Hişt, alo, selam. Öncelikle, bu kitabı neden yayınladığım hakkında bir fikrim yok. Sadece diğer kitaba pek konu bulamıyorum, yani çünkü o bir doğru düzgün bir kitap, e tabii benim de saçmalayacak yerimin olması lazım, ondan dolayı. Yani gereksizce, daldan dala atlayarak yazmayı düşünüyorum. Aslında yaşadığım olayları da yazabilirdim ama hayatımda o kadar aksiyon olmadığı için belki yazarım. Belki de yazmam. Bilmiyorum işte.
Bu kitabın adı ne olsun acaba. Şimdi ben bu kitaba 'hey' ismini koydum ilk önce ama çok saçma geldi ya. Yaratıcı olmaya çalışıyorum da ne koyabilirim ki. 'Milka çiftliği' falan mı. Aslında fena değil ama alakasız. Şimdi ben 'not defterim' veya 'random stuff' gibi bir şey koysam çok klişe olur. Aslında random stuff pek klişe olmaz, ve tam da benim yapacağım şeyi anlatıyor. Ama yok ya, beğenmedim. Hey'de kalalım biz. Tamam. Konu kapanmıştır.
...
Şimdiki sorun, ıhm, konu açamamak. Konuyu açsam aslında gerisi gelecek ama gelmiyor ki. Hem bunu yazmadan önce konular havada uçuşuyor, sonra puf. Beynin resetleniyor. Heyecanlanıyorsun böyle, "heh, hayallerimi gerçekleştiriyorum sonunda" diyorsun. Çocukluk dönemi gibi. Yazıyorsun biraz, hadi yine oluyor biraz. İlk üç bölüm lay lay lom, yine güzel. Dördüncü bölümden itibaren sıkıntı başlıyor. Yazma sorumluluğundan eziliyorsun veya sınav haftası falan oluyor. Yavaaş yavaaş istek sönüyor. Sonra "amaan kalsın öyle, bana ne" dönemi başlıyor, yeni kitaplara başlıyorsun, stres atma falan, menopozda ne oluyor tam bilmiyorum ama ona benziyor. Bir kaç gün sürüyor bu dönem, sonra içinde yeni kitap yazma isteği oluşuyor. Hadii, hayallere dalıyorsun, "şöyle yazarım, şurdan girerim oradan çıkarım" falan diye. Bu da çocukluk dönemine geri dönüş oluyor. Sonra tekrar yazıyorsun, e mutlusundur bu sefer. Sonra ne oldu? "Voot yoook, yoyum yook". Bu vote ve yorum olayına sinir oluyorsun, her gün hikayenin popülerliğine bakıyorsun. Artık öyle oluyor ki, okuyucularına "vote nerde lan? Yorum yapsan ölür müsünn haa? Yazmıyorum lan, banane yazmıyorum" diyorsun. Burası da ergenlik çağı. Bu durumdaki 'ergenlik çağı' Çok Güzel Hareketler Bunlar'daki benekli teyzeye benziyor. Bilmiyor musunuz? Peki. Bilmiyorsanız dediklerimi tamamen unutabilirsiniz. Tamam yeter bu kadar.
...
Vuhuu yeni kitap. Kısa kısa yazıcam işte. Yakşam- pardon iyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey.
Non-FictionKapağından ne kadar masum görünse de içerisinde kötülükler barındıran kitap. Şaka lan şaka. Tırsmayın hemen.