1.

7 1 0
                                    

Bi anlık hevesle başlayıp bi anda pes ettim baya bi sonra devam etmek istediğimi sürekli bu konu hakkında düşündüğümü farkettim en iyi devam etmekti umarım fazla saçmalamam.
İyi okumalar.

                         1.

Öğlene doğru uyandığımda hala uykum olduğunun farkındaydım ama daha çok farkında olduğum şey kalkmam gerektiğiydi. Yataktan kalkıp ayaklarımı aşağıya sarkıttım sonra hızla kalkıp kendimi banyoya attım ve elimi yüzümü yıkadım. Sonra hızla koyu renk kotumu üstüne gri kazağımı geçirdim ayağıma siyah botlarımı geçirdiğimde tamamdım. Hızla aşağıya indim anneannem mutfakta çay dolduruyordu gidip yanağına öpücük kondurup:

-Günaydın Sultanım, diye şakıdım.

Oda:

-Günaydın deli kız seni, diye söylendi.

Sonra sohbet muhabbet kahvaltı derken zamanın baya geçtiği farkederek hızla siyah montumu ve gri şapkamı takarak kendimi dışarı attım. Bi yandan saatime bakarak derse ne kadar kaldığını hesapladım ve kendimi arabaya atıp hızla okula sürmeye başladım.

Üniversite 3. Sınıfta mimarlık okuyan bi öğrenciydim. Okula vardığımda derse daha 15 dk olduğunu farkedip hızla kafeteryadan bi kahve aldım ve ellerimi ısıtması için ellerimi etrafına sardım. Ben öylece ayakta dikilirken Esma yanağıma öpücük kondurdu. Elimdeki kahveyi farkedip kibar öpücü adına oldulça minnettardım. Yoksa sırtıma atlayada bilirdi. Bu kız bu enerjiyi nerden buluyo hic bi fikrim yoktu. Gerçi bunu benim içinde diyen çoktu.
Yavaşca sınıfa ilerlemeye başladık.

Sınıfa girdiğimizde Mert bizi farkedip yanına gitmemiz için el sallamaya başlamıştı bile. Yanına ilerleyip oturdum. Mert:

-Selam yavrular nasılsınız?

Esmayla aynı anda:

-İyiyiz Mert, dedik ve gülümsedik.

Bu iki enerjik insanın benim hayatımdaki yerleri çok büyüktü ikisinide çok seviyordum.

Sonra hoca derse girdi ve derse gir cık derken akşam olmuştu.

Okuldan çıkmış üçümüz yan yana yürüyoduk.Mert:

-Biraz eğlenemeye ne dersiniz yavrumlar,dedi.

Esma:

-Ben evet derim beni biliyosunuz.

Benim fazla uyumaktan biraz halim yoktu ama bu iki rahatsızı kıramazdım.

-E hadi o zaman, dedim.

Hepimiz kendi arabamıza atlayıp hızla bara doğru yol aldık.

Öyle içen insanlar değildik az dans edip genelde karoeke olan daha kafası yerinde tarzda olan yerlerde takılırdık. Velhasılı vardık arabaları parkedip Ahmet Abinin mekanına adım attık.
Masaya oturduk 5 dk geçti geçmedi Ahmet Abi yanımıza geldi.

-Selam gençler, diyip gülümsedi.

-Selam Abi, dedik.

-Bi isteğiniz olursa buralardayım, dedi ve gitti.

Biz öyle muhabbet ederken Mert'in bi kızı kestiğinin farkındaydım. Sonunda :

-Mert git kızı dansa kaldır yoksa ben gidip kaldırıcam, dedim.

-Mert taman yavrum niye kızıyosun erkek olsakta var bizde de çekingenlik, diyip gitti.

Esmayla arkasından güldük. O sırada Ahmet Abi'nin bize doğru gendiğini farkettim. Hızla gelerek;

-Derin senden bişey rica edebilir miyim ? , dedi.

-Tabi Abi buyur, dedim. Ahmet Abi'yi çok iyi tanır çok severdim.
-Senin için sıkıntı olmıycaksa bu gecelik vale olur musun?

-Abi öyle bi diyosun ki sanki ilk yaptığım şey tabi yaparım, dedim hemen. Arabaları çok severdim tabi sürmeyide öyle.

-Araba kullanma konusunda senden başkasına şuanda güvenemem bizim vale hastalanmış gelemedi tekrar kusura bakma çok teşekkür ederim, dedi.

-Ne demek abi sen bana kullanmayı öğretmesen nasıl bu kadar iyi olurdum, dedim.

Oda gözlerinin içinde ki minnet gülümsemesiyle bana baktı.Sonra ayaklandım ve Ahmet Abi'nin peşine takıldım.

-Al şu ismin yazan kartı forma giymene gerek yok zaten monttan belli olmaz tekrar çok teşekkür ederim, dedi.

Bende gülümseyip kartı üstüme takıp kapıya doğru ilerledim. Hava öyle çok soğuk değildi. İçinizde hafif titreme bırakıp sizi diri tutan bi soğuktu bu.

Her gelen arabayı ustaca kullanıp parkediyordum böyle bir kaç saat geçti. Daha sonra siyah bi Auidi R8 bana doğru yaklaşmaya başladı. İçim kıpır kıpırdı. Araba durdu ve içinden iyi giyinimli yüz hatları oldukça mükemmel. Ne diyosun Derin işine odaklan. Hafifçe yaklaşıp hoşgeldiniz derken anahtarı almak için elimi uzatmıştım.
Bönbön suratıma bakıp:

-Valesi yok mu buranın? Dedi

-Bu akşamlık benim anahtarınızı verirseniz arabanızı parkedeyim de arkanızdaki arabalar daha fazla beklemesin, dedim.

Bi anda bi kahka sesi duydum ve şok oldum bu kadar gülünecek ne vardı ?

-Arabamı bi kıza emanet edeceğimi kim söyledi acaba. Buranan erkek valesi yok mu ?

Bi saniye arkadaşlar bu Audi R8 olan şahıs ne dedi ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VALEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin