All I want for Christmas is You

285 15 9
                                    

 ,,Harry! To nemůžeš myslet vážně!" vykřikl podrážděně Ron, Hermiona protočila oči a namítla: ,,Proč by to nemohl myslet vážně? Podle mě je to od něj moc milé, že chce na tu oslavu pozvat i profesora Snapea. Nikdo to neudělal." ,,To říkáš jenom proto, abys zakecala fakt, že ty jsi pozvala Draca Malfoye, s kterým samozřejmě přijdou i ty jeho gorily, a nějakým zázrakem tam přijde i Pansy Parkinsonová," nepřestával Ron. ,,Zaprvé: Sklapni laskavě, Ronalde Weasley! Zadruhé: Je slušné pozvat všechny spolužáky, i když je nemáme rádi a je tu jistá ožnost, že odmítnou. A zatřetí: Jsou pozvaní všichni učitelé a obávám se, že kdyby Snape zjistil, že jeho jediného jsme nepozvali, ohrozilo by to tvoji i Harryho známku z Lektvarů, která i bez toho visí na vlásku. Takže si mysím, že by nebylo od věci, kdyby Harry zkusil pozvat Snapea," rozkecala se Hermiona, jelikož věděla, že po takovém proslovu Ron určitě povolí, protože se nebude chtít hádat. ,,No fajn, možná máš pravdu," zabručel Ron.


   ,,Tak já jdu," vyhrkl Harry, než stačila Hermiona Ronovi opět něco říct. Zvedl se ze sedačky a prošel obrazem ve zdi. Jeho dva přátelé na něj jen s očekáváním zírali. ,,No...Já už taky půjdu. Potřebuju si... ještě něco zařídit," zablekotala Hermiona po chvíli. ,,Jasně," přikývl Ron, zatímco Hermiona mizela na schodišti do dívčích ložnic. Ron se ocitl sám. A neměl vůbec tušení, co bude dělat. Za jak dlouho se vrátí Harry, aby si s ním mohl zahrát Řachavého Petra nebo Kouzelnické šachy?


    Hermiona se vrhla se svému kufru jako by jí šlo o život, vytáhla z něj červeno-zelený balící papír s vánočními stromečky a středně velkou krychlovou krabičku. Odstřihla kus balícího papíru, zabalila do něj krabičku a úhledným písmem na ni napsala DRACO. Poté ji strčila do nejzazších hlubin kufru, který zastrčila pod postel, a vydala se zpět do společenské místnosti.


* * *


   ,,Vážně je všechno připravené?" ujišťovala se už asi posté Hermiona. ,,Ano, je," odpověděli Harry a Ron unaveně. ,,Výborně," řekla Hermiona jako pokaždé, když se ujistila. Podívala se na své náramkové hodinky. Za pět minut pět hodin. Za chvíli by se měli začít scházet hosté. Hermiona se naposledy nervózně rozhlédla po nebelvírské společenské mstnosti a začala upravovat ozdoby na vánočním stromku. Za okamžik se začali trousit první hosté, mezi nimiž byli převážně profesoři. Harryho, Rona i Hermionu opravdu překvapilo, že přišel i Snape, se kterým opravdu moc nepočítali.


   Za necelých deset minut už byli na večírku skoro všichni. Ron i Harry se kamsi vypařili, takže Hermiona zůstala sama u stromku, který neustále upravovala.


   ,,Ahoj," zakřičel jí někdo do ucha, aby ho slyšela. Hermiona se otočila a uviděla Draca Malfoye, a kterým postávali Crabe, Goyle a Pansy Parkinsonová. ,,Ahoj," pozdravila ho Hermiona. ,,Díky, žes mě pozvala, Grangerová. Asi bych nedokázal vydržet dnešní večer s dvěma pakama, který nerozeznaj koště od ořechu a s holkou, která se na mě neustále mačká. Můžu si s tebou promluvit v soukromí?" řekl Draco, nařídil Crabovi, Goylovi a Pany, aby na něj počkali přesně tam, kde jsou a on sám následoval Hermionu do nejtemnějších částí nebelvírské společenské místnosti. ,,O čem jsi chtěl mluvit?" chtěla vědět Hermiona. Draco jí beze sov podal balíček v zeleném balícím papíře. Hermiona ho neochotně převzala. Ten samý proces opakovali i s Hermioniným dárkem pro Draca. Oba se na sebe usmáli a začali své dárky rozbalovat.

   Hermiona koupila Dracovi strojek, který promítá hvězdnou oblohu ve všech kalendářních měsících. A Draco dal Hermioně něo, co by nikdy nečekala, že dostane. Koupil jí plyšového medvěda, kterému když stiskla bříško, začal hrát písničku All I want for Christmas is you.

Hermionu to úplně odzbrojilo. Nevěděla, co na to Dracovi říct. Nebyla hloupá, dávno poznala, že se mu líbí. A on se líbil jí. Ale takovýhle dárek opravdu nečekala.


   Draco chvíli jen tak stál, ale dlouho to nevydržel. Něžně chytil Hermionu za ruku a přitáhl si ji k sobě, aby ji mohl vášnivě a dlouze políbit. ,,Miluju tě, Hermiono Grangerová," zašeptal poté.

🎉 Dokončil/a jsi příběh All I want for Christmas is You [Dramione - CZ] 🎉
All I want for Christmas is You [Dramione - CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat