Pe drum spre casa, era o liniște de nedescris, niciunul dintre noi nu spunea nimic, dar nu era o liniște tensionata, și una plăcută.
-Mulțumesc mult ca m-ai adus. I-am spus eu.-Nu ai pentru ce, plăcerea a fost de partea mea. Ești singura acasă? M-a întrebat, văzând ca nu e nicio lumina aprinsa
-Da, părinții mei sunt mai mereu plecați cu afaceri, în diferite tari, ne vedem foarte rar. Vrei sa intri?-Dacă nu e niciun deranj..da, mi-ar face placere sa mai petrec putin timp cu tine, sa ne cunoaștem mai bine.
-Nu, stai liniștit, intra.După ce am intrat în casa:
-Ma poți aștepta aici, ca vreau sa ma schimb.
-Sigur, îmi spune cu un zambet după care ma topesc în adevăratul sens al cuvântului (Stai puțin, eu tocmai am spus asta? Nu nu se poate. Trezește-te Timeea, nu ai cum sa îl placi!) Apoi se așează pe canapeaua din liveing.Intru în baie, îmi fac cu dus super rapid, după care aleg sa ma îmbrac într-o pereche de pantaloni negri, scurți cu talie înaltă și un maieu alb care imi vene puțin peste buric și deasupra mi-am luat un cardigan lung, tot negru. Am ales sa îmi las parul pe spate.
Când am ieșit din camera mea, l-am văzut pe Nathan cum a înghițit în sec. Era atât de dragut..( nu, nu, nu iar fac asta ) mi-am dat o palma peste fata mintal și am început o conversație, pentru ca singurul lucru pe care îl făceam era sa ne uitam unul la altul și devenea putin cam stânjenitor.
-Vrei un suc?
-Da, dar am o idee și mai buna, îmi spune el.
-Și care ar fi aia? Îl întreb zâmbind.
-Hai sa facem pizza! Îmi spune el cu o voce de copil mic.
-Bine, haide, îi spun râzând.
-Ieiiii, spune folosind același ton făcându-mă sa izbucnesc în ras.
-Bine, bine, facem doar dacă nu mai vorbești asa, îi spun eu râzând.Ne-am dus la bucătărie, am luat toate ingredientele necesare și le-am pus pe masa.
Am început sa facem aluatul, dar nu a ieșit atât de bine pentru ca am început sa ne batem cu faina, făcând în toată bucătăria un adevărat dezastru. Am ras atât de mult și atât de zgomotos încât îmi era teama sa nu vina vecinii cu reclamații.
***********
După un timp am reușit sa terminam de făcut pizza. În timp ce era în cuptor am făcut împreună curat în bucătărie, pentru ca, repet era un adevărat dezastru.După care am mers în camera mea și am început sa ne uitam la un film, ne-a fost ușor sa alegem filmul potrivit pentru ca nu aveam gusturi foarte diferite, am ales sa ne uitam la unul horror.
În timpul filmului îmi era foarte frica, ca din cinci în cinci secunde îmi punem perna la ochi. M-a tras lângă el și m-a luat în brate. Era atât de scump, nu m-aș mai dezlipi de el. Fără sa vreau am adormit pe umărul lui. Și de atunci nu îmi mai amintesc nimic.
Dimineata...
Ma trezesc din cauza razelor de soare, când deschid ochii, nu îmi venea sa cred ce vad. Era Nathan, dormind lângă mine. Era atât de dragut când dormea, ca un copil mic. Dar cum de am ajuns în pat și cum de a dormit cu mine?Încerc sa ma ridic ușor din pat sa nu il trezesc, dar o mana puternic ma prinde de talie, după cum se pare era Nathan. Ma trage lângă el și ma ia în brate.
-Nu pleca, mai stai puțin, se milogeste el de mine.
-Nu pot, dacă ai uitat astăzi avem școală și trebuie sa mergem. Sus!
-Off, bine..
-Dar cum am ajuns în pat?-A, pai ai adormit în timpul filmului pe umărul meu, erai atât de draguta și te-am dus în pat, apoi m-am pus lângă tine pentru ca era deja prea târziu. Sper ca nu te-ai supărat.
-Nu..eram doar curioasa. Acum ridică-te ca trebuie sa mâncăm, apoi sa te duci acasă și sa te îmbraci pentru școală.
CITEȘTI
Changes...
Teen FictionAceasta este poveste unei tocilara care se va transforma într-o adevărată diva cu ajutorul lui..doar ca va trebui sa aștepte ca acel el sa apara, schimbându-i viata și făcând-o sa se îndrăgostească pentru prima oara...