4. BÖLÜM

153 95 22
                                    


Ben bu bölümü bizi her daim koruyan, seven karşılık beklemeden destek  olan ne annelerimize ve babalarımıza ithaf ediyorum. Allah onları başımızdan eksik etmesin ve  annesi babası yanında olmayan arkadaşlarıma eksikliğini hisettirmesin onları her zaman korusun.
💙

Genç kız  içtiği kocaman bira şişesi yüzünden yalpalayarak ayağa kalktı. Artık yavaş yavaş gitme zamanın geldiğini düşünüyordu.

  Zaten genç adam da bunu kelimelere dökmeden belirtmişti.

Vedalaşmak için arkasını döndüğünde genç adamın çoktan  onunla vedalaşmadan arkasını dönmüş gittiğini gördü.Ne bekliyordu ki sanki.Dolgun dudaklarını bükerek ofladı.

Bu duruma  biraz içerlense de üstünde durmadı. Kendine izin vermişti bugün, ne yaparsa yapsın pişman olmayacaktı yarın bugün yapacağı her şeye rağmen  hayatına devam edecekti.

Çantasını eline alıp  tüm gücünü  kullanarak genç adamın arkasından yürümeye başladı. Ana yola çıkarak karanlıkta kaybolmaya yüz tutmuş genç adamın  silüeti  ona çok uzak geldi ama buna rağmen  zayıf, uzun olan bacaklarına yüklenerek aradaki farkı kapatmaya  başlamıştı bile.

Yolun sol kanadında bulunan çöp kutusuna elinde ki boş şişeyi gelişi güzel atıp yeniden hızlı adımlarla ilerledi.

Aradaki farkı kapattığı zaman  genç adamın duyacağı bir tonda.

  " Vedalaşmadan mı  gidiyorsunuz "dedi.

Ses tonu isteğinden birazcık daha yüksek olduğunu düşündü ama yinede  istediklerini dile getirmişti. Dolgun dudaklarının içini ısırarak genç adamın cevap vermesini bekledi. Onu umursamadan yoluna devam etmesi sinirini bozdu. İstediği karşılığı alamayınca  gerçekten biraz hayal kırıklığına da  uğradı yinede pes etmeye niyetinde değildi.

"Hey ben kime diyorum "diye bir kez daha haykırdı.

Ses tonundaki sitem genç adamın  dikkatini çekti ve arkasını dönüp direk olarak genç kızın gözlerinin içine baktı. Bu kızın onunla derdi neydi. Tamam beraber sohbet etmişti ve aynı kayalığın üzerinde beraber   zaman geçirmişti fakat hepsi bu kadardı. 

Hem ona göre bu kız çok küçüktü dikkatini dahi çekmezdi ki.

Şimdi neden  onu rahat bırakmıyordu.

"Vedalaşmamız  gerektiğini düşünmüyorum. Sen neden bu hisse kapıldın. "

Genç kız  duyduğu sözlerle gözlerini  pörtleterek kaç defa açıp kapattığını sayamadı bile. Adamın umursamaz halleri kendisini çıldırtıyordu.

Derin  nefes alıp "Bir hisse kapıldığım falan yok sadece iki medeni insan birilerinin yanında ayrılınca vedalaşır diye düşünüyorum. " Dedi.Öfkesini sözlerine yansıtarak.

Genç adam daha adını bile bilmediği karşısında kendi sözleri ile sinirlendiğini belli  eden ve neredeyse çocuk gibi yerinde tepincek durumda olan  saçma sapan konuları uzatan genç kıza onu  kırmadan başından atmanın yollarını düşündü.  Bu gece sakin kalmak istiyordu. Küçük kız kardeşinden farklı  durmayan sadece yaş  ve görüntü olarak  bu kızı başına bela almak istemiyordu.

Ne diyecekti ki  ona, kendinden uzaklaşacaktı.

Dudaklarını alayla kıvırıp "Ya ben insan değilsem küçük kız. O zaman bu şekilde düşünmeye devam edecek misin." Diye sordu.

Aslında  söylemek istediği cümleler bunlar değildi fakat  onunla dalga geçme isteğine karşı koymadı.
Kurduğu cümlelerle loş ışıkta genç kızın   değişen yüz ifadesine dikkat etti.

Söz #Wattsy2017 (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin