#3

25 3 0
                                    

Z pohľadu Hailey:
Zobudím sa s tupou bolesťou hlavy a horkou pachuťou na jazyku. Asi som to včera moc prehnala. Ale k neuvereniu sa zobudím v posteli. Ale nie vo svojej. Nespoznávam to tu. Ako vždy. Otočím sa a uvidím toho vyjukaného pajáca Jamesa. Agr... on ma nakoniec dostal? To sa mi sníva. Ale určite som nešla dobrovoľne. Ja som sa s ním nemohla vyspat. To nie. Len nie s ním. Aby sa vedelo, Ja ho neznášam. Je to jeden nafukany pajác, ktorý všade bol a všetko videl. Má každé dievča na ktoré ukáže a je zvyknutý na výhru. Nie je zvyknutý na odmietanie a na prehry. A ja som ho odmietla. Čo ho fest nasralo a povedal, že on má dostane za každú cenu. A ja sa bojím , že sa to už stalo. On má...ehmm...on má znasilnil? Viem, že som taká mestská p*ča ale aj ja mám svoju česť. A tu mi nikto nesmie zobrať.
Rýchlo výskočím z postele ale v okamihu spadnem naspäť. Tupa bolesť v hlave je späť. Ach ja to neznášam. Pozriem na stolík vedľa postele a tam uvidím pohár vody a tabletku. Rýchlo ju zapijem a chcem si nájsť oblečenie, ale niečia ruka má stiahne späť.

,,Nonono zlatko. Kam si mi chcela utiecť? Len tak sa vypariť, hmm? Zlé dievča. Budem ti musieť dať príučku!'' povie James a samoľúbo sa usmeje.
,,Ty hlúpy k*k*t jeden priondiaty. Ihneď ma pusti. Nešahaj na mňa!!! Nechcem aby si sa ma dotýkal!'' odvrknem naštvane a zhodím jeho ruky z môjho pása. Rýchlo sa postavím a začnem zberať moje veci po izbe.
,,Ale moje dotyky ti včera nevadili, zlatenko.
Včera si sa od rozkoše podo mnou len tak skrúcala a žobronila ma. Či si na to nepamätáš? Ty divoká dračica.! Vrr..." povie a celý sa vyškiera.
,,Sa strč niekam ty hajzel. Čo si to dovoluješ také si vymýšľať? Si len jedno nadržané prasa. Hanbi sa. A mňa sa viac nedotýkaj. A medzi nami nikdy nič nebolo a ani nebude. Jasné?!" už kričím od nervov. Tak ma vytočiť hneď zrána. Toto mu nedarujem.
,,Neviem čo sa tu včera dialo ale ja ťa zabijem. Ak si sa ma dotkol tak ti odtrhnem hlavu. A už mi daj pokoj a nedoliezaj za mnou.!" nakričím naňho a rýchlo utekám z izby nechávajúc ho tam úplne odrovnaného.

!" nakričím naňho a rýchlo utekám z izby nechávajúc ho tam úplne odrovnaného

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pribehnem domov a utekám hore do izby. Ani sa nepozdravím a ani ma nezaujíma či je niekto doma. Vletím do izby a idem si nájsť oblečenie. Zoberiem si čisté veci a idem do kúpeľne. Po polhine odtiaľ vyjdem čistá a svieža. Oblečiem sa a ľahnem si. Zoberiem do ruky mobil a napíšem Rickymu:

#Ja: Ahojda zlato. Ako sa má môj Rambo?😘

#Moj Rambo: Potrebujem sa s tebou stretnúť. A vážne sa pozhovárať. 😑

#Ja: Ou. To znie vážne? Čo sa stalo?😮

#MojRambo: To ti poviem na mieste. Tak o 14:00 v tej dobrej reštike! A príď na čas!😒

#Ja: No dobre, No. Ale čo si taký podráždený?

#MojRambo videné

#Ja: No tak...odpíš okamžite😣.

#MojRambo videné

#Ja:😬😬😬

#MojRambo videné

#MojRambo videné

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,Agrrr...No nemám slov. On má ignoruje?!' Tresla som mobil zem a zišla dolu do kuchyne. Tam som si zobrala jogurt a vrátila sa do izby. , Agrr..prečo by ma ignoroval? Čo ho tak naštvalo? Takýto ku mne ešte nikdy nebol. Čo budem robiť? Keby mi aspoň povedal o čo ide. Ale nie on sa musí hrať na "Pána Dôležitého". Pfuj. Mám naňho nervy. Ale nech. Ja si idem poslať.'
Skončím svoj dialóg sama so sebou a odhodim kelínok od jogurtu a vyberiem sa do "ríše snov". Ale ešte predtým si nastavím budík aby som nezaspala.

Kapitolu písala #HaileyQueen👿.
Bola by som rada za komentíky a votes. Bude sa to tu trochu prelínať . Ja píšem z pohľadu Hailey a *TheBestGirl* píše z pohľadu Simi. Ale nemusí to byť tak. My vždy napíšeme kto písal z akého pohľadu. Dúfam, že sa vám páči naša kniha. Plus Ja pridávam fotky Jamesa, Rickyho a Hailey. Priezviská si nevšímajte. To sú len také narýchlo vymyslené. Ale sú platné takže takto sa budú volať.
#HaileyQueen👿

What Is Life Without Love? Nothing!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora