~Verdim. Evlen bakalım. Umarım pişman olmazsın.
dediğinde direk sarılmıştım. O an dünyalar benim olmuştu sanki...♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
~Hoop yavaş abisi! Dur bakalım.
demişti. Neler olduğunu anlamaya çalışırken;~Vazgeçtim! Vermiyorum!
dediğinde;+Ne?
diye sormuştum.-Nasıl yani? Az önce vermiştin.
demişti Selim.~Şimdi de vermiyorum koçum! Bir sorun mu var?
diye sinirle sesini yükseltip Selim in üstüne doğru giderken;+Orda dur!
dediğimde abim bana baktı;+Sen dalga mı geçiyorsun?
~Yoo.
dediği esnada kapı çalmıştı. Gidip kapıyı açmıştım ki komser Levent'i görünce;+Bu bir şaka olmalı.
•Defne?
+Polislerin nesli mi tükendi de sen her yerden karşıma çıkıyorsun?
•Elmas çalınmış! Bir bilginiz var mı?
diye sorunca direk Selim'e baktım. Abim de;~İtalya'da çalınan elmastan bile biz mi sorumluyuz?
diye sordu yanıma gelerek;•Peki ya sen Selim? Sen birşey biliyor musun?
-Bilsem de söylemem.
demişti Selim. Resmen kendini tehlikeye atıyordu. Levent'e baktığımda sinirlendiğini görebiliyordum.+Bir saniye! Ne elması bu?
diye sordum. Sanırım bizim çaldığımız elmastan bahsediyorlar. Abimin sekreteri olan Melda da;*Kusura bakmayın. Sizi sordu ben de göstermek zorunda kaldım.
dedi Levent'in belindeki rozeti göstererek. Abim de;-Sen her ismimizi sorana adresimizi söyleyeceksen seninle çok işimiz var!
demişti. Tam o sırada kulaklığımdaki Suny;*Bayan sizi Tolga arıyor.
dediğinde tam da sırasını bulmuştu. Cevap verememiştim.*Bayan sesli mesajınız var.
dediğinde;○Defne şu an ne durumdasın bilmiyorum ama Türkiye'de sizin evinizin önünde bir sürü polis olup arkadaşların başında beklemelerini bana açıklayabilir misin?
diye sormuştu. O sinirle boynumu hızla kıtlatıp Levent'in yakalarından tutarak ;+Polislerin bizim evin önünde ne işleri var?
diye sordum sinirle. Levent elindeki silahı beline koyarak;•Ne polisi?
diye sormuştu. Selim yanıma gelerek;-Sakiin.
dediğinde;+Ben de sana soruyorum. Polis diyorum bizim evin önünde diyorum ne işi var lan diyorum!
dediğimde abim Selim'e;*Kardeşim benim. Abisine çekmiş.
dediğinde bu sefer Derin konuşmuştu;°Ortalık kızıştı mı yoksa bana mı öyle geliyor?
demişti. Ben hâlâ daha sinirle Levent'in gözlerinin içine bakarken Suny;*Bayan aldığım bilgilere göre onlar gerçek polis değil.
dediğinde Levent'i bırakıp Selim'e dönmüştüm.+Hatırlıyor musun? Bize gelmiştin ve 4 polis gelmişti.
-Hatırlıyorum. Lanet olsun hayatları tehlikede!
diyip babaanneye dönüp;-Babaannem çok özür dilerim gitmem lazım.
diyip kapidan çıkarken yatağın üstündeki deri ceketimi alırken Derin Selim'e;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT LİSELİ 2!
Novela JuvenilKitabın ikinci serisi, Defne gerçek ailesinin bir üyesiyle tanışmasıyla başlar. Abisiyle tanışan Defne, Selim için her ne kadar zorluk yaşatsa da üstesinden gelmeyi başarır. Ardından yeni maceralara yelken açan Selim ve Defne ikilisi yanlarında da...