Kolimine

373 26 0
                                    

Elina kolis oma perega uude korterisse mis oli hästi sisustatud ja imeilusa vaatega linnale.
Tema kõrval elas aga poiss nimega Fredy keda hakkab Elina vaikselt armastama , aga Elina vanemad ei luba temaga suhelda, kuna poissi kombed on ebaviisakad.
Elina sõidab perega uude korterisse
Elina: millal me kohale jõuame?
Ema: varsti oleme kohal.
5 minutit hiljem
Ema: kohale jõudsime!
Elina: issand see on imeilus lähme ruttu sisse , tahan juba oma tuba näha.
Elina tahtis kohe ühekorraga kõik asjad kaasa võtta , et ei peaks jälle alla minema.
Treppist üles minnes ei näinud Elina ette , kuna kõik tema asjad katsid tema nägu.... järsku komistab ta naaberpoisiga kokku, Elina kõik asjad kukkusid maha.
Elina hakkas kohe korjama oma asjad maast üles , kuna ta vanematele ei meeldi , kui ta asjad maas vedelevad, nii ruttas Elina neid ruttu üles korjama samal ajal vabandas ka naaberpoisi ees.
Naaberpoiss aitas Elinal ta asju üles korjata, kuna osaliselt oli ka tema süüdi, et ta ette ei vaadanud.
Naaberpoiss palus vabandust ja küsis:
Fredy: Kas aitan sul neid tassida?
Elina: Aitäh, abi kuluks tõesti ära:)
Nii aitaski naaberpoiss Elina asju tuppa viia
Elina avas ust närveerides kuna kartis ,et see korter pole selline nagu ta ootaks. Elina astus sammu korterisse ja pani asjad maha ja vaatas hämmeldunud korterit, see oligi see mida oli tahtnud.
Elina läheb vaatab teistesse tubadesse ja ta oli ülimalt õnnelik, et vanemad ostsid selle korteri. Elina läks tagasi esikusse ja nägi naaberpoissi kes oli teada aidanud asjadega.
Elina: vabandust, et sa ootama pidid ma lihtsalt kolisin siia ja tahtsin väga näha millised need toad välja näevad.
Fredy: ei ole midagi. Aajaa minust on see ebaviistakas , et ma ei tutvustanutki ennast igastahes minu nimi on Fredy(ulatades käe Elina poole)
Elina: minu nimi on Elina(tervitas Fredyt vastu)
Fredy: sul on väga ilus nimi Elina ja sa ise oled ka väga ilus, su silmad ,su keha ,su juuksed ,su huuled , neid võibki rääkima jääda , kuna oled nii hot tüdruk. Kui saaks võtaks su endale kohe tüdrukuks.
Elina oli seda kuuldes nagu tardunud, kuna ükski nii ilus poiss ei ole seda talle õelnud eriti nii ilusate roheliste silmadega, pruuni kehaga.
Järsku Elina tuli tagasi maapeale ja kuulis et vanemad tulevad treppist üles ja ei teadnud mida teha, kuna vanematele ei meeldi, kui ta endast vanemate poistega räägib
Elina teadis nüüd mida edasi teha aga seda saate teada järgmises osas.

======================================================================

Järgmise osa lühi kokkuvõtt/
Elina ei tea kas õelda oma vanematele, et peitis Fredyt oma toas, kuni järgmise päevani.

Järelikult pidi nii minema!Where stories live. Discover now