️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Rumah Hana
At NightTing!
Hana lantas membuka Iphone miliknya untuk melihat mesej yang baru masuk tadi..
Hana segera membuka aplikasi LINEnya..
From: Jungkook
"Hi tunang, dah selamat sampai rumah ka? Sya risaukan awak, please kalau baca mesej ni, reply balik😌".
Dengan segera Hana mulai menaip ...
To : Jungkook
"Orang dah balikk dahh, dah jangan risau, pg la tido, da malam ni..☺️".2 minit kemudian..
From : Jungkook
"alaa... baru nak kacau, kita tak ngantuk lagi.. hurmm😌😩"To : Jungkook
"Eii! Kalau orang kat sana tak nak tidur, biar laa kite dlu, byeee😡 tata tati tutu😴☺️"Dengan mata yang sangat berat..
Hana mulai melangkah masuk kedalam biliknya utk tidur..
️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Gangnam University"Hana, nanti dah balik mesej okayy, ". Pinta Jungkook sambil tangan kanannya mengusap kepala Hana.
Hana tersenyum memandang Jungkook..
Lalu, Jungkook dan Hana mulai bergerak kearah berlainan kerana mereka berlainan fakulti..
Sewaktu Hana dalam perjalanan ke kelasnya..
Tiba-tiba lengan Kiri Hana seperti ditarik oleh seseorang..
Hana merasa agak cemas dan terkejut..
Lengannya ditarik kasar oleh seorang lelaki yang tidak dikenali kerana lelaki itu sedang memakai penutup mulut..
Langkah mereka mulai terhenti..
Di suatu tempat yang agak sunyi..
Lelaki itu mulai membuka penutup mulutnya..
Dan melepaskan lengan kiri Hana..
Dan..
Sekali lagi..
Hana berasa sangat terkejut melihat akan lelaki yg sedang berada dihadapannya kini..
" awakkk??!" Soal Hana kuat.
Lelaki itu pantas menutup mulut Hana..
Hana yang berasa bengang terus mengigit tangan lelaki itu yg menutup mulutnya..
"Ouchhhhh! Sakit lahh!".
Hanbin segera melepaskan tangannya dari menutup mulut Hana..
Hana menjeling tajam memandang Hanbin..
" kau nak apa ? Hah?". Soal Hana tidak puas hati.
Hanbin mulai tersenyum sinis..
"Nak apa Kau tanya?tentulah aku nak kau..". Jawab Hanbin selamba.
YOU ARE READING
I Love You Jungkook S2
FanficUntuk sambungan I Love You Jungkook s2 ini mengisahkan Hana kembali menjadi seorang pelajar dalam jurusan perniagaan atas permintaan ayahnya. Tunang Hana, Jungkook juga menjadi seorang pelajar seni bina di Universiti yg sama bersama Hana. Namun, pel...