Disclaimer🍁

1.8K 109 3
                                    

[Media]
Temporary Book Cover
Credit to Stephanie Meyer

[Pronunciation]
Romania : prey - che - dent
(like pronuncing CE from 'cetak' and DENT from 'dentist')

English : pree/pri - se - den
(like pronuncing SE from 'second' and DEN from 'denda')

P/S : It's up to you guys, how would you want to pronunce it. Either with Roman pronunciation or English pronunciation😊

***

Hai! Hye! Hello! Bonjour! Ciao! Sawaddee ka! Hajimemashite! Annyeonghaseyo!

First of all, sis nak panjatkan syukur ke hadrat Ilahi sebab Dia dah berikan sis kesempatan masa untuk tulis novel bergenre vampire sis yang pertama- Diabolic!
Selama ni actually sis tak pernah terfikir pun nak buat novel bertemakan vampire atau fantasy sebab sis tak fikir otak sis ni sesuai untuk perah idea tulis jalan cerita genre macam tu. But in the end alhamdulillah everything went just like what I wanted it to be. Alhamdulillah...

Tak lupa juga kepada readers yang sudi membuang masa untuk baca novel sis yang terdahulu yang berjudul Crush😍. Terima kasih banyak-banyak sis nak ucapkan kat you olls semua sebab you olls semua memang super sporting and best!

Now here comes the fun part!

Buat pengetahuan semua, nama PRECEDENT ni sebenarnya sis ambil daripada bahasa Romania yang bermaksud 'past', 'previous' atau 'older times' dalam Bahasa Inggerisnya.
PRECEDENT ialah sebuah edisi tambahan atau 'Extra Edition' yang diekstrak khas daripada Diabolic.

Maksudnya??? Hah! Maksudnya, kesemua isi kandungan yang termaktub dalam PRECEDENT ni sebenarnya ada kena-mengena dengan jalan cerita dalam Diabolic.
Sis tak galakkan korang mendefinisikan PRECEDENT sebagai sebuah 'novel' yang ada chapters tertentu macam novel-novel sis before this. Kali ni, PRECEDENT sebenarnya lebih kepada satu fail yang mengandungi profil kehidupan masa silam keluarga Ackerman.

Aduh, nak cerita lebih-lebih pun susah tau! So, better you guys baca je dulu apa yang ada dalam PRECEDENT ni, ok? Lepas tu kalau nak bagi feedback apa-apa, dipersilakan singgah di ruangan komen😊.

Thank you! Enjoy!
😘😘😘

***

[ P R E C E D E N T 2017 ]

PrecedentWhere stories live. Discover now