Bună ziua tuturor şi bine v-am găsit la primul sezon #expressit! Acest concurs este special dedicat persoanelor din toată lumea ce se distrează editând în programe digitale!
Vrei să ştii mai multe despre reguli, cum te poţi alătura şi cum se desfăşoară concursul? Ei bine, continuă să citeşti şi vei afla toate informaţiile.
1. CUM SE DESFĂŞOARĂ CONCURSUL
Acesta este împărţit în 5 mari exprounds. Fiecare expround durează o săptămână, ceea ce înseamnă că ai la dispoziţie 7 zile ca să îţi pregăteşti opera. În ziua a 8-a, ele vor fi postate individual într-o carte specială de pe Wattpad unde le puteţi vedea fiind numerotate de la 1.
După ce numerotarea este completă, următoarele 7 zile (de obicei începând cu a 9-a zi a exproundului) sunt alocate în mod special votului. Fiecare username şi operă vor fi puse într-un poll de votare unde oricine poate vota. Dacă doreşti să câştigi exproundul şi să mergi mai departe ar trebui să aduci cât de multe persoane poţi pentru a-ţi vota opera de artă. Te rog, nu vota de mai multe ori şi nu vota pentru tine!
Într-o expround, votul meu contează 20% din rezultatul final. Fiind prea leneşă să calculez de fiecare dată am decis ca acest 20% să însemne 7 voturi.
ex: x are 20 de voturi
y are 18 voturi
x câştigă, dar dacă votez cu y, y va avea 25 de voturi şi va câştiga.
De asemena voi specifica de ce am ales persoana respectivă!
Fiecare expround vor apărea de asemenea într-un videoclip pe canalul meu de youtube pentru o rată mai mare de vot.
În ziua a 8-a (după o săptămână întreagă de vot) primele x de concurenţi vor continua, iar ceilalţi vor pierde lupta.
DAR o dată la 3 exprounde, o persoană poate fi salvată de câştigătoarea sau câştigătorul acelei exprounde. (acest lucru se va întâmpla în a 9-a zi)
În a 10-a zi, următoarea exproundă începe, aceleaşi reguli fiind urmate.
În runda finală, concurenţii rămaşi vor colabora şi persoanele grupului câştigător se vor lupta pentru marele premiu. Grupul câştigător va fi ales de mine şi de concurenţii care au pierdut competiţia, prin vot!
TE ROG reţine că nu voi favoriza pe nimeni! Toată lumea se poate alătura şi voturile vor fi vizibile pe siteul respectiv şi wattpad, ca şi votul meu cât şi de ce am ales acea operă!
2. REGULI
-- fi punctuală sau punctual
-- poţi folosi manipuri, psd colorings, toate fandomurile, orice îţi doreşti
-- în fiecare exproundă probabil voi crea o listă cu lucrurile ce trebuie neapărat să apară în respectiva creaţie
-- te rog nu te alătura dacă crezi că nu poţi fi deloc activ sau activă în perioada Ianuarie - Aprilie (Ştiu că avem şcoală-colegiu şi este mai greu, dar cred că respectiva creaţie nu durează mai mult de câteva ore-minute şi vei avea de asemena şi weekendul pentru a o pregăti!)
-- poţi urmări acest cont şi poţi adăuga cartea în librăria ta pentru a fi sigură sau sigur că nu vei rata nimc
-- toată lumea poate participa
-- nu fi nepoliticos, suntem aici ca să ne distrăm
-- trebuie să îţi încarci opera pe imgur.com după ce o termini şi să adaugi linkul ei într-un "LINK CHAPTER" ce va apărea în fiecare exproundă
-- softwareul în care editezi nu contează
-- coperţile deja create sau premadeurile nu sunt acceptate în această competiţie!
3. PREMII
primul câştigător:
-- parte din organizaţie ceea ce înseamnă că vei avea aceleaşi atribuţii ca şi mine în sezonul următor
-- promovare pe canalul meu de youtube & abonare de la mine dacă ai şi tu un canal
-- cereri de manipuri
-- follow de la contul meu
-- vom face 2 coperţi împreună (sau ceva ce îţi doreşti)
-- 20 de followeri pe Wattpad
al doilea câştigător:
-- parte din organizaţie ceea ce înseamnă că vei avea aceleaşi atribuţii ca şi mine în sezonul următor (da, vei primi şi parola contului!)
-- promovare pe canalul meu de youtube & abonare de la mine dacă ai şi tu un canal
-- follow de la contul meu
-- vom face 2 coperţi împreună (sau ceva ce îţi doreşti)
-- 15 de followeri pe Wattpad
al treilea câştigător:
-- parte din organizaţie ceea ce înseamnă că vei avea aceleaşi atribuţii ca şi mine în sezonul următor (da, vei primi şi parola contului!)
-- promovare pe canalul meu de youtube & abonare de la mine dacă ai şi tu un canal
-- follow de la contul meu
-- vom face 1 coperţi împreună (sau ceva ce îţi doreşti)
-- 10 de followeri pe Wattpad
DE ASEMENEA, toţi concurenţii vor primi imagini de fundal şi avatare, iar câştigătorii vor avea parte şi de al doilea pachet!
4. PROGRAMA EXPROUNDELOR
prima exproundă: Reotuching (adăugare de makeup, schimbarea culorii părului, conturarea feţei etc. a unei imagini date de mine la începutul exproundei)
a doua exproundă: Wattpad cover (locul este dat)
a treila exproundă: Movie cover (o mică descriere este dată)
a patra exproundă: Listen to feel (coperta este inspirată de o melodie -- poate voi adăuga un playlist sau vei putea ce melodie doreşti)
a cincea rundă ---
partea întâi: grupuri -- Supernatural (personajele vor fi ceva supernatural ; vârcolaci, vampiri sau chiar o sirenă, grupul decide)
partea a doua -- Simple imagination (doar un titlu ce trebuie să fie reflectat de copertă)
Acum că ai aflat totul, eşti gata? Dacă răspunsul e da, te rog du-te la capitolul următor şi alătură-te! Promit că te vei simţi minunat şi îţi vei arăta creativitatea.
ps: nu uita să te bucuri. x
creat @-hadid
YOU ARE READING
expressit -- concurs de grafice
RandomDacă vrei să îţi demonstrezi cât de bun eşti la a crea grafice, acesta este concursul pe care îl aşteptai, dragul meu prieten. Înscrie-te şi vei experimenta lucruri unice exprimându-ţi talentul şi creativitatea. Aşa că ce mai aştepţi? Fii o parte di...