🍁🍂1.Bölüm🌂❄

55 6 7
                                    

Havalar çok soğudu artık baya baya kışı içimize çektik,pencereden dışarıyı seyrediyordum aniden içim titredi ama içimi asil titreten disaridaki soguk değil insanlari soğukluğydu ,yapmacıklığıydı, asıl mesele samimiyetsizlik ,islam dairesinden uzak kalamalarıydı harama onları yaklaştıran farkında bile değillerdi devam ettikleri yolun ateşli bir uçuruma gittiğini...(Allah korusun)

🎀               🎀             🎀         

Kurak bir çöldeki dervis gibi ordan oraya koşuyordum,ahir zamanda islami anlayıp hakkıyla yasamaya çalışan ve hata yapanlara doğruyu gostermeye calisan biriyim ama icimde bir şeyler eksik geliyor birşeyler yapmam gerekiyor çünkü artık iyice huzursuzlanmaya başladım..

Geceleri gözlerime uykular girmemeye başladı,gunduzleri dalıp dalıp gidiyordum rabbime layık bir kul olmak istiyorum ama kendimde bir eksiklik hissediyorum bulamıyorum ama Allah elbet bir yol gösterecektir. (elhamdulillah)

Annemin sesiyle irkildim bana sesleniyordu merdivenlerden aşağıya doğru yavaşça eğilip efendim diye seslendim.

-Hadi kızım acele et biraz füsun teyzenlere gidecektik saat 10:00 oldu gidelim artık.

Ben nasil unuttum bugün annemle sohbete gidecektik.

-Tamam anne geliyorum 10 dk geliyorum😊.

Hemen ustume feracemi giyip eşarbımi takip kuran-ı kerimimi alıp annemin yanına koştum.

-haydi bakalim hatice sultan gide biliriz😘

- deli kiz 😁 hadi gidelim ..

Yolda giderken ayse teyze de bize seslendi benide bekleyin demesiyle biraz bekledik bizim yanımıza gelince selam verdi bizde aleykum selam diye yanıt verip yolumuza devam ettik.fusun teyzenin evi iki sokak ilerideydi.zile bastık ve selam vermelerden sonra yerimize oturduk.Önce kur-an okuduk sonrada sohbet yapıldı ben ve fusun teyzenin kızı ayse  ile beraber mutfağa gidip çayları bardaklara katip pasta börek koyup yanına içeri  gectik.biz ayseyle muhabbet ettik
Asiye;
-Yarın okul var ödev teslimi için  son gün dedi fatih hoca yaptın mı sen??
Ayşe
-Evet ben hazirladim zor oldu ama Allahin izniyle bitti 😊sen yapmadin mi yoksa??

-hayır ya anneme yardim edeyim derken arada kaynadi 😑

-yaparız ya sıkma canini babamdan izin alıp aksam size gelirim olmaz mi?

-Tamam çok saol asiye

Misafirler gitmişti  etrafı toplayıp eve gectim. Annem aksam yemeğini hazırlamaya başladı bende odama geçip ders çalıştım.zil çaldı galiba, babam geldi.Assagiya indim evet gelen babamdi.

-hogeldin babacım.

-hosbulduk kızım

Babam üstünü değiştirmek için odaya geçti.bizde sofrayı hazırlayıp babamı bekledik.babam gelince yemege başladık bugün neler  yaptığımızı sordu bende anlattım.

-babacim şey ben ayselere girebilirmiyim ödev yapacagizda..

-Neden gündüz yapmadıniz?

-Sohbet vardı.

-Tamam olur ben seni bırakırım .

-teşekkür ederim babacım.

Hemen ustumü degistirip assagiya indim babam hardayım daki son çayı yudumladı ve göz göze geldik güldü.

-hadi bakalim düş önüme.dedi

Arabaya bindik az sonra kapıdaydık babamla zile bastık beklemeye basladik ziya amca kapiyi acti.

-hisgeldinizz buyrun osman geç içeriye

-yok ziya çok yorgunum bizim kızların dersi varmis. Hemde evde hanim yanliz biz sonra geliriz.

-peki tamam osman

-asiye işin bitince ara beni.

- tamam babacım.

Biz içeriye geçtik ayseyle sarıldık düşün teyze hoşgeldin kızım dedi ellerinden öpüp yukarıya çıkıyorduk.merdivenlerde ali abiyle karşılaştık ben başımı yere eğip yanından gectim.Ali abi bizim lisede okuyor bizden 2 yaş büyük esmer bir delikanlı, bugüne kadar hakkında hiç kötü birşey duymadım.Ayse masaya geçip benim ödevimi inceledi başladık odev yapmaya internetten araştırmalar yaptık 2,30  saate bitti aslında daha etken biterdi ama biz gevezelik yaptığımız için geç bitti.

-Allah razi olsun asiye

-Nedemek kuzum benim.ben babamı arayayim da gelsin artık.

-Tamam canım

Ben babamı ararken füsun teyze odaya geldi ödev bitti mi diye bakmaya ben telefonla konuşurken bana seslendi kızım biz bırakırdık seni eve diyordu telefonu tamam baba diye kapattım.

-yok füsun teyze zahmet olmasın hem babam beni ara demişti

-Ne zahmeti kızım

-Saol teyze ama ben böyle rahat ederim.

-peki tamam asiye.işiniz bittiyse hadi gelin assagi ya babanı assagida bekleyin.

-Tamam anne geliyoruz

Biz ayseyle kirapları topladık ve assagi ya iniyorduk bir yandanda sohbet ediyorduk bir an gülme kırizi tuttu bizi o sırada Ali abi de tam biz kankalar atarken odadan çıktı bir anda betim benzin attı neye uğradığımı şaşırdım kolay kolay düşünmeden hareket etmezdim ama iste bir anda oldu.
Ali abi:
-şey ben su içeceğim de mutfağa giriyorum.

Dedi aslında birşey demesine gerek yoktu anlamadım ne oldugunu galiba oda kendini kötü hissetti...

Selametle kalın kardeşler🤗🖑

⚘❤^Aşk^❤⚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin