pazarlama

20 3 0
                                    

Her zamanki gibi kitap okuyorum. Ama hicbirsey eskisi gibi sıradan değil. Hüzünlerimi paylaşacağım insanlar artık yanımda  değiller. Delirmek üzereyim. Yalnızım şu an. Tek başıma. Yağmurun seslerini dinliyorum. Sorun bende mi acaba diye düşünmeden edemiyorum. Herkes mi ya !!herkes mi bencil oluyor. Ya da böyleleri hep beni buluyor.

21.06.2008
Parktayiz -kuzenlerle. Annem sesleniyor. Annemin yanına gidip geldiğimizde oynadigimiz oyuncakları kızın biri almış,oynuyor. Babaannem değişik bir insandır. Ve bizim parka oyuncak götürürmemize çok kızardı. Ve biz de götürürdük  tabi.Eve getirme sen o oyuncağı. Bak bakalım babaannem ne yapıyor. Kizacagi korkusuyla -o cesareti nerden buldum bilmiyorum -kız' ın karşısına geçip bağırdım. Çünkü az önce nazik bir şekilde istedik. Vermeyince ben de bağırmayı tercih ettim. Tabi biz saflar  daha anlamlarını bilmediğimiz küfürleri orada duyduk. Kız bi de bizden küçük. Bu ne terbiyesizlik. Bayağı kızmıştım o kıza. Aradan 1 veya  2 ay sonra  bu kız bizimle oynanmak istediğini söyledi. Nazik, kibar ,bir o kadar da terbiyeli ben hayır diye kıza bağırdım. Oh iyi etmişim.

Ben öyle geçmişi çarçabuk unutan biri değilim. Bu olay gibi bir sürü olay geldi başımıza. Ben (biz) yılmadık. Hep savaştık. Kendinden küçük bir çocuktan dayak yememek için kactigimi hatırlıyorum.

Şimdi ise hicbir şey  eskisi gibi değil güvenemiyorsun kimseye. ....
Hüzünlerimi paylaşabileceğin insanlar artık yanımda değiller. .........
~~~~~~~~~

Sabah gün ışığıyla uyandım. Akşama kadar uyumayı düşünüyordum aslında. Ama bu güneş ışıkları  hiçbir zaman uyumama izin vermiyordu. Evdeydim. Yine herzamanki gibi tek başımayım. Bıkmaya başladım artık. Kimse benimle niçin arkadaşlık kurmuyordu ki. Küçüklüğümden beri böyledir bu.sessiz kız , yanlız kız ,korkulan kız, çekinilen kız. 
Benim işte o kişi. Her zaman böyleydi  her zaman da böyle olacak.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nedensiz bakıyorum şuan etrafa. Anlamak istemeyen bir tavırla. Yine hastanedeyim. Yine kriz geçirmişim. Herkesin başından atamadığı kurtulamadigi bir belası vardır. Benim de var:

Uyuşturucu 

Kurtulamıyorum ondan geçmişe  gidemiyorum eskisi gibi artık. Düşünemiyorum. Neden böyle olmak zorunda ki. Eskiden böyle değildi. Arkadaş çevrem vardı  seviliyodum.  Şimdi öyle değil . Eskiyi anımsatmiyor
y

aşamım.
○○○○○○○○
17 yaşıma yeni girdim  okuldaki popüler öğrenciler arasındayım. Seviliyorum. Adım Sinem . Aydındaki  sıradan bir lisede 11. sınıf öğrencisiyim . Okulumu seviyorum .okuldaki öğretmen ve öğrenciler beni seviyorlar. Derslerime      çok çalışmasamda  arada bi bakıyorum -sınav zamani-Onun dışında hep geziyorum. Geçen gün arkadaşlarla paintbol 'a gittik. Fazlasiyla eğlendik

Aradan günler geçti. Sömestr tatilindeyiz. Orduya gitmeye karar verdik arkadaşlarla. Ordu o kadar güzel bir yer ki. Çok hoşumuza gidiyor. Orada yeni insanlarla tanışıyoruz. Ahmet ordu üniversitesinde son sınıf öğrencisi. Kaldığımız otelde çalışıyor o . Çok samimi birisi .yani bana göre. Diğer kızlar -Aslı  ve Selen -yavşak bir tip olduğunu söylediler. Onlara ne .!!
Yani ben arkadaşlarımı da mı kendim secemeyeceğim. Neyse bayağı bir görüştük onunla.

Bu çocuk bana da biraz garip gelmiyor değil. Bir kaç kez bunun odasından çığlık sesi geldiğini duydum. Ne olduğunu sormaya yeltenmedim bile.

■■■■■■■
-Selen yapma ya o çocuk o kadar kötü değil
-Nereden biliyorsun. İnsanları dış görünüşüne yargılama
-Tabi sen bu çocuğu taniyonmu zaten
-Tanıyom tabi
-Kimmiş bu çocuk anlat o zaman! !
Ahmet  ordulu  üniversite son sınıf öğrencisi  bir bunu biliyorum  .sadece bu kadar biliyorum desem selin beni o çocukla bi daha görüştürmez. Benin iyiliğim için söylüyor biliyorum ama benim hayatım sonuçta. Benim kurallarım geçerli  olması gerekiyor.
derken selinin bana bağırmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. 
-Çok iyi bir çocuk işte  bu kadarını bil yeter! !!!

Aslının bagirmasiyla kavgamızı bitirdik  Selinle.-
-Lan  yeter.!susun artık  .Başım  şişti   .saat  cok geç oldu zıbarın artık.

Ben Ahmetle  dışarı  çıkıyorum  siz ne yaparsanız yapın .!!
Selinin sert çıkışını takmadan giyinmek için odama geçtim.
Bayağı bir bakindiktan sonra üstüme
Siyah sıfır kollu gömleğimi  ,altıma bordo mini eteğimi giydim . Ayakkabı olarak da siyah platform topuklu ayakkabimi  giydim. Bordo rujumla  da hafif bir makyaj yapıp bordo-siyah çantamı alıp evden çıktım .Ahmet de  çok şıktı. Beyaz gömlek altına siyah pantolon  çok klasik ama  ona çok yakışmış.
-Parti bir harikaydı Ahmet 
-.çok güzeldi  tabi . Çünkü içinde biz varız  bu partinin -ne biçim espri yahu  iltifat etmeye çalıştı  ama beceremedi -
-Aynen çok güzeldi
-Sen kadar güzel değildi ama.
-İltifat ediyorsun. .
Gece çok güzeldi. Ve hava da açık. Yıldızları izlemeye başladım. Ahmete döndüğümde ise  bana bakıyordu. Beni fark ettiğin de bile bakışlarını cevirmedi benden   dayanamadım
-Ne bakıyorsun  hiç mi kız görmedin hayatında
-Gördüm de senin gibisine daha önce hiç  rastlamadım.
Neden böyle mal tipler beni buluyor bir türlü anlamadım.
-artık  eve mi gitsek hava soğumaya başladı.
-Ooo küçük hanım  gece yeni başlıyor ama.
-Manyak herif  bilmediğim bir yere getirdin bişey demedim. Mal mal yavşadın  yine bişey demedim. Ama beni artık  eve -otele- götür. Hemen!
-Tamam be ne mizmiz kızmıssın yaa gidiyoruz hadi arabaya bin
Arabaya bindim ama içim huzursuz . İyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum. Zaten geldiğimiz yerden de götürmüyor bu herif.
-Lan burası geldiğimiz yol değil.
-Kızımız gelirken yollara da bakarmış. Aferin  fark ettin sonunda.Bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorum seni.
-Ben istemiyorum ama. Hemen  beni  eve  -otele-götür
-Tamam şeker kız sakın ol  birazdan gideceksin otele.

♢♢♢♢

-Abi sana bahsettiğim kız bu nasıl.?
-Ahmetcim bahsettiğin kadar var .ne veri-
-Ne diyonuz lan siz!!
-Kızım bi sus
-hıı susayım da beni pazarla adama  pislik herif
-Kızım bana herif diyip durma
-Dersem nolur  dovermisin beni

dememle yere yapismam bir oldu.

Ah Selin ah keşke seni dinleseymisim  bu adam tam bir pislik! !!!!

Kahpe Dünya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin