Rose:,,Niall?"
,,Čooo?"
,,Nehorí ti niečo?"
,,Ja nič nepečiem Rosiee."
Predstavujem vám našu konverzáciu. Totiž, práve som dokončila zariaďovanie alebo teda skôr len dolaďovanie kúpeľne, kedže tento dom už zariadený bol, keď sme sa nasťahovali.
Akurát som dávala umelú ružičku do vázy, keď mi do nosa udrela štipľavá vôňa.
Alebo skôr smrad?Niall povedal že nič nepečie tak ma to celkom znepokojovalo.
Zišla som dole dlhými schodmi a ako som chcela vojsť do kuchyne, mohutná ruka sa oprela na dĺžku celých dverí.
Hneď za ňou nasledovala strapatá blonďavá hlava a výrazne modré oči.,,Hm, môžem vojsť?" pokrčím obočie nad Niallovým činom.
,,Áno. Totiž nie."
,,Čo?"
,,Dobre. Vzdávam sa, ale ty si to chcela. "
,,Niall prestaň ma napínať." založila som si ruky v bok. ,,Čo si spravil?"
,,Chcel som urobiť také fajn Talianské raňajky a tiež smoothie."
,,A?"
,,Nuž povedzme že mi prihorili toasty."
,,Aké je to zlé?"
,,Nie až tak."
,,Ty takto klameš svoje dievča?" žartovne som povedala a podliezla jeho ruku a vydala sa do kuchyne.
,,To pôjde vyčistiť." usúdila som keď som sa pozrela na prihorený toast.
,,A čo ten smoothie?" vykročila som smerom k mixéru.
,,No veď o to ide že..."
Nevnímala som Nialla a otvorila som viečko pod ktorým by malo byť ovocie. Namiesto normálneho otvorenia pri ktorom by som za NORMÁLNYCH okolností otvorila viečko, a vybrala zaseknuté ovocie.
,,Čo to..." otočila som sa na Nialla, zababraná po lícach a po celej hrudi s fľakmi od jahôd na tričku. Niečo mi pristálo aj na vlasoch. Na hrudi som cítila mokré škvrnky. Explózia mixéru.
Niall sa zdržoval smiechu.
,,Neopováž. Sa. Zasmiať."
,,Ja som ti to chcel povedať ale nenechala si ma." otočil sa mi chrbtom aby som akože nevidela že sa smeje.
,,Ja ti pomôžem ukáž." priblížil sa s handrou a začal mi utierať tričko smerom od krku cez kľúčne kosti. Handrou prechádzal cez moju hruď, nešlo mi ani to že ma utieral ( samozrejme že zle ) ale o ten jeho pohľad.
Jeho čeľusť sa pod sústredením napínala a moje oči vyhľadávali tie jeho modré, modré ako oceán. Cítila som jeho rozcuchané blonďavé vlasy ako ma šteklia na krku zatiaľ čo sa on pokúšal utrieť škvrny z nepodareného koktailu, ja som si túto chvíľu užívala.
Keď Niall došiel k časti kde mám prsia, najskôr sa na mňa s uškrnutím pozrel.,,Ani na to nemysli." zahriakla som ho hravým hlasom. Niall má však veľmi dobrý talent na rozoznávanie kedy to myslím vážne a kedy nie.
,,Ale aj tam máš škvrny." už mi chcel siahnuť na časť tela kde mám svoje ženskosti (Hah nevedela som ako to nazvať tak pšš ) ale moja ruka ho zastavila. A tak sa vrátil k utieraniu mojich rúk ktoré boli celé od niečoho zeleného, nuž bohviečo nahádzal do mixéra. Utierkou mi prechádzal po rukách a ja som sledovala jeho pery.
Keď začal mať tušenie že mi tie škvrny akosi ani nevadia, a že mi začína ísť o niečo iné, pomaly sa vzpriamil a zahľadil sa mi do očí.
,,Niekto tu má hriešne chúťky hmm?" opatrne nahor svoju tvár k tej mojej a svoje ruky položil na moje boky.
,,Ty vieš o čo mi ide." pozrela som sa naňho zvedavo, no aj s miernou dávkou očakávania.
Netrvalo to však dlho a naše pery sa spojili. Tie Niallove boli mäkké a sladké a keď som pomedzi naše bozky otvorila oči, pozorne ma sledovali modré oči. Pritiahol si ma bližšie a ja som svoje ruky položila na jeho mohutné plecia. Keď sa naša chvíľka skončila, Niall sa oprel čelom o to moje. Ešte stále som mala zatvorené oči a na perách jemný úsmev.
,,Bože Niall." odtiahla som sa.
,,Čo sa deje?" položil mi ruku na plece a starostlivo si ma premeriaval zrakom.
,,Ono ma koplo." zasnene som si položila ruku na brucho.
O chvíľu som na svojom brušku cítila aj Niallove teplé dlane, a vnímala jeho oči, ktoré hrali iskričkami.
,,Je to... neskutočný pocit, Rose." zašepkal keď mi dával pusu na čelo, a opatrne tak aby sa len zjemna dotkol môjho brucha ma objal. No napriek tomu to bolo neskutočné hrejivé objatie a neskutočne dobrý pocit.
_________________
Hanbím sa. Veľmi. Koľko som asi tak nepridala? Radšej sa na to nechcem pozrieť :(
Tento diel je venovaný všetkým čo ešte stále čítajú a nezabudli na Nutella Boy príbeh a majú ho vo svojej knižnici alebo liste alebo hocikde inde:))❤️ mám vás rada.
Btw, prijali ma na školy kam som chcela ísť!❓srsly ja viem. Ale som strašne šťastná. A vy? Kam idete príp. kam pôjdete ?
Pozerali ste včera One Love Manchester ? Neskutočná atmosféra❤️
Xx N Xx
ESTÁS LEYENDO
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanficNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...