Multimedia Çağıl yeni uyanirken
Mira ve ben hemen aşağı inip babama kabul ettiğimizi ve biraz kalabileceklerini söyledik babamda bize "sizle gurur duyuyorum kızlar teşekkür ederim." ve bunu söyledikten sonra bize sarıldı.
Bi anda sarılınca çok şaşırdım. Gerçekten babam bize sarılmıştı. Hala ellerim havadaydı. Ve babama bende sarıldım sonra babama " Eğer izin verirseniz uyumak istiyorum." dedim ve odama çıktım. Üstümü değiştirmeden uyudum.
.......
.çakıldan.
Sabah kalktım saat tam 4.35 Di hayla çok erkendi. Kafamı koydum uyumaya çalıştım ama uyumadım döndüm döndüm yine olmadı kalkmaya karar verdim ve eşofman giydim saat yeni 5 olmuştu ve güneş çok güzeldi telefonumda alıp deniz kenarına gittim biraz güneşi seyrettim ve mavi denizi her denizi gördüğümde onun gözleri aklıma geliyor.
Deniz gibi mavi gözleri.
Sıkıldım ve geri döndüm. Geldiğimde mira dışarıdaydı ve etrafa bakıyordu. Tam yanına gidecekken Ross denen çocuk geldi ve yanına oturdu mira başlarda konuşmadı seslerini duymak için biraz daha yaklaştım ve onları dinlemeye başladım Ross miraya " Bak mira beni tanımıyor olabilirsiniz sen de çağılda ama ben babasız büyüdüm senin babanıda babam olarak bilmiyordum ben o adamın isminin Meriç olduğunu bile bilmiyordum ben onun ismini Richer diye biliyordum onu annemin türkiye'deki bir yakını olarak biliyordum ve gerçek babamında ölmüş olduğunu sanıyordum gerçekten ben onu 1 aydır tanıyorum ve ona hala baba demek istemiyorum çünkü onu tanımıyorum. " mirada ona dönüp gözleri dolmuş bir şekilde bakıyordu.
Onları dinlemeye devam edecekken biri sırtıma dokundu ve arkamı döndüm bir kız vardı
Mavi gözlü sarışındı ona" Buyrun. " diye sordum oda bana" Burada ne işin var ve o sarışın çocuk kim??? " ona" Ben çakıl. Çağıl hanımın korumasının ve sarışın çocukta Ross. "Bende esil niya miranın arkadaşıyım." elini uzatınca " memnun oldum." dedim ve mutfağa doğru gittim burada kahvaltı hazırlıkları vardı. Ben buraya arkadaşım güney ile geldim ve oda miranın koruması.
Güneyin yanına gidip "naber" dedim oda "günaydın" dedi bana "mira hanım hangisi bana gösterir misin" dedi ona " sen dün neredeydin" diye sorduğunda "eşyalarımı yerleştıriyordum." dedi tamam der gibi kafamı salladım ve içeri Ross un annesi girdi. Bana " Çağıl uyandırır mısın?" diye sordu bir an şaşırdım sonra "Peki" diyip yukarı çıktım.
Kapıyı açtım ve içeri girdim. Çağıl bir kolu kafasının altında uyuyordu gerçekten güzeldi. Biraz dürttüm ve gözlerini açıp etrafa baktı (multimedia).
Çağıl dan..
Biri beni dürtüyordu. Kafamı kaldırdım ve çakılı gördüm tekrar kafamı koydum.
Bi dakika çakıl!!!
Kafamı kaldırıp ona baktım. "Senin benim odamda ne işin var!?" diye çemkirince oda bana " Sizi kahvaltıya çağırıyorlar. " sonra biraz durdum ve ona "Teşekkür ederim ben geliyorum " dedim ve oda kapıyı kapatıp çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUĞA ADINI YAZ
Misteri / Thrillerİnsanlara karşı soğuk ama nedeni çok farklı küçüklüğünde yaşadıkları onu bu hale getirdi....