"AKU TAKNAK KE SEKOLAH!" JungMi terus mengamuk apabila kawan kawannya sudah pulang.
"Asal tho kau ni?!" Jungkook pelik.
"Semua perasa love bite ni. Aku taknak ditiduh perempuan tak suci! Ajyqjvjsjsjqjdjapdjs!!!" JungMi menyepak nyepak sofa.
#PrayForSofa
#KesianSofa
#SofaMohonTabah"Wow! Tak sakit ke kaki kau ni sepak sepak sofa?" Jungkook cuba menenangkan JungMi dengan memgang kaki JungMi.
JungMi menendang muka Jungkook. Lebam di pipi Jungkook.
"Heol sial! Tak pasal pasal aku kena panggil counseling! Rosak imej aku! Aku dahlah pelajar cemerlang!" JungMi terus menengking Jungkook.
"Heol relax JungMi. Now seri ok. Pipi aku lebam and leher kau kesan love bite."
"AYAT KELING APA YANG KAU CUBA UNTUK TENANGKAN AKU NI HA?!"
"Tak masalahnya kau tak payahlah ikat rambut esok."
"Mana boleh! Kau tahu kan aku nak ke sekolah aku akan ponytail!" JungMi mula tak tentu arah sambil serabaikan rambutnya.
"JungMi!"
"Apa?!"
"Kau suka kan aku buat macam tu."
JungMi terdiam. "Apa yang kau cuba sampaikan sial?!"
"Jujurlah kau nak lebih kan?"
"Merepek apa kau ni sial?!"
"Alah tak payah sorok lah."
"THE FUCK!" JungMi masuk ke bilik.
"Heh. Aku tau kau nak le-" Buk! Bantal dicampak ke muka Jungkook.
"Kau tidurlah sini malam ni!" Kata JungMi lalu terus masuk semula ke dalam bilik.
Jungkook be like
JungMi pov.
"Why? Malunya aku siot! What the bloody hell he's saying about?" Aku pergi ke cermin. Bedak yang dah lama omma aku beli tapi tak dipakai aku ambil. Aku tempek di leher aku. "Huwaa hilang!" Aku pergi pula ke bilik air dan basahkan. "Kalis air! Tak sia sia omma beli kat goshop!" Aku keluar dan turun tangga. Aku pergi ke Jungkook. Aku lihat dia sudah letak bantal di atas sofa. "Jungkook. Naiklah tidur atas." Aku ajak Jungkook tidur di bilik. Masalah utama aku just love bite ni. Kalau tak nampak aku ok je. "Hurh? Kau ni dah kenapa pula? Tadi punya sepak aku." Jungkook agak pelik dengan aku. "Kau nak ke taknak. Aku kira sampai tiga. Satu. Dua. Ti-"
"Eh eh. Jap." Terus dia ambil bantal dia dan naik atas. Aku pun mengikut dia dari belakang.
Aku baring di sebelah Jungkook. Tiba tiba tangan Jungkook memeluk aku.
"Thanks." Kata Jungkook dan terus memeluk aku.
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........Huh? Kenapa muka aku semerah sambal? Kenapa? Why? Why? Why? Why? Aku terus berkata why dalam kepala aku sehingga aku tertidur dalam pelukan Jungkook.
#AuthorSukaSambal
Aku bangun awal siap pulul 5.30. Then aku siap ke sekolah. Tangan Jungkook aku tolak perlahan. Pukul 6 aku kejut Jungkook.
"Aku taknak ke sekolah! Muka handsome aku ni dah lebam!" Jungkook tiba tiba merepek di awal pagi.
"Kau pahal sial?"
"Nanti rosak imej aku as pelajar handsome!" Dia meniru kata kata aku semalam.
"Eh eh kau ni. Cepatlah sial! Tak payah nak ikut cakap aku sangat."
Jungkook bangun dan melangkah ke dalam bilik air. Baju sekolah dia aku dah gosok. Sudah mandi dia capai baju dia. Aku pula tengah kemas beg aku dan dia. Isteri misali katakan🌚.
"Tie aku mana?" Dia mencari tie.
Aku ambil tie dia dari bawah katil. Dah tahu memang akan ada kat situ. "Nah."
"Ikatkan." Arah dia.
"Kau pahal sial? Aku mana pandai ikat tie! Ikat sendiri lah tho." Hilang gelaran isteri misali🌚. Jungkook pula memuncungkan bibir dia. Mahu je aku penyepak.
_To Be Continued_
YOU ARE READING
Young Marriage +jjk+
FanfictionRead and vote this story juseyo😁 ⚠Terkandungnya carutan carutan⚠ ⚠Kalau sanggup baca carutan tersebut silakan. Kalau tak sanggup vote saja pun takpe🌚⚠ ⚠Byun tak banyak jangan risau🌚⚠