleyip hayal kurdukları kahramanlardan hicbir farkları yoktu "

Gece saatlerinden ormandaki evde toplandılar... Artık herşey panzehri almak icin hazırdı, diğerlerinin yaşadıkları evin arka tarafından girdiler bahçeye, önceden Eğmen görünmez olup içeri girdi ve diğerlerine bilgi getirdi içerde sadece Mert ve Alin vardı Buse ve Ilgaz'ın evde olmaması korkutuyordu onları .

"Hayat bazen risk almaya değer"

Eğmen tekrardan içeri girdi ve Mertin ardına geçti sonra ansızdan içeri girdi diğerleri Mert ve Alin hemen ayağa kalktılar Kamer panzehri istediğinde Mert gözleriyle onu öldürmek istediği an arkadan Eğmen belirdi be gozlerine bant geçirdi ve ellerini tuttu Kavin de Aline yaklaşarak elini tutup elektrik verdi ve onu bayılttı...

Aradan 10 dk geçti Mert ve Alinin coktan ellerini ve ayaklarını bağladılar Mertin gözleride kapalıydı şimdi sadece Buse ve Ilgazı etkisiz hale getirmek gerekiyordu fakat nerede olduklarını bir türlü söylemiyorlardı beklemeye başladılar...

"Aradan 2 saat geçti ve dışarda birden gök gürlemeye yağmur yağmaya başladı herkes bunu Alinin yaptığını biliyordu oturduğu yerden bunu yapabilen biri elleri bağlı olmasa kim bilir neler yapardı.. Ama bunun Ilgaz ve Buseye gönderiler bir işaret olduğunu anamadı kimse.."

Buse ve Ilgaz işareti aldılar fakat nasıl bir durumla karşılaşacaklarını bilmiyorlardı o yüzden içeri girmekte tereddüt ettiler ama başka şanslarıda yoktu içeri girdiler
Buse ve ılkaz kendilerini bile bile ateşe atıp içeri girerler fakat onlarıda etkisiz hale getirirler .
Hayat bazen fedakarlık ister dedi Buse ve panzehtin yerini soyledi artık herkes normaldi kötü tarafta olanlarda hayatlarına kaldıkları yerden devam ettiler bu yaşadıkları onlar için tatlı bir anı olarak kaldı..

"Sevin güvenin boşverin hayata devam edin"

--------SON--------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin