Di bilik itu,Mark membuat kajian tentang vampire.Dia membuka buku lalu berfikir sambil melihat kalendar,"Hmm..7 hari nanti haechan akan menjadi vampire..."
Pagi keesokan harinya,
"Ah...bosannya duduk kat rumah ni..apa kata aku keluar dari rumah ni...aku ada plan..",donghyuck bosan duduk di rumah saja.
Dia keluar dari bilik.Dia ke ruang tamu.Dia ternampak mark sedang mengelap patung arca di tepi almari.Dia ke sana lalu bertanya,
"Mark...boleh tak haechan keluar gi shop jap nak beli syampu ni?".
"Pasal kau nak beli pulak? Kat bathroom tu kan dah ada syampoo,pasal tak guna yang tu je?"
"Ala....haechan jenis yang tak suka pakai jenama syampoo random jer,haechan guna jenama lain..."
"Apa jenama syampoo yang haechan guna tu?"
"Ala..Mark mesti tak tau punya..biar lar haechan beli sendiri,yer.."
Donghyuck memusingkan badannya lalu terkejut.Mark sekarang berada di hadapannya dengan sekotak syampoo,macam-macam jenama syampoo ada dalam kotak tu.
"Hai...nah..mesti kau pilih jer jenama syampoo apa yang kau nak dalam kotak ni...kalau tak de yang kau nak,biar aku pergi beli yang lain lagi.",kata mark.
"Terpaksa lar aku kena duduk kat rumah ni lagi..Aku dah bosan lar tengok rumah ni,barang dalam rumah ni dan muka satu sen mark tu..",keluh donghyuck dalam hati.
Donghyuck mandi
Semasa dia mandi,
Donghyuck memakai syampoo lalu dia pandang ke cermin di bathroom tu.
Tiba-tiba,dia perasan ada kesan gigitan ada pada lehernya.Dia pun tetiba terfikir yang gigitan tu mesti dari mark.Mark kan vampire..sebab dia tengok bentuk gigitan tu bentuk gigitan vampire.
Dia mandi cepat-cepat.
Selepas selesai mandi,
Dia menuju ke arah bilik mark dengan tuala yang menutupi separuh badannya iaitu pusat ke lutut dan separuh badan lagi berbogel iaitu dada ke pusat.seksi gitu....awwwww ;*
Dia mengetuk pintu bilik tepi tangga itu (bilik itu merupakan bilik mark.).Dia mengetuk sambil menjerit,"Mark....kau keluar lar....kenapa kau gigit aku?!! Hah!! Kalau kau nak jadikan vampire,yer pun tak payah lar gigit aku..ramai lagi manusia dalam dunia ni untuk kau jadikan diorang vampire...kenapa aku?!!".
Mark tak keluar dan dia mendiamkan dirinya dalam bilik itu.
Donghyuck putus asa lalu berlari ke biliknya.Dia mencari benda yang boleh menghapuskan mark.Dia menyelak baju-baju dalam almari dan benda dalam bilik itu.
Tiba-tiba,dia mendapati ada rantai bertanda t kristian tu entah lupa apa nama dia tu..dia mengambilnya.
Dia berlari ke katil apabila dia ternampak mark naik ke tangga untuk ke biliknya.
Dia berpura-pura tidur sambil tangan kanannya menyorokkan rantai tersebut di bawah bantal.
Pintu bilik itu dibuka..mark masuk..tetiba donghyuck bangun lalu menunjukkan rantai tersebut ke arah muka mark sambil menjerit,"YAAAAAAA !!!".
Mark merampas rantai itu dari donghyuck lalu berkata,"Kau ni dah kenapa? Menjerit tetiba.."
"Aku nak hapuskan kau...tapi kau tak takut rantai ni ke?"
"Aku tak takut.."lalu mark merampas rantai tersebut dari tangan donghyuck.
"Oh rantai ni..girlfriend aku yang bagi..",kata mark lagi.
Donghyuck marah lalu membaringkan badannya lalu tidur.
Sebenarnya,tangan mark yang memegang rantai itu tadi terbakar sikit tetapi luka tu sembuh dengan cepat.Tak sampai 1 saat.
"Aduh sakitnya tangan aku ni..",mark berkata dalam hati.