Na wstępie chciałybyśmy podziękować za nominację Marciakowa.
ZASADY
1. Napisz piętnaście faktów o sobie.
2. Nominuj dwadzieścia pięć osób.FAKTY
1. Miona: Posiadam dwa koty - kociczkę i kocurka.
Mare: Ja natomiast mam dwa psy i dwa koty.
2. Miona: Czytam głównie książki młodzieżowe i fantasy.
Mare: Kocham czytać, najbardziej dystopie. W samym moim pokoju jest ponad sto książek.
3. Miona: Kocham czekoladę i wszystko co czekoladowe. Szczególnie jeżeli owy przysmak posiada w sobie także orzechy.
Mare: Ja natomiast nie mogę jej zdzierżyć. U mnie ze słodyczy rację bytu mają tylko żelki.
Miona: To dlatego, że jesteś dziwna.
Mare: Powiedziałabym raczej jedyna w swoim rodzaju. *odrzuca włosy*
Miona: Nadal upieram się przy mojej wersji.
Mare: *prycha*
4. Miona: Ogólnie należę do ośmiu fandomów (może nawet ponad ośmiu, bo zapewne o jakimś zapomniałam), z czego do czterech książkowych. Co do "mężów" to mam ich dużo. Bardzo dużo.
Mare: Należę do czterech fandomów i, o ile o nikim nie zapomniałam, to mam dziesięciu mężów, z czego tylko dwóch istnieje, a jeden nie ma nazwiska. *smutna minka*
Miona: Z czego żaden z nich nie ma pojęcia o tym, że istniejesz.
Mare: Co nie zmienia faktu, że jesteśmy dla siebie stworzeni.
5. Miona: Moim jedynymi kosmetykami są pomadki, których i tak rzadko używam (nie wliczając bezbarwnych). No i dosłownie od święta tuszuję rzęsy.
Mare: Nigdy się nie malowałam, nie maluję i nie mam zamiaru się malować, jak większość osób w moim wieku.
6. Mare: Mam też prywatne konto na Wattpad, ale piszę tylko "do szuflady" albo na konkursy.
Miona: Mam tak samo, tyle że ja jestem zbyt leniwa, aby pisać opowiadania na konkursy.
7. Mare: Moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest punk rock, ale nie ograniczam się tylko do niego. Słucham zespołów z pokolenia moich rodziców.
Miona: Za to moim ulubionym gatunkiem jest...
Uwaga, uwaga!8. Mare: Nienawidzę matematyki i fizyki; jestem małym humankiem.
Miona: W przeciwieństwie do Mare ja jestem bardziej umysłem ścisłym.
9. Mare: Gram hobbistycznie na keyboardzie, rysuję i gram w szkolnym teatrze.
Miona: Śpiewam, rysuję i gram na ukulele.
10. Mare: Moim ulubionym kolorem jest bordowy, ale w sumie lubię też czarny i biały. Najgorszy jest fioletowy.
Miona: W sumie to nie mam ulubionego koloru... Ale lubię niebieski i wszelkie pastelowe kolorki.
11. Miona: Jestem uzależniona od świeczek zapachowych i lampek.
Mare: Moja mama twierdzi, że są rakotwórcze i nie pozwala mi ich trzymać, huh. I tak mam z pięć w pokoju. Wszystko na tym świecie jest rakotwórcze.
Miona: Rakotwórcze czy nie, mam ich co najmniej piętnaście w moim pokoju (nie licząc timbalików) i dobrze mi z tym.
Mare: Gdyby ktoś też podobnie jak ja nie ogarnął co to timbaliki, to już tłumaczę. Timbalik wygląda jak tealight/podgrzewacz.
12. Mare: Nie lubię oglądać filmów i chodzić do kin. Wyjątkiem są ekranizacja książek. Fakt, że nie oglądałam filmu "Kevin sam w domu" to dla innych ludzi kosmos. Pewnie dla większości z Was też, huh.
Miona: Filmy to życie. Animowane, komedie, na podstawie książek, młodzieżowe - biorę wszystko.
13. Miona: Obecnie oglądam trzy seriale, ale mam całą listę takowych do obejrzenia. Z czystym sumieniem mówię, że mam na ich punkcie lekką obsesję.
Mare: Kocham mój Internet, który ma coś do seriali. Pozwolił mi obejrzeć tylko dwadzieścia minut pierwszego odcinka "Jutra". Co nie zmienia faktu, że mam w planach skończyć cały pierwszy sezon, który już dawno wyszedł i obejrzeć "The100", ale to dopiero po przeczytaniu serii. No i może kiedyś "Sherlocka".
14. Miona: Kocham grać w piłkę nożną, zbijaka i koszykówkę. Ostatnio nawet przekonałam się do siatkówki.
Mare: Lubię koszykówkę i strzelca, siatkówka ujdzie. Oczywiście mówimy tu o sportach które lubię, a nie o moich umiejętnościach.
15. Mare: Jako że zaraz Sylwester to napiszę, że nienawidzę świętować nowego roku, nienawidzę petard i nienawidzę wszelkich imprez z tej okazji. Znowu pewnie będę siedziała pod kołdrą i czytała książkę.
Miona: Ja tam lubię Sylwestra. Można sobie posiedzieć "legalnie" do drugiej w nocy i oglądać seriale/czytać książki/siedzieć na Internecie. Wszystko jest na plus nie licząc petard, które wybuchają od tygodnia pod moim blokiem o drugiej w nocy.
NOMINACJE
1. Ksywecka
2. GabriellaDiaxxx
3. Isabella_Catrina456
4. Darula25
5. MClarissaM
6. Little_Parkiee
7. Alaska_Wells
8. Zooosiaa
9. BlackShadow043
10. MadameStradlin
11. xdkendixd
12. Pervert_Moe
13. ZuzixGrudzix
14. MarryMeSebastian
15. OdonicPlwacz
16. TorZirael
17. Melissa_Chersen
18. SkyArtemisHuntress
19. Diler_Brokatu
20. Aanhell
21. zaczytanaprzezwieki
22. DzieckoPosejdona
23. XeriseX
24. ManiaPlum
25. darkANGEL_1903W sumie każdy kto to czyta może czuć się nominowany. Jeżeli ktoś tego nie chce robić, to izi. Nie zabijemy. Znaczy się Mare może zabić. Miona nie jest, aż tak walnięta.
Mare: *prycha*
CZYTASZ
Duperszmity
RandomNiepowtarzalne wszystko i nic w wykonaniu Miony i Mare, czyli nominacje, wyzwania czytelnicze i inne pierdoły.