||Abigail Dixon||
Wiek: 15 latSiostra Daryl'a i Merle. W raz z braćmi dotarła do grupy 4 dni temu. Wyszła wraz z Darylem na polowanie.
Wygląd:
||Josephine Jenner||
Wiek: 18 latCórka Jenner'a. Spotyka Rick'a po jego przebudzeniu w szpitalu. Postanawia z nim pozostać.
Wygląd:
W trakcie jak Abi i Daryl są na polowaniu do grupy w Atlancie dołącza kolejna rodzina. Mianowicie Carl ( 15 lat) Shane i Lori.
- Wracajmy. Nie ma nas już kolejny dzień. - odparł Daryl, a ja się zaśmiałam. Wystrzeliłam strzałę, która po chwili przebiła czaszkę małej wiewiórki wspinającej się po drzewie. Mój brat podszedł do upolowanej zwierzyny i zabrał ją po czym pociągnął mnie w drugą stronę.
- Wracamy do cholery.
- No okej ! - krzyknęłam i ruszyłam za nim. Zza rogu wyłonił się trup. Skierowałam kuszę wprost na niego i wystrzeliłam strzałę. Ta przebiła mu brzuch, ale to nic nie dało.
- Abi celuj w głowę. - stwierdził po czym zabił trupa.
- No pewnie. - powiedziałam i wyciągnęłam strzałę. Ruszyliśmy dalej. Po kilku godzinach dotarliśmy do obozu.
- Nareszcie wróciliście! - Krzyknął starzec o imieniu Dale. Spojrzałam w bok. Zauważyłam, że dołączyło do nas 3 ludzi. Chwilę się im przyglądałam. Kobieta w długich czarnych włosach rozmawiała z mężczyzną o tym samym kolorze włosów. Obok nich stał chłopak o brązowym kolorze włosów. Po chwili brunet spojrzał w moją stronę i się uśmiechnął. Odwróciłam wzrok.
- Glenn jeżeli pojedzie nas więcej, zabierzemy więcej. - odparła Andrea, a ja podeszłam bliżej.
- No dobra więc kto chce pójść? - zapytał koreańczyk.
- Ja pójdę. - powiedziałam pewnie.
- Nie ma mowy. - odparł Daryl.
- Hej braciszku spokojnie! Pojadę razem z nimi i będę się nią opiekował. - powiedział Merle otulając mnie ramieniem.
- No dobrze, ale uważaj na siebie. - powiedział roztrzepując mi włosy. Spojrzałam na niego z pogardą i weszłam do ciężarówki ,którą mamy jechać. Po chwili do środka weszła Andrea , Jacqui , Morales , Merle i T-Dog ,a za kółkiem usiadł Glenn. Przy zamykaniu przyczepy spojrzałam na tą nową grupę. Chłopak zauważył ,że patrze na nich. Wstał i pomachał. Prychnęłam ,a Daryl zamknął wejście.
- Abi ten chłopak patrzy na ciebie odkąd się zjawiłaś. - powiedziała Andrea i szturchnęła mnie w ramię. Wywróciłam oczami.
- On mnie nie interesuje. - powiedziałam i podwinęłam rękawy białej bluzki , odsłaniając tatuaż. Moje przedramię pokrywały skrzydła. Morales spojrzał na mnie dziwnym wzrokiem.- O co Ci chodzi ? - zapytałam oschle.
- Masz tatuaż? - zapytał.
- A co nie widać do cholery?
- Młoda spokojnie. - odparła Andrea uśmiechając się. Reszta drogi minęła nam całkiem okej. Wychodząc usłyszałam kawałek rozmowy Moralesa z T- Dog'iem.
- Nie dość, że ma kolorowe końcówki włosów to jeszcze tatuaż. Jej rodzice musieli być idiotami ja bym nigdy...- Zamknij mordę Morales. -przerwałam , po czym ruszyłam za Glenn'em do budynku. Gdy już myśleliśmy ,że to będzie łatwa sprawa zza rogu wyszła horda sztywnych. Wbiegliśmy do budynku i weszliśmy na dach.
- O kurwa. Ich są setki! - Krzyknęła Jaqui patrząc na zawaloną ulicę.
- Ludzie!! Do tego czołgu przed chwilą wszedł mężczyzna z jakąś dziewczyną.
- Iiii? - zapytałam wywracając oczami.
- Musimy im pomóc! T-Dog daj mi krótkofalówkę spróbuję się skontaktować z radiem w czołgu. - ciemnoskóry mężczyzna podał Glenn'owi krótkofalówkę. Po chwili koreańczyk się uśmiechnął i zaczął mówić.
- Hej ty! - przerwa.- Tak ty w czołgu. Wygodnie Ci tam?
***************************************************************
Oto prolog naszej nowej książki ! Zupełnie inna perspektywa ! Mam nadzieję ,że się spodobał i ,że zostawicie komy co myślicie o nowych postaciach? Ta książka będzie działac tak samo jak Other Story czyli
MrsGrimes perspektywa Abigail
MrsRhee perspektywa Josephine.#MrsGrimes
CZYTASZ
✔ || Just Hold On || The Walking Dead
Fanfic||Josephine Jenner|| Wiek: 18 lat Córka Jenner'a. Spotyka Rick'a po jego przebudzeniu w szpitalu. Postanawia z nim pozostać. ||Abigail Dixon|| Wiek: 15 lat Siostra Daryl'a i Merle. W raz z braćmi dotarła do grupy 4 dni temu. Wyszła wraz z Darylem na...