Vic har mast på meg hele dag for at jeg skal bli me henne og Aaron på denne teide festen. Hun ville at jeg sko passe på henne at hun skal ikke gjøre noe med Aaron fordi hun ville ikke at han skal bruke henne. Men de dater på en måte, i think.
Så nå prøver jeg å finne en kjole til festen. "Du har så mange fine kjoler og du har ikke brukt noen av dem" sa Victoria overrasket og holdt mange kjoler foran meg. Hun har rett, vanlighvis jeg bruke ikke kjoler men kjøper de.
"Fant en til deg" ropte Vic og heiv kjolen på meg. Jeg tok den med meg til badet og skifta.(bilde av kjolen^)Når jeg kom ut fra badet, hadde Vic munn åpen og så med store øyene mot meg. "H-hva? Ser j-jeg sty-ygg ut?" spurte jeg og så ned. "Nei. Nei. Nei" sa hun fort og kom opp fra senga mi og bort til meg. Hun tok hodet mitt opp "Du ser altfor perfekt ut" sa hun og smilte stort. "Alle guttene kommer falle for deg" sa hun og me begynte å le. Hun skifta til kjolen sin og den var stram og svart.
•••
Vi var på festen. Vell egentlig jeg alena fordi Vic ditcha meg for kjæresten sin. Så jeg satt ned med baret. "Hva kan jeg få til deg?" spurte han og prøvde sin sexy stemme. "Vann" svarte jeg. Han så overrasket på meg men ga til slutt vannet mitt.
"En vodka takk" sa en kjent stemme. Cameron. "Uh-h h-" han så på meg fra topp til tå "Wow" sa ha. Jeg begynte å le slemt. Me begynte å snakke plutselig alt og ingenting. Det var egentlig ganske deilig å snakke med han.
Etter 10 minutter følte eg meg rar og ble sykt svimmel. Var jeg full? Vett ikke jeg, jeg har aldri vært full eller drikket. Men akkurat nå drakk jeg bare vann jo??? "Går det bra?" spurte Cameron. Jeg nikket. Jeg prøvde å stå opp for å komme meg vekk derfra, men jeg holdt på å falle ned på bakken mens jeg følte to sterke hånder som løftet meg opp. "Sikker?" spurte ham. Jeg ristet på hodet.
Han løftet meg opp og gikk opp fra trappa mens han bærte meg. Han gikk inn i en soverom og la meg ned. "Badet er der, hvis du trenge den" sa han og pekte på en dør. Keg løp inn og kaste alt jeg hadde spist idag opp. Jeg gikk ut fra badet og så meg rundt, det var masse bilder av Cameron og vennene hans og familien hans. "Er dette rommet ditt?" spurte jeg og så på ham. "Ja"
"Hvordan føle du deg?" spurte han som om han brydde seg. "Bra" sa jeg og studerte han fra tå til topp.
Vi sto veldig nærme hverandre. Ugh kan jeg bare kysse ham allerede. Men tenk hvis han dytter meg vekk og begynne å slå og sparke meg. Okey here goes nothing. Tenk hvis eg får aldri denne sjansen igjen. Jeg sukkete og kysset han!!!! Åh Madison du er så d.e.a.d
Vent han kyssa meg tilbake??? Jeg gikk fort ut fra kysset, eg va så redd hva vil skjer nå.Han dyttet meg mot veggen, han kom sakte nærmere og hadde lurt blikk, ok det var ganske creepy. Han var veldig nærme, eg kunne føle og høre pusten hans. Han holdt hendene mine fast hver sin side at jeg sko ikke stikke av?? Han så dypt inn i øynene min Han begynte å kysse nakken min til han kom på vakeste punkte, "ahh" kom dt ut fra munnen min. Jeg kunne føle han smile. Han kysset meg videre på forskjellige plasser i nakken, til han kom opp til munnen min. Han presset leppene hans mot mine, han sliket under leppen at eg sko åpne munnen min for tunga hans. Tunga våre begynte å sloss.
Jeg begynte å leke med håret hans og hoppet på ham med føttene mine rundt hofte hans. Han bærte meg til senga hans og la meg forsiktig ned men me bryt ikke kysse. Han kom oppi meg og tok forsiktig kjolen min av, og eg dro t-skjorte hams av og heiv den vekk ein elle an plass, idk. Det ble råklining og det var egentlig at jeg kan huske.
•••
Jeg åpna øyne mine og så meg rundt. Eg er ikke hjemma??? Jeg begyntr å få panikk til jeg så Cameron Dallas naken, røyker ved vinduet sitt. Gross. "Kan du i det minste ta på deg klær" sa jeg surt å snudde hodet mitt vekk fra ham. Han lo slemt "Igår natt likte du det hva du ser nå" sa han og eg kunne føle at han smile lurt. "N-nei det gjor jeg i-ikke" sa jeg og begynte å leite ette mine klær. "Bare innrøm det, søta. Du skrek navnet mitt høyt så mange ganger"
Jeg frøs, nei nei nei dette skjedde ikke. Jeg tok fjeste mitt i hendene mine. Jeg mysta jomfruen min til en drittsekk. Mitt fyste gang sko bli perfekt, det sko være med denne mannen som brydde om meg men han der er så heartless. Jeg tok kjolen min fort på meg og løp vekk derfra.
-----
Jeg prøvde så godt jrg kunne skreve dette kysse/kline stedet, eg e isje så flink med de men eg prøve å lære
hahaha
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Pregnant by Cameron Dallas
ФанфикMadison skal begynne første året på videregåande, men hva skjer hvis hun møter selveste badboyen Cameron Dallas?