11.kapitola

413 21 0
                                    

Pohled Natsu:
Sakra musím nějak utéct"Natsu, Prosím,zůstaň " řekla Lucy. Rozhlížel jsem se po pokoji,všiml jsem si okna. Běžel jsem k Luně,která byla pořád v transu. Skočil jsem na okno,když v tom na mě Lucy zakřičela:"Natsu proč jsi odešel ? Mohli jsme ti pomoct!" Ignoroval jsem ji ale ona zakřičela "Odpověz!!"po tyhle větě jsem se zastavil a odpověděl" Nechci abyste mě viděli umírat!" Koukl jsem se na ni. Dala si ruce před pusu a rozbrečela se. Podlomili se ji kolena. Teď mam šanci. Vyskočil jsem z okna. Venku nikdo nestal. Naštěstí. Běžel jsem nejrychleji jak jsem mohl brečel jsem přitom. Pořád jsem držel Lunu za ruku. Když už jsem byl dost daleko odtud opřel jsem se o nejbližší strom. Najednou si přede mnou stoupla Erza. Chtěl jsem utéct doprava,ale tam stala Wendy. A když jsem se kouknul doleva stal tam Gray. Pak jsem si všimnul ze vzadu stoji Gajeel a Lili neměl jsem kam utéct. Pak už jen přiběhla Lucy. Vstoupila do toho kruhu. Přišla ke mně a dala mi facku" Vždyť jsme přátele musíme ti nějak pomoct. A navíc Natsu Já tě taky miluju."A dlouze mě políbila. Francouzák. Pak jsem na rameni ucítil bolest kouknul jsem se na rameno,trefil mě šíp. Pak byla jenom tma.
Pohled Lucy:
Vím,uspávat jsme ho nemuseli,ale jinak by utekl. A navíc jsem ho políbila to by mu jako omluva mu musela stačit. Když jsme skončili byla už tma tak jsme se rozhodli stanovat.
Sting a Rogue už odešli. Natsu spal v mém stanu,když jsme měli táborák. Při táboráku na mě všichni tak divně koukali. Když se mě Erza zeptala:" "Máš něco s Natsuem?"
"Co myslíš?"zeptala jsem se Já
"No např. Ta pusa? A nebo to miluju tě? "Erza našpulila rty jako že se líbame
"Máš ho rrrrrrrrrrrraaaaddddaaa." Řekl Happy. Chytla jsem ho za tváře a tahala.
Všichni se smáli. Po dlouhý době.
Po asi hodině šli všichni spát. Ale jen Happy a Já jsme ještě šli ke mně do stanu. Chtěl mi něco říct. Ale když jsme přišli Natsu sebou házel a pořád si mumlal: "E.N.D. Ne nezničí zničí zabije nezabije aaaaaaaahg " měl takový výraz ze kterého mě bolelo srdce. Happy taky vypadal vystrašeně. "Víš jak jsi mi vyprávěla tu noc? No tak jak se skácel k zemi a něco si furt mumlal? Nebo jako teď si mumla něco o E.N.D. no tak týden před tím než odešel se mu zjevili černý znaky na těle a celý týden se mu snili noční můry. Jednou mi o tom vyprávěl,říkal že v tom snu stoji jeho demonický Já a říka mu ať se mu podda a slouží mu že spolu ovládnou svět. Natsu mu vždycky odmítne a nakonec spolu bojují a on vždycky vyhraje ale každý den je ho těžší ho porazit a on se bojí,že když ho neporazí tak ho E.N.D ovládne." Koukala jsem na něho s otevřenou pusou. Koukla jsem na Natsua ten zrovna brečel. Brečel? "HAPPY ON BREČÍ!"zakřičela jsem na Happyho. Doufám že to nikdo jiný neslyšel.
"Musíme ho probudit." Ale Happy tam už nestal nevím jak tak rychle odsud odběhl,ale musela jsem Natsua probudit. "Natsu probuď se Natsu!" AZ teď se probudil. Kouknul se na mě se strachem v očích. Objal mě. Pošeptal mi do ucha: "Dneska jsem ho neporazil,kdyby jsi mě neprobudila tak by mě ovládnul. Už nesmím jít spát!" Podívala jsem se s něho. Takhle vystrašeného jsem ho ještě nikdy neviděla. "Aaaargh moje hlava" řekl Natsu a sesunul se na zem. Po jeho těle se začali šířit temné znaky. Přikryla jsem ho dekou a odběhl jsem pro Wendy.
Ta si zrovna čistila zuby. "Wendy potřebuji tvoji pomoct! Něco se stalo Natsuovi!" Wendy hned běžela ke mě do stanu. Když si všimla Natsua tak chtěla odkrýt tu deku,ale já jsem zakřičela: "On nemá na sobě oblečení! " "Íííííííííííí" zapištěla" ale Já ho musím vyléčit jinak to nejde!" Na jeho těle byly pořád ty černý znaky. "ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ" znovu zapištěla ale začala léčit "Co to znamená?" Zašeptala. Vytáhla jsem dopis. A podala jsem ho Wendy která pořád léčila Natsua. Když si to přečetla podívala se na mě se tázacím pohledem. Až teď jsem si uvědomila že Natsu spí. "Natsu probuď se Natsu!" Natsu se sebou škubnul. Probudil se. "Ve snu hned začal útočit. Nestihl jsem se bránit. Co budu dě...." vykašlal krev. Černou krev."Aaaaaaaaaaaaaa" zakřičel. Vyběhl ze stanu a někam Běžel. "Natsu!"běžela jsem za nim Wendy se mnou.
Tak tohle je všechno dneska opravdu dlouha část. Příští část se bude jmenovat, "útes" takže se těšte a
Ahoj

Láska Ve Fairy Tail Kde žijí příběhy. Začni objevovat