Hoofdstuk 25

404 20 7
                                    

Ella's POV

Ik draai me naar mijn broer die achter me loopt. "Loop door," zeg ik geërgerd. Hij grijnst en gaat expres nog langzamer lopen. "Leon!" Ik stop met lopen en wacht totdat hij bij me is waarna ik weer doorloop. Vandaag zou de uitslag van de laatste test van mijn moeder komen, en ik wil er graag op tijd zijn. Blijkbaar Leon niet. Als hij weer langzamer gaat lopen rol ik met mijn ogen en loop gewoon door.

Zodra ik bij het ziekenhuis aankom loop ik naar de liften. Als het goed is ligt ze nog op dezelfde kamer en anders had mijn vader het wel gezegd.

Als ik bij haar kamer aankom zie ik mijn vader nog buiten staan en zucht opgelucht. "Nog bezig met de test?" Vraag ik en hij knikt.

Na een kwartier komt Leon binnen. "Zijn ze nog bezig?" Mijn vader en ik knikken tegelijk en Leon wilt net reageren als de deur wordt geopend. "Mr Carter?" Mijn vader kijkt naar de dokter en knikt. "We are done, and we have a good and bad results." Mijn vader knikt en bijt op zijn lip. "She is going to wake up." Ik zucht opgelucht en ga zitten op een van de plastic stoelen. "But,"

There it comes. The but...

"But it is possible that she can't use her legs or arms after she wakes up. One of the two, maybe both of the arms or legs or only one." Mijn vader knikt. "I don't care about that, as long as she wakes up!" Ik glimlach. "How long do you thinks she'll still be in coma?" De dokter pakt een blad erbij en kijkt er wat op.

"We thought about two days, because she reacted on almost all tests. Maybe earlier or later." Ik knik en glimlach breed.

Als we haar kamer in mogen loop ik naar haar bed en zucht. Misschien is het dan wel niet meer mogelijk om een arm een been of twee benen/armen meer te gebruiken, ze komt terug.

Na een half uur verlaat ik haar kamer weer om naar de Starbucks te gaan omdat ik daar heb afgesproken met Nina en Femke.

Onderweg pak ik mijn telefoon en open de twitter app.

@Ellaaax

Going to the Starbucks 💕

Ik zucht en loop weer verder waarna ik bij de Starbucks aankom.

"Ella! Over here!" Ik kijk rond en zie Nina al zitten met drie bekers op tafel. Als ik aankom pak ik een van de bekers die nog niet gebruikt was. "Femke is on the toilet." Ik knik en ga op een stoel zitten. Ik neem een slokje en zucht even. "You know, Steve is pretty hot." Ik probeer mijn chocomelk niet uit te spugen als ik haar aankijk. "Steve class or Steve canteen?" Niet dat ik een van de twee Steve's knap vind. Hell no.

"Canteen," zegt ze en ik knik dan even. "Hi Ella!" Ik kijk op en zie Femke staan die ik ook begroet. Zodra we alle drie weer zitten, kortom zodra Femke zit, pakken we alle drie onze telefoon. Ik grinnik even bij het beeld en open dan mijn twitter app weer.

@Jesskissx

@Ellaaax Take some for meee x.

Ik grinnik en favo de tweet omdat ze een slotje heeft waarna ik reageer met een uitgerekte nee.

"Exams next week. Pfoeh!" Ik kijk op naar Nina en knik dan. "Yeah. You can also say tomorrow." Ik grijns even en ze steekt haar tong uit. "That's possible. By the way, my mom said, not that she was sneaking on you, but she saw someone deliver roses at your door. From who were those roses Ella?" Ik kijk naar mijn beker en neem een slokje. "I don't know.". "Hmm.. No idea either?" Ik schud mijn hoofd waarna ik opkijk, gegroet door een blik van Nina.

"Maybe, just maybe, I thought they were from Niall, but why would they?" Ik haal mijn schouders op en net als ze wilt reageren gaat mijn telefoon.

Jess.

Een glimlach verspreid zich over mijn gezicht en ik neem snel op. "Hi gurrll!" zeg ik en ik grijns even. "Hii. Hoe gaat het? Met mij alvast top. Laat maar zitten trouwens ik kan niet lang bellen want over twee minuten vertrekt mijn vliegtuig!" "Woah wat? Vliegtuig?" "Ja! Ik kom naar Engeland! Mijn examens zijn namelijk al voorbij!" Ik spring op terwijl ik mijn beker pak en zeg een sorry tegen Nina en Femke waarna ik de Starbucks uitstorm.

"Hoe laat land je en waar overnacht je? Je kan bij mij overnachten?" Zeg ik. "Nee. Jij komt mij ophalen en verder is alles geregeld. Zorg maar gewoon dat je om zeven uur op het vliegveld staat oké? Ik moet nu gaan tot om zeven uur!" Ik grijns en hang dan op zonder iets te zeggen. "Jess komt naar hier," mompel ik tegen mezelf waarna ik dom begin te grijnzen.

Als ik thuis kom loop ik naar mijn kamer toe. Als ik de deur wil openen frons ik. "Leon?" Ik hoor wat gehum komen uit zijn kamer en loop naar binnen, maar draai me abrupt weer om. Dat wilde ik dus niet zien.

Als ik naar beneden loopt kijk ik op de klok. Half drie. Nog een tijdje tot Jess komt. Als ik op de bank neerplof gaat mijn telefoon. Zuchtend neem ik hem op. "Hello?" "Hey Ella, euh. I wanted to ask, do you want to hang out or something tonight? This is Niall by the way!" Ik giechel even en ga dan in kleermakerszit zitten. "I want to but I am going to pick up my friend Jess from the airport tonight." Ik zucht even en kijk naar mijn handen. "Oh. Euh yeah. Another time then I guess?" Ik glimlach even. "Yeah! What about tomorrow? I can drop Jess at Nina's." Ik hoor een paar bladeren ritselen en dan zijn stem weer. "Okay, that's alright." Ik glimlach en ga anders zitten, nou ja, liggen.

Als we hebben opgehangen komt mijn broer met een meisje de trap af. Als hij mij in de woonkamer ziet liggen laat hij haar hand los en glimlacht even naar mij. "Euh hi Ella. This is Madelyn, Madelyn meet my sister, Ella." Ik zwaai even waarna ik mijn aandacht weer richt op de televisie.

-

WARNING. EET NOOIT EERST EEN CHOCOLATE CHIP COOKIE EN DAN VANILLE VLA. IS VIES.

Hii

Het spijt me dat het weer zo lang heeft geduurd! Ik heb gewoon een nogal dramatische week achter de rug sorry!

En waarom ik hem nu plaats en niet morgen op Zayn zijn verjaardag? Dan is mijn neefje namelijk ook jarig. Dus tja.

WIE KOOPT ER TAART VOOR ELINE WANT ZE HEEFT DER EERSTE TIEN GEHAALD??

OH EN DANKJE VOOR DE 7,1 K LEZERS OP TGFTB

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu