WAJIB BACA UNTUK READERS!!!Hai readers.....I'm back!!! Author ada satu permintaan ni.. Author buat keputusan nak buat sambungan cerita Love You Kim Taehyung season 3... Ada masalahnya.....author tak pandai buat cover cerita tu. Jadi author nak minta pertolongan daripada readers yg pandai buat cover cerita.....boleh tak buat untuk author yg comel ni!!! Hahahaha joke..joke..... Kalau readers nak tolong author..boleh mesej je. Hantar cover cerita tu...ok?! Pertolongan readers author sangat hargai!! Kalau nak lebih senang author beri sinopsis supaya readers ada ilham nak buat cover..
Sinopsis Love You Kim Taehyung 3
Cerita Sambungan Season 1, 2
Sudah 4 bulan genap pemergian V. Kini, Hyojae telah menerima pemergian V. Dia ingin memulakan hidup barunya.
Pada Suatu hari,, seseorang telah muncul dalam hidup Hyojae. Orang itu ialah Kim Taehyung. Hyojae fikir yg Taehyung adalah V malangnya Taehyung adalah pelanduk dua serupa yg disangka oleh Hyojae.
Sejak Hyojae rapat dengan Taehyung, satu persatu kawannya (BTS) kena di culik tanpa sebab termasuk kawan barunya iaitu Taehyung. Hyojae bertekad nak cari kawannya yg hilang. Dia meminta pertolongan drpd Yeri untuk mencari kawannya.
______________________________________________________________"Yah!! Asal kau culik aku hah!!" - Suga.
"Kau ni kan. Nak minta tempah maut awal ke apa?! Lepaskan akulah gila!!!!" - Jin
"Weiii!!! Lepaskan akulah!!!" - Rapmon
"Kau siapa hah nak culik aku?!!!!" - Jimin
"Jebal..... Lepaskan aku. Aku tak tahan kena seksa mcm ni..." - Jungkook
"Hurrgghhh!!!! Aku tak tahan! Aku kena keluar dari sini!" - JhSOMEONE
"JANGAN HARAP KORANG BOLEH TERLEPAS DARIPADA PERMAINAN AKU!!!" - SOMEONE
_______________________________________________________________
"Kenapa kau buat macam ni?! Kenapa kau culik kawan rapat kau sendiri?!"
"Aku buat macam nilah sebab aku sayang mereka. Dan kau Park Hyojae, saranghae......."
👆👆👆👆👆👆👆👆
Itulah sinopsis ye.. Amacam? Rasa nak baca tak cerita ni? Rasa macam best je nak baca kan? Kalau nak author publish cerita tu buatkanlah cover cerita untuk author kesayangan ni...*puppy eye*
Ok...sampai sini je.... Annyeong!!!!
YOU ARE READING
[C] Love You Kim Taehyung 2 (Malay)
FanficCerita sambungan dari season 1. Sudah 2 tahun hubungan V Dan Hyojae mempertahankan hubungan mereka sebagai pasangan kekasih. Kini, hubungan V Dan Hyojae tidak serapat dulu lagi. Mereka sudah jarang meluangkan masa bersama disebabkan rahsia besar V...