Jeg våknet av denne teide ringeklokka som var ved siden meg. Jeg sukket kjempe høyt og sto opp fra denne deilige senga mi.
Jeg skal fortelle dere litt on meg(bilde av meg^^) Jeg er 16 år. Jeg elsker å danse, eg har danset siden 1. klasse. Så jeg kom inn i dans på vidergåande. Pluss eg elske å skate. Jeg bor sammen med moren, stefaren og stebroren min som er 19 år. Jeg vet så lite om ekte faren min. Han forlot oss når han fikk vite at mamma var gravid med meg.
Okei tilbake hvor jeg var. Jeg tok ein skjapp dusj og retta håret mitt. Jeg gikk å satt ved sminkebordet mitt. Tok på meg vipper, litt foundation og powder og fiksa bryne mine. "Klar" mumlete jeg for meg selv. Jeg tok på meg hulete dongeri bukse og hvit t-skjorte. Jeg løp ned fra trappa og tok veska mi fra stuen og tok den på skulderen min. Jeg gikk til kjøkkenet og der satt stebroren min Nash. Nash Grier. Yeah han er stebroren min. Han er kjent gjennom vine og nå i youtube videoer og.
Sikkert du lurer på hvorfor sa jeg at jeg har bare en stebror selvom det finnes Hayes. Fordi Hayes bor sammen med moren sin, så jeg ser ikke ham så ofte og me er ikke så nære som meg og Nash er. Btw foreldrene dems er skilt. Just saying u know.Uki tilbake til virkeligheten. "God morgen sis" sa Nash med morgen stemmen sin og gjaspet stort. "Morgen" svarte jeg og tok et eple fra bordet og gikk får å ta sko. "HADE" ropte jeg men fikk ingen svar tilbake som alltid. Så jeg bare gikk til skolen, det var sånn 15 vekke fra huset mitt.
•••
Det var lunsj. Meg og bestevennina mi Victoria satt på vår plass. Hun har kortere hår enn meg og hun elsker farge håret sitt forskjellige farger. Akkurat nå har hu blått hår. Hun går på drama fordi hun har alltid bablet om å bli en stor skuespiller. Hun er 2 måned eldre enn meg. Vi har vært bestevenner siden 5. klasse.
Hun bablet om Aaron. Aaron Carpenter. Liksom alltid. Hun fortalte hvordan de nesten hadde yeah u know. Jeg bare himla med øynene "Han komme til å såre deg en dag! Han er bare ein fuckboy liksom de andre! Ser du ikke at han bruke deg?" sa jeg med sint stemme og så sint på henne. "Han er ikke sånn" sa hu og så ned på maten sin. "Yeah for sure" mumlete jeg og tok opp mobilen min.
"Se hvem vi har her" sa ein kjent stemme men eg klare ikke huske hvem sin det var. Jeg så på personen. Han hadde brunt hår, de brune øynene... du kunne stirre inn i dem for alltid, believe me. Leppene hans såg så myke ut og lyserosa, jeg hadde så lyst til å kysse ham. Når jeg så på kroppen hans, de musklene og de tattoveringer, gosh eg har lyst på ham. "Like du det du ser?" spurte han og smilte lurt. Nå skjønte eg det. Det er faen meg Cameron Dallas. Æsj Madison hvorfor tenkte du på ham sånnt for noe minutt sider? Han har mobbet meg på ungdomskulen. Hvis jeg hadde visst at han gå på denne skolen så hadde jeg valgt en annen skole.
"Kjenner jeg deg?" spurte jeg sarkastisk og begynte litt å spise maten min for å ignorere øye kontakt med ham. Han dro i håret mitt for å få hode mitt opp fra maten. "Naww har du prøvd å glemme meg?" spurte han med baby stemmen sin og dro i håret mitt ennå hardere "D-det gj-jør vondt" sa jeg lavt fordi det gjor jævla vondt. Han slapp håret mitt men kom nærme meg og hvisket inn i øret mitt "Ses på festen, søta"
Jeg fikk frysininger i heile kroppen min. Hva faen betydde det? Gosh Madison.. ta deg sammen. "Hva faen skjedde nå?" spurte hun og så sykt forvirra ut, liksom meg. "i don't know" svarte eg tilbake. Hvorfor tror han at jeg skal på teide festen hans og spesielt hans?? Hahah he wishJeg så meg rundt for å finne ham. Endelig fant jeg ham, han flørta med ei jenta. Liksom alltid. Han merka at jeg stirra på ham. Så han bare blunket til meg. Jeg så fort ned på hendene mine, jeg følte kinnene mine ble varmere og varmere. Jeg så at han begynte å le, sikkert av meg fordi jeg så sikkert ut som en tomat.
Meg og Vic
------
Håpe dere kommer til å like denne fanfic💗
I know begynnelsen er boring men eg gi mitt beste
YOU ARE READING
Pregnant by Cameron Dallas
FanfictionMadison skal begynne første året på videregåande, men hva skjer hvis hun møter selveste badboyen Cameron Dallas?