Hoofdstuk 23

39 5 0
                                    

"Wil je brood, yoghurt of fruit?" Vraag ik aan Zack en pak twee borden. "Brood is goed babe." Zegt hij en loopt naar de koelkast toe. Ik pak het brood en wat zoetigheid. Zack heeft al boter en vlees gepakt zie ik. "Mag dat?" Vraagt hij. Ik knik en kom naast hem zitten. Hij schenkt melk voor ons in en pakt dan een broodje voor mij en voor hem. "Hey." Roept Dav die de keuken in komt lopen. "Hey." Zeggen Zack en ik tegelijk. "Wat doe jij hier?" Grinnikt Dav ne pakt ook wat eten. "Ik bleef hier slapen. Ga zo met je zus naar school.'' Antwoordt Zack en geeft hem een high- five. "Waar is de rest?" Vraag ik aan Dav. Hij haalt z'n schouders op. "Mam is aan het douchen, pap is zich aan het aankleden en Vaal loopt nu de keuken in." Grinnikt Dav . Ik kijk achterom. "Hey." Zeg ik en geef Vaal een knuffel. "Hey." Zegt ze en pakt een kom. Ja, Vall is echt een clone van mam. Qua innerlijk en uiterlijk.
Na het ontbijt pak ik mijn jas en doe m'n schoenen aan. Pap en mam zijn net naar hun werk vertrokken, tenminste mam ging naar de pedicure als dat meetelt. "Kom anders komen we nog te laat." Lach ik. "Boeiend." Lacht Zack en drukt een kus op m'n lippen.

School
Op school is het heel druk. "Wat is hier?" Roept Zack naar z'n vrienden en sleurt me mee daar naartoe. "Au!" zeg ik. "Sorry, maar wie ben jij?" Vraagt Zack aan een Jongen. Jeez, die is knap! "Jij bent de Badboy of niet soms? Maak je geen zorgen hoor, ik doe de meiden dat niet aan." Glimlacht hij naar mij. Ik voel Zack's spieren aanspannen. "Daar doe ik niet aan mee." lacht hij en loopt het schoolgebouw in. "Oké, dat was gek." Zeg ik grinnikend. "Dat is Dinant, hij is nieuw." Zegt Victor. "Ik mag hem nu al niet." Zegt Zack boos en houd me stevig vast. We lopen samen naar mijn kluisje en dan zijn kluisje. "Zie je bij de pauze?" Vraagt Zack en drukt een kus op m'n lippen. Ik knik en loop naar m'n lokaal.

Wiskunde. Vandaag hoef ik niet Willemijn van m'n plaats te jagen. "Hey Blue!" Roept Ashley door de hele klas heen. "Hey, Blue!" Roepen sommige jongens plagend. Ik werp ze een dodelijke blik toe en daardoor gaan ze lachen. Ik geef Ash een knuffel en ga dan op m'n plek zitten.

Tttrrrriiinnggg.....

Ik ruim snel al m'n spullen op en ga naar m'n volgende les. Engels blokuur. Hey Mack." Zeg ik en kom naast haar zitten.
Ik zit bij Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde altijd vooraan, dan kan ik goed opletten. Bij de rest van de vakken zit ik altijd achteraan. Dat boeit me niet zoveel. ''Ik heb geen zin meer in vandaag." Zeurt Mackanzie. "De dag moet nog beginnen." Lach ik en pak m'n Engels boek. "Mack heeft nooit zin in een schooldag." Grinnikt Sabrina die voor me zit. "Nou en!'' roept Mack geïrriteerd. "Hello class, pleas sit down! Put you're Phones away. Dinant!" Roept de Docent. Hoorde ik dat nou goed, Dinant? Ik hoor de klas lachen en allemaal dingen roepen als 'Lekker Dien!' "Ok, i'm gonna explain what 'The past simple and Past Contineus.' means and after that you're gonna make exercise 23, 24, 27 and 28 In you're activitie book." Zegt de docent en schrijft 'Past Simple' groot op het bord.

Pauze

Ik loop naar m'n kluisje en verwissel mijn boeken. Ik sla m'n kluisje dicht en schrik van een jongen die recht voor me staat. "The hell?!" Roep ik en kijk hem boos aan. Hij grinnikt. "Sorry, ik wou je niet laten schrikken. Dinant." Zegt hij en steekt z'n hand uit. ''Ik geloof je." Zeg ik ongeïnteresseerd en loop de kantine in. "Hey." Zeg ik als ik op m'n vaste stoel ga zitten, "Hey." Krijg ik terug van iedereen. "Ik ben echt verliefd op Dinant! Zou hij mij leuk vinden?" Vraagt Juul dromerig. "Honey, hij is één dag op school, nog een eens één dag. Drie uur om precies te zijn." Grinnik ik en eet m'n appel. "'Nou en." zegt ze boos en staart verder naar Dinant. Whatever...
"Hey babe." Roept iemand hard door de kantine. Ik draai me om en zie Zack met z'n vrienden lopen. Zack drukt een kus op me lippen en neemt me op schoot. "Hey babe." Zeg ik en kus hem terug. Ik kijk naar Isaac en Ashley. Ik moet grinbiken. Wij zijn de enige in m'n groepje die een relatie hebben!

Ttttrrriinngg....

Ik loop naar Duits samen met Victoria en Flora. Ik ga achterin zitten naast Victoria. "We moeten een keer afspreken samen." Zeg ik. "Ja leuk!" Glimlacht ze en pakt haar spullen. Victoria is heel netjes. Zij is de 'nerd' in ons groepje. Ik vindt het eigelijk niet zo erg. Heb ik altijd iemand om te vragen als ik iets niet snap.

My famous life Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu