Multimedya Esra ;)
Genç kız sabah uyandığında kendini daha zinde, dinlenmiş olarak buldu.
Yatakta oturur vaziyette hareket edip komodinin üzerinde geceden şarja koyduğu telefonuna uzandı.Telefonu eline alarak saate baktı. Saat 11. 45 ti. Bu kadar çok uyuduğuna inanamadı. Dün gece yatağa girdiğinde saat 4 e geliyordu. 8 saat uyumuştu.
Yataktan zoraki kalktı. Banyoya girip elini yüzünü yıkayıp havluyla güzelce kuruttu. Bir süre aynada kendini inceleyen genç kız uykudan dolayı oluşan göz altında mor torbalarını farketti.
Yüzü kireç gibi bembeyaz olmuştu. Ve o mor renkli torbaları iki metre öteden fark edilirdi. Bugün dışarı çıkacağı için göz altındaki morlukları kapatmak için bayağı makyajla uğraşması gerektiğini düşündü.
Kabaran saçlarını aynanın önünde bulunan saç bandıyla at kuyruğu yaparak banyodan çıktı. Salona geçip amerikan tarzı mutfağına gitti. Kahve içmek için çaydanlığı hazır suyla doldurup tüpün üstüne bıraktı.
Suyu kaynayana kadar dolaptan kahvaltılıkları masaya dizdi. Daha sonra internetten krep tarifini okuyarak kendine krep yapıp afiyetle masadaki kahvaltılarla beraber yedi. Mutfağı toplayıp bulaşıkları elde yıkamaya başladı.
Mutfaktaki işi bitirince yeniden odasına gitti. İş görüşmesine gideceği için biraz sportif ve birazda muhafazakar giyinmeyi tercih etti. Üzerine bordo renkli kapi kollu, belden oturtmalı, uzun elbisesini giyip banyo aynasının önüne giderek saçlarını güzel bir topuz yaptı.
Yüzünü daha ince gösteren kulak önü perçemlerinide hafifçe çıkardı. Göz altı için fazlaca kapatıcı fondöten kullandı.
Gözlerine ağır makyaj yapıp dudaklarını her zaman daha da belirginleştiren vişneli parlatıcısıni sürdü.Ayakkabılıktan yazlık, ,ince topuklu siyah ayakkabısını giyip, siyah altın sarısı detaylı çantasını da eline aldıktan sonra evden çıktı.
Arabasıyla daha önce iş ilanlarından takip ettiği kafelerle görüştü. Hepsinin tek cevabı biz sizi ararız olmuştu. Günün sonunda elinde kocaman bir sıfırla evine dönmüştü. Daha ilk günden itibaren pes etmek üzereydi. Ama bir yerden başlamak istiyordu.
Çok parlak bir CV si yoktu. Ama yinede umutluydu. İllaki birinden biri geri dönüşüm yapardı. Yani öyle ümit ediyordu.
On dakikadır evinin bulunduğu sitenin otopark yerinde arabasını park etmiş vaziyette kontağı kapatmadan içinde düşüncelere dalmıştı.
Arabanın camının tıklanmasıyla irkildi. Kendini toparlandığında camı indirdi. Dışarıdan camı kim tarafından tıkladığını kontrol etmek için kafasını çıkardı. Dışarıda sarı saçlı uzun boylu bir bayanı fark etti.
Kadın direk olarak genç kızın yüzüne baktı.
"Merhaba, iyi akşamlar."dedi.
Oda "Merhaba" diye karşılık verdi
Kadın "Bir probleminiz mi var, sizinle beraber otoparka giriş yapmıştık benim telefon görüşmem olduğu için burada konuştum. Ama sizin arabadan inmediginizi fark ettim. " Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz #Wattsy2017 (Düzenlenecek)
ChickLitBedenimde dokunduğun her yer, pare pare kor kızılı bir aleve bürünüyor. Ateş ; lacivert bakışlarınla iyice körüklüyor ve balta girmemiş orman misali yüreğim de durmak bilmeyen bir ıstırapla tütüyor. Kalp ; verdiğim sözü yerine getirmiyor ilmik...