Y/N : Yb.ün bugüne yetişmesi için baya sabahlamam gerekti ama sonunda başardım. Bu bölüm de benim size yeni yıl hediyem olsun ;) Mutlu yıllar balımlar :)) 2017'nin sizin için hayallerinizin ötesinde mükemmel bir yıl olmasını dilerim. Hepinizi seviyorum<3 Keyifli okumalar.
Şarkılar : Uniq - Fallin' In Love
CN Blue - Sweet Holiday
Oldukça uzun süren öpüşmemizin getirdiği oksijen ihtiyacıyla istemeyerek de olsa geri çekilip derin bir nefes alarak gözlerimi açtım. Bu seferki öpücüğün benden gelmiş olmasının verdiği şaşkınlıkla dikkatle yüzümü inceleyen adama gülümsediğimde alnını alnıma yaslayarak kendi seksi gülümsemesiyle karşılık verdi. Gözleri tekrar dudaklarıma kayarken kısık sesle yavaşça mırıldandı.
"Hmm.. Her kavga ettiğimde ödülüm bu olacaksa daha fazla düşman edinsem iyi olacak."
"Şansını zorlama artist."
Gülerek geri çekilip omuzuna vurduğumda acıyla inleyip yüzünü buruşturarak omuzunu tutunca panikle elimi elinin üstüne koydum.
"Kerem! İyi misin? Yine mi omuzunu incittin? Özür dilerim, fark etmemiştim. Çok acıyor mu?"
Yumduğu gözlerinden birini açıp kesik bir nefes vererek kafasını salladı.
"Ahh.. Çok acıyor! Başka bir öpücükle iyileştirmeye ne dersin?"
Gizleyemediği bir sırıtışla dudağının bir kenarı yukarı kıvrıldığında kaşlarımı çatıp aynı yere daha sert bir yumruk geçirdim.
"Hata bendeki senin gibi bir artisti ciddiye alıyorum! Uyuz!"
"Sinirlendiğinde çok tatlı oluyorsun gün ışığı."
"Offf!"
Sinirle ayağa kalkıp hırkasını kucağına atarak kapıya yöneldiğimde o da gülerek ayağa kalkmaya çalışıyordu. Kapıyı açtığımda dışarı adım atamadan çil yavrusu gibi farklı yönlere dağılan bedenlerle öylece kalakaldım.
Sol tarafta kaşlarını çatmış ciddiyetle tuvaletin bitişiğindeki malzeme deposunun kapısına asılmış tabelayı inceleyen Mete, onun yanında arkasında duran temizlik ürünleriyle fotoğraf çekilmeye çalışan Feyza ve Aylin, sağ taraftaysa bir eli çenesinde düşünceli bir ifadeyle kulağına tuttuğu telefonundan varlığından şüphe duyduğum birinin konuşmasını dinleyen Demir ve son olarak onun bir iki adım gerisinde bir yanını duvara dayamış kolları göğsünde bağlı ve bir ayağı diğerinin önünde çaprazlanmış diğerlerinin bu utanç verici halinden eğlendiğini belli eden bir bakışla onları izleyen Rüzgar vardı.
"Hadi ama gün ışığı! Sadece şaka.."
Kerem de arkamdan gelip kapıdaki absürt durumu fark edince cümlesini yarım bırakıp birbirinden saçma pozisyonlarda durmuş bize bakmaktan itinayla kaçınan arkadaşlarımıza göz devirip hırkasını giyerek kulağıma eğildi.
"Azarlama işini kısa tut. Konuşmamız gereken şeyler var gün ışığı."
Kısaca onayladığımda gülümseyip Demir'e doğru ilerleyerek karşısında dikildi. Hiçbir şey söylemeden telefonu elinden çekip ensesine vurduğunda kızgın duruşumu sarsmak üzere olan gülüşümü zorlukla bastırmıştım.
"Hey!.."
Demir ensesini ovarak arkadaşının sert tepkisine isyan etmeye niyetlenmişti ki Kerem'in yüzündeki ciddiyeti görünce vazgeçip suratını asarak geri dönüp kafeye girmek için koridorun çıkışına yürüdü. Kerem de bıkkınca kafasını iki yana sallayıp onun peşi sıra ilerlerken, bana attığı anlayış içeren kısa bir bakıştan sonra Rüzgar da arkadaşlarının arkasından kafeye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Külleri ✔
Roman pour AdolescentsMizah ve romantizmin, gizem ve macerayla buluştuğu bu hikayede unutulmaması gereken tek bir şey var. Bir gün ışığı asla bir artiste boyun eğmez!?