Ma trezesc incet,soarele luminandu-mi fata. Cum deschid ochii o vad pe Anne care tragea de mine sa coboram jos sa mancam. Ma ridic din pat zambind si mergem impreuna la bucatarie,unde Perrie ne astepta. Am sarutat-o lung, ca si cum nu am mai vazut-o de ani. O strang puternic in brate,iar ea ma intreaba ce se petrece cu mine. Ne asezam la masa si incepem sa mancam bunatatile pregatite de minunata mea sotie. Dintr-o data se aude soneria,iar Perrie se duce sa raspunda. Tot ce am auzit a fost o impuscatura. M-am grabit spre intrare unde Perrie zacea intr-o balta de sange. In pragul usii era Bill care radea de mama focului. Anne iesi din bucatarie si incepu sa tipe. Bill s-a indreptat spre ea,i-a pus mana la gura si a scos un cutit din buzunar. Un zid parca se cladise in fata mea. Ma simteam paralizat, neputincios. Strigam cat puteam de tare si la fiecare lacrima scursa Bill ii taia o bucata din pielea ei fina si alba,lasand-o cu urme oribile. O arunca apoi intr-o balta de sange, zambi satisfacut si pleca.
Am deschis ochii si m-am ridicat in sezut. Respir greu si sunt transpirat tot. Ochii-mi sunt plini de lacrimi. Ma ridic din pat si-mi iau alte pijamale,pe acestea ude aruncandu-le in cosul pentru rufe murdare. M-am intins inapoi in pat si am inceput sa plang. Am strans puternic o perna si am urlat cu capul cufundat in ea. Doniya intra repede, aprinzand lumina. S-a asezat pe pat langa mine si ma stranse in brate. I-am putut simti lacrima ce i se scurse pe obraz. M-am uitat la ea ca la mama. Mi-a sters lacrimile si se baga sub plapuma langa mine. A inceput sa-mi cante acel cantec pe care mi-l canta tata cand aveam cosmaruri cu mama. Am adormit ca un prunc in bratele sale.
Razele soarelui imi mangaie fata si ma obliga sa ma trezesc. Deschid usor ochii si tot ce vad in jurul meu sunt perne pline cu lacrimi. Ma ridic incet din pat si ma indrept spre baie. Dau drumul la apa rece si imi analizez chipul in oglinda. Imi analizez viata inca de la inceputul ei. M-am nascut intr-un oras mic, numit Bradford. Am avut o copilarie destul de normala, pana la varsta de 12 ani cand mama a decedat in urma unei boli cumplite : cancer. Tata a facut tot posibilul sa ne creasca astfel incat sa fim o familie normala. Adolescenta mea a fost una plina de nabadai. Am fost un copil retras,dar foarte neastamparat. La 17 ani am avut prima iubire : Perrie. Si acum tin minte cum fata cu parul de aur si ochii marii mi-a furat inima. Era prima zi din clasa a 11-a. Stateam cu prietenii mei si ascultam muzica rock. Dintr-o data,pe poarta scolii a intrat un inger,care mi-a rapit inima din prima secunda de cum l-am vazut. Pot spune ca a fost dragoste la prima vedere. A urmat un sir de intalniri. Amintiri frumoase... primul sarut, prima noapte de dragoste, in care a fost conceputa Anne. Viitorul nostru nu suna foarte promitator. Doi adolescenti care urmau sa devina parinti. Am acceptat lucrul acesta si cand am implinit 18 ani, Anne venise pe lume, iar eu si Perrie eram oficial casatoriti. Dupa 5 ani, viata mi s-a spulberat. Am ramas fara cele doua comori de pret ale mele.
Apa continua sa mearga. In urma acestor amintiri, am dat cu putere cu pumnul in oglinda, crapand-o usor. Simt cum alta lacrima mi se scurge. Insa n-am lasat-o. Am sters-o rapid si mi-am clatit ochii cu apa rece. Ca sa ma calmez, am inceput sa fredonez un cantec scris special pentru Perrie, pe care i-l cantam si lui Anne. Am tras aer adanc in piept si mi-am privit pentru ultima oara reflexia in oglinda. Am zambit si am iesit din baie. M-am schimbat de pijamale si am coborat la bucatarie,unde Doniya imi servi micul dejun. Am mancat rapid tot ce mi-a dat si am iesit la o plimbare lunga.