Βικτώρια Pov
Ξαφνικά εκεί που μιλούσαμε πετάχτηκε ένα από τα βέλη της Σύλβιας! Ένα μέλος από την αντίπαλη ομάδα ήταν έτοιμος να με πυροβολήσει. Άναψαν τα αίματα! Ο Αχιλλέας και η Σύλβια κατέβηκαν από την οροφή και η Μάρσι με τον Λουκ ήρθαν από τα πλάγια του χώρου.
Τζ: Δεν ήρθες μόνος βλέπω!
Μόσι: Ποτέ δεν έρχομαι μόνος!
Τότε άρχισαν να παλεύουν μεταξύ τους: Αρχικά πυροβολούσαν όπως κι οι υπόλοιποι. Τότε μου επιτέθηκε ένας και πήρε το όπλο μου. Ήταν έτοιμος να με πυροβολήσει όταν ο Άρης τον πέτυχε και μου πέταξε ένα άλλο όπλο. Τα πράγματα είναι δύσκολα.
Άρης POV
Τρόμαξα όταν είδα τον τύπο έτοιμο να την πυροβολήσει. Τα πράγματα δεν είναι καλά! Ακόμα και η Μίκα που είναι η καλύτερη έχει μαχαιριές παντού. Δεν μας βλέπω καλά!
Σύλβια POV
Έχω ρίξει βέλη σχεδόν σε όλους! Δεν αστοχώ ποτέ! Ξαφνικά ένας τύπος πετάει το τόξο μου στην άλλη άκρη. Τι κάνουμε τώρα; Το μαχαίρι μου! Βγάζω ένα μαχαίρι και παίρνω θέση. Δεν είμαι τόσο εύκολος αντίπαλος.
Μάρσι POV
Όλοι είμαστε σε δύσκολη θέση! Μου έχουν τελειώσει οι σφαίρες και είμαι μόνο με ένα μαχαίρι. Από το πουθενά μου επιτίθεται κάποιος του δίνω μια αγκωνιά και σηκώνω το μαχαίρι προς το μέρος του.
Τότε έπεσε κάτω και από πίσω του βλέπω τον Λουκ να μου κάνει νόημα. Κοιτάω εκεί που έδειχνε. Η Μαίρη! Νεύω και πάω προς τα εκεί. Μαζί μου έρχεται και η Σύλβια. Κόβουμε τα σκοινιά και πάμε προς την έξοδο. Μας παίρνουν χαμπάρι οι δικοί μας και τώρα είναι πιο άνετοι εξοντώνουν τους πάντες! Ήταν όλοι νεκροί και πληγωμένοι στο πάτωμα. Ένα βάρος έφυγε από πάνω μου. Τώρα μπορούσαμε να φύγουμε!
Βικ: ΆΡΗΗΗΗ!!
Ακούστηκαν πυροβολισμοί και μετά ο Άρης και η Βικτώρια στο πάτωμα γεμάτοι αίματα! 'Όχι δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό!
..............................................
χευυ γκαιςςς! βλέπετε τα κεφάλαια ανεβαίνουν γρήγορα! λοιπόν τι συμβαίνει εδώ; τι τέλος ήταν αυτό; θα δουμε στη συνέχεια. εχετε υποψη το τελος ειναι κοντα :-(
YOU ARE READING
In love with the wrong girl
Teen FictionΑυτός ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες μαφίες. Μαθητής λυκείου, μπλεγμένος παντού, τον βλέπουν και του φέρονται με σεβασμό, γιατί ξέρουν τις συνέπειες. Ερωτευμένος μαζί της. Δεν υπάρχει άλλη γι'αυτόν, έτσι έλεγε πάντα. Τι θα γίνει όμως όταν έρθει κ...