Mami 😱😰??!!?@#$

20 2 0
                                    

                                    Úvod                                                                            Příběh se odehrává v opuštěným městečku jménem Barenvill.
Jednou se malý Cale rozhodl že se projede na kole a pokusí  se skočit přes velikou rampu.

Zatím v Calově bytě. ...

(Jeho otec byl jeden z posledních Asassínů na světě)
Calův otec zjistil že jeho žena má něco společného Templáři. .... proti kterým Asassíni bojují už staletí.
Musel Calovu matku zabít.....

Calův pohled:

Mami jdu se ven projet
M: dobře ale ať seš zachvílí zpátky
"Cale se vydal k rampě a pokusil se jí přeskočit "
"Bohužel se mu to nepovedlo"
Do**dele jedu domů. ...se*u na to !
"Když Cale přijel domů viděl před sebou mrtvou matku. .. a u ní byl jeho otec převlečený za Asassina.
A začal mu vysvětlovat"
T: víš synu máme předky který odpranedávna chrání jablko edenu před templáři . ... tvoje matka měla ale Bohužel něco společnýho s templáři a zavolala  je sem .....
"V tu chvíli tam přijeli černý auta ... A z nic vystoupili ozbrojený vojáci "
T: Rychle běž!!!! ..utíkej a neohlížej se!
"Ozbrojený vojáci vtrhli dovnitř a zatkli Calova otce.
"Cale utíkal co nejdál mohl. ...... "

ČUS LIDI VÍTÁM VÁS U PRVNÍ KAPITOLY NEBO SPÍŠE ÙVODU. .. TENHLE ÙVOD JSME TAM MUSEL NAPSAT A BYSTE POCHOPILI TROŠKU LÍP CO SE TAM DÁL BUDE DÍT. TENHLE ÙVOD JE KRÁTKÝ ALE NEBOJTE NORMÁLNĚ KAPITOLY SE BUDU SNAŽIT DĚLAT CO NEKDELŠÍ. .. ŘEKNĚME 800 SLOV ....
TENHLE PŘÍBĚH JE TROŠKU FAN-FIKCE A TROŠKU ODEBRANÝ Z FILMU.....
TAK TO JE PRODNEŠEK  VŠE  AHOOOJ. .....

Asassins Creed  ( 🕓)Kde žijí příběhy. Začni objevovat