Dovolenka

40 5 3
                                    

Poznáte dobre horory?? Páčia sa vám? Tak toto je stvorený priamo pre vás.
Kiara telefonuje svojej kamarátke Sue a pýta sa jej či by neišla na dovolenku. Ahoj Sue neišla by si na dovolenku?? A kam? Šéf mi povedal že mám ísť na služobnú cestu, a mám si so sebou niekoho zobrat.Aha dobre a nesoberieme so sebou aj Laylu? No ak chceš tak áno počkaj, zavolám jej. Ok. Ahoj Layla, chcela by si ísť so mnou a Sue na dovolenku?? No, ako chcete, tento mesiac nemám čo robiť, tak pôjdem, aj tak dobrodružstvá mám rada a možno aj neaký pekný chlapci tam budú. Dobre, tak sa pobal a zajtra ráno buď na letisku. Ahoj Sue no tak teda Layla ide a prosím ťa zajtra ráno si zbal veci a stretneme sa na letisku. Dobre a prídeš ty pre mňa alebo ja pre teba?? Prídem ja pre teba. Dobre, dobrú noc. Na druhý deň sa Kiara vybrala pre Sue a spolu pre Laylu. Cestovali v lietadle. Keď vystúpili z lietadla, začali stopovať autá. Zastavili im dvaja chlapci. Valali sa Jecob a Explo. Kiara sa zúfalo zahladela na Jecoba, ale jemu sa zapáčila Sue. Ale ona sa zahladela na Expla. Celý boli popletený. Ako prvá sa ozvala Layla. Čaute chalani odviezli by ste nás na opustený vidiek??? No poďte máme spoločnú cestu. A ako sa voláte?? Ahoj ja som Kiara. Čau ja som Sue. Serus ja som Layla. Cestovali v aute, hrala hlasno hudba a stále na seba tými zamilovaními pohladmi pozerali. Keď prišli na ten vidiek, Jacob a Explo si to rozmysleli a povedali Sue, Layle a Kiare že zostanú s nami ak môžu. No, možte zostať. Jacob a Sue sa rozprávali. No, a kde pracuješ Jacob? Začal som s herectvom a celkom sa mi začína dariť. Ty?? No mňa začal baviť spev, tak ma napadlo ze budem spevačka. Ale v umení som neskončila. Na budúci rok bude súťaž speve, tak sa zúčastním.
Zatial všetko, ale to nieje ešte koniec zajtra bude pokračovanie ďakujem za pozornosť.
Celkom sa zdalo, že Jacob a Sue sa do seba zamilovali ale nebolo to tak, boli iba kamaráti a Kiara hrozne doliezala za Explom, a Explo zase stále sledoval Sue. Layla si pozerala dom, a všimla si, že okolo videla prebehnúť jedno velké dievčatko. Keď sme sedili večer okolo ohňa, počuli sme hlasné zvuky:Prečo ste sem prišli!!!! Od 8 storočia sem nikto neprišiel. Ostatní si mysleli že to televízor je nahlas pustený. Víkriky sa opakovali každú chvílu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

zelezné srdceWhere stories live. Discover now