Sabah güneş ışıklarıyla uyandığımda bir battaniye ve erkek ceketine sarılmıştım. Hemen yanımdaki şezlongta büzülmüş uyuyan William'ı görünce kalakaldım. Tüm gece yanımda mı kalmıştı? Gerinip ona uzandım ve omzundan tutup sarstım. Gözleri hafifçe aralandı. Beni görünce gülümsedi.
- Dea...
İsmimi söyleme şekli öyle... Duygu yüklüydü ki ona sarılıp ağlamak istedim. Sanırım ömrüm boyunca kimse bana bu kadar değer vermemiştir. Ve ben ona neler yapıyorum. Kendimi kötü hissediyorum. Uzanıp yanağını okşadım.
- Tüm gece yanımda mı kaldın?
Hafifçe kafa salladı.
- Başına bir şey gelmesini istemem...
Onu istekle öptüm. Bu öpücüğün hiç bir şehveti amacı yoktu. Şu an hissettiğim şey... Sanırım sevgiydi. Aşk değil ama. Çünkü aşk saçmalıktır. Beni kucağına çekti. Tahrik olmuştu. Ters bu çocuk. Normal şartlarda böyle bir öpücükten tahrik olmaması gerekirdi, öyle değil mi? Ama ereksiyonunu hissediyordum. Tam kadınlığıma baskı uyguluyordu. Tahrik olarak hafifçe inledim. William'ın elleri bir an göğüslerime uzanacak gibi oldu ama sonra ellerini geri çekti. Ödlek. Uzanıp ellerini tutup göğüslerime götürdüm. Beni öpmeye devam ederken göğüslerimi okşadı. Tahrik olarak inledim. Dokunuşları öyle yumuşak ve baştan çıkarıcıydı ki! Zevk dolu boğuk iniltisini duyduğumda yutkundum. Bir insan tahrik olurken nasıl bu kadar seksi olabilir? Elleri göğüs uçlarımın yerini bulmuştu, sütyenimin üstünden onları okşuyordu. Ellerini tutup t-shirtümün içine soktum. Çekinerek sütyenimi sıyırıp çıplak göğüslerimi okşamaya başladı. Ikimizde inledik. Bacaklarımı beline doladım. Şimdi bacaklarımız ve kollarımız birbirine dolanmıştı. Ereksiyonu kotuna rağmen vajinama feci bir baskı uyguluyordu. T-shirtünü sıyırıp göğüs kaslarını okşadım. Nefes nefese hafifçe ayrıldık. William dudağını ısırdı. Elimi saçında gezdirdim.
- Tahrik olduğun şeye bak...
Hafifçe gülümsedi.
- Fazla tutkuluydunuz Tanrıça'm...
Onu istekle tekrar öptüm. Kolları beni sıkıca sardı. Hafifçe ayrıldık.
- Yanlızca benim ol Dea... Yanlızca bana ait olmanı istiyorum...
Gülümsedim.
- Nerdeyse kazanmak üzereyim Will. Hemde hiç uğraşmadan. Bunu söylemek için yanlış zaman...
Güldü.
- Tahrik olduğum doğru ama dürtülerimi çok rahat kontrol eden biriyimdir...
Ereksiyonu zayıflamıştı ve tereddütsüz bir biçimde ellerini göğüslerimden çekti. Üstelik sütyenimide düzeltti. Dişlerimi sıktım. İşleri kızıştırmam için şu anki öfkem yeterdi. Ona nasıl olursa olsun sahip olacaktım. Şu an her yol mübahtı. Amacıma giden herşey.
- Peki seninle çıkacağım. Artık çıkıyoruz ve bir iddiaya giriyoruz.
Şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.
- Senin için herşeyi yaparım...
Elimi saçlarında gezdirdim.
- Güzel. Eğer ben kazanırsam benimle yatacaksın. Eğer sen kazanırsan seninle evleneceğim...
Bakakaldı. Gözlerimi onunkilere diktim.
- Ne yapacağıma sen karar ver...
Bir an düşündü. Sonra dudaklarında hiç hoşuma gitmeyen bir gülümseme belirdi.
- Bir ay seks yok. Ben dahil olmak üzere kimseyi ayartmaya çalışmak yok. Oral sekste dahil her tür seksi bir ay yapmayacaksın...
Kahretsinden başka laf düşmez. Sıçtım ama ben kazanacağım için sorun yok.
- Anlaştık...
Gülümsedi.
- Bu durumda şimdi sana sevgilim diyebilir miyim?
İç geçirdim.
- Yandım...
Kahkahayı basıp kucağında benimle ayağa kalktı. Göle doğru koşmaya başladığında çığlık attım.
- William! Hayır hayır hayır!
Suya benimle birlikte atladığında bir çığlık daha attım. İkimizde suyun yüzüne çıktığımızda onu omuzlarından suya batırdım.
- Aptal herif!
Su yüzeyine geri çıkınca gülerek sırt üstü yattı.
- İyi ki telefonumu ceketimin cebine koyuyorum...
Cebimdeki telefon bacaklarımı ona doladığımda şezlonga düşmüştü. Çok şanslıyım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıça
Literatura KobiecaBir Seks Tanrıçasına aşık olmak utangaç William'a ne yapacak?