Am incercat sa imi dau seama de unde vine vocea lui Zayn apoi am auzit vocea disperata a Oliviei ce ma striga, mi-am dat seama ca erau aproape insa nu ii puteam vedea. Ii cautam disperata cu privirea in timp ce mana uriasa a acelui barbat imi acoperi gura. Ma tragea mai in adancul padurii,mi-am dat seama ca ma indepartez din ce in ce mai mult de Zayn pentru ca vocea lui nu se mai auzea asa de puternic.
M-am zbatut cat am putut in bratele acelui barbat dar era prea puternic pentru mine. Piciorul meu ma durea din ce in ce mai tare,probabil era rupt,iar mana mea continua sa sangereze. Trebuia sa il opresc,sa scap odata de el.
-MARIA! Vocea lui Clau se auzea bine ceea ce insemna ca e destul de aproape de mine.
M-am tras cateva secunde din stransoarea lui,nu stiu cum am reusit dar totusi am facut-o.
-Claaau! Am strigat eu din toate puterile.
Mana barbatului imi acoperi din nou fata spunandu-mi la ureche ca voi muri. Nu voiam sa mor, cine ar fi vrut asta?
Nu stiam ce sa fac,imi putea face orice,iar eu nu as fi putut sa-l opresc,as fi putut sa stau linistita langa Zayn si acum nu s-ar fi ajuns aici.
-Lasa-ma sa plec,te rog! Am spus eu printre lacrimile ce imi aparura iar pe fata.
Normal,nici nu m-a ascultat,a continuat sa ma traga dupa el in adancul padurii.
Ii cautam pe Zayn,Clau si Olivia cu privirea. Am vazut o mica silueta ce veni dupa un copac,era Olivia,m-am bucurat atat de mult ca o vad incat am uitat de toata durere ce o aveam in corp si m-am smucit din bratele barbatului solid si am inceput sa alerg spre ea,stiam ca tipul inalt e in spatele meu,puteam sa aud cum injura dar nu imi pasa,am continuat sa alerg pana cand durerea m-a doborat. Am cazut jos rugandu-ma ca Olivia,Zayn sau Clau sa ma gaseasca mai repede,sa ajung mau repede la ei,sa ajung mai repede in bratele lui Zayn.
Mainile puternice ale tipului solid ma ridicasera de jos,ma enerva faptul ca nu mai puteam face nimic,m-am lasat ridicata de el,nu m-am opus,eram prea obosita iar vocea mea nu mai facea fata. Am simtit cum incep sa tremur,ma simteam exact ca in seara in care am iesit cu Anna si Harry,nu voiam sa ma mai simt ca atunci, nu voiam sa mai trec prin ce am trecut atunci.
Tipul solid incepu sa se miste,am simtit pamantul rece si umed sub mine,nu stiam ce se intampla cu barbatul inalt insa am continuat sa imi tin ochii inchisi. Am incercat sa uit de durerile pe care le aveam,sa uit ca mana mea continua sa sangereze dar nu puteam trece peste asta. Am simtit cum pamantul rece si umed dispare de sub mine,nu am vrut sa deschid ochii.
~dupa 8 ore~
M-am trezit intr-o camera putin cunoscuta, eram pe un pat cald,mi-am amintit unde ma aflu, mi-am amintit ca aceasta este camera mea si a lui Zayn.
Din partea stanga a camerei veni un aer rece si un miros de tigara,am intors privirea sa vad de unde vine,usa balconului era deschisa apoi l-am vazut..era Zayn,chiar Zayn. Credeam ca visez, nu imi puteam imagina ca am scapat de barbatul solid,am incercat sa ma ridic cu ajutorul mainilor dar am cazut pe spate,am uitat de rana pe care o aveam la mana stanga.
Mi-am analizat mana pentru cateva minute,aveam o rana destul de adanca, nu am vrut sa o mai privesc asa ca mi-am bagat mana sub patura calda.
Am inchis ochii,apoi am simtit o mana calda ce imi mangaia fata,am deschis incet ochii si l-am vazut pe Zayn zambind...credeam ca va fi suparat pe mine ca am plecat asa insa nu imi spunea nimic.
-Ce a fost in capul tau? A intrebat el in timp ce imi analiza fiecare coltisor al fetei.
-Nu stiam ca se va intampla asta.. Am spus dintr-o suflare.
CITEȘTI
I fight for you[Zayn Malik -Fan Fiction]
FanfictionUnii oameni au vise care devin realiate, asa cum Maria a avut visul ei, voia sa intalneasca un baiat care sa tina cu adevarat la ea,iar ea l-a intalnit pe Zayn, dar credeti ca este EL un baiat potrivit pentru ea, este EL ceea ce ea astepta de mult...