Bölüm 15 Seni Sevdiği Falan Yok!(Sinem)

5K 290 14
                                    

Bölüm Cumaya dedim ama sizi daha fazla bekletmek istemedim ve ilham perilerimin sayesinde size hemen yeni bölüm yazdım.

İnşallah beğenirsiniz Bölüm baya uzun yani:)

İyi okumalar Canlarım.


Ve telefonu yüzüme kapattı . Blöf yatığını düşünüp çamaşırları toplamaya devam ettim ve işim bittiğinde duyduğum zil sesi ile elimdeki sepeti yere düşürdüm.


Hızla balkondan çıktım. Annem neyse ki mutfaktaydı ve bana kapıya bak diye seslendi.

"Tamam anne bakarım!"dedim. Hızla kapıya koştum.
Kapıyı açtığımda içimden belki bir his bu bir tesadüftür kapıdaki başka biridir diyordum ama maalesef ki karşıma duran kişi Eymen'di. Beni görünce gülümsedi.

"Selam."dedi ben cevap vermeyince ;

"E içeri almayacak mısın annenle bir tanışalım." suratına ciddi misin der gibi baktım ama ciddi olduğu her halinden belli olunca yüzümde oluşan korku ifadesine engel olamadım.

"Eymen sen ciddi misin ya? Git lütfen."dedim sesim başlara doğru biraz yüksek çıksa da sonlara doğru alçalmıştı. Bu çocuk aklını kaçırmış. Ya da içmiş falan mı ama konuşması normal. Alkol de kokmuyor. Hoş daha önce içmiş birisi görmedim ya. Televizyon hariç.

"Hayır gayet ciddiyim annem izin vermez demiyor musun? Ben izin alırım."dedi.
"Ne diyeceksin anneme Ben kızınıza şantaj yapıyorum o beni sahte sevgilim ve onunla Sinem'in olduğu bir yere gideceğiz mi diyeceksin?"dedim. Annem duymasın diye kısık sesle konuşmuştum.
"Ayrıntıya girmem senin kadar sadece sevgili olduğumuzu söyleyeceğim ve biraz da yalan sevgilimle vakit geçirmek istiyorum yüksek müsaadenizle diyeceğim."

"Eymen şaka de lütfen git annem beni öldürür?"

"Benimle geliyor musun?"diye sordu.
"Kızım kimmiş gelen yarım saattir kapıdasın?" Annemin salondan bağırmasıyla iyice tedirgin oldum.

"Tamam Allah'ın cezası geleceğim. Git şimdi."dedim.

"Yeşim cevap versene?" Annemin yaklaşan sesini işitince

"Git hadi !"dedim Eymen'e.

"Yarım saatin var yoksa bu sefer beni kapıdan döndüremezsin."dedi Eymen ciddi olduğu her halinden belli bir şekilde.
Cevap vermeden kapıyı yüzüne kapattım.

"Kimmiş kızım gelen?" Annemin sesini arkamda işitince ona döndüm.

"Bende bilmiyorum ki?" Annem bana şüpheyle baktı.
"Kızım o zaman kiminle konuşuyordun 10 dk dır?"

(Sizce kim diyecek. Yani siz ne derdiniz :) )








"Satıcı ile gereksiz bir ürünü tanıtıyordu ayıp olmasın diye tanıtmasını bekledim. Şimdi gitti işte."

"Kızım baştan deseydin de boşuna nefesini tükenmeseydi çocuk. Böyle daha çok ayıp etmişsin"

"Kendisi anlatmak istedi. Benim suçum ne?" Annem salona geri girip televizyonun başına geçerken bende hızla yarım bıraktığım işi tamamlayıp odama gittim. Damla'yı aradım.

MASKELİ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin