4. fejezet

360 12 0
                                    

Dr. Harleen Quinzel szemszöge

~1 héttel később~

-Quinzel doktornő, ezekért a percekért élek...hát az meg mi?- kérdezte Jocker vagyis PUDDIN. Már megbeszéltük hogy így fogom hívni mert nem tetszett neki és nekem sem hogy magázzuk egymást.
-Kap egy kiscicát.- mondtam.
-Milyen kedves...megthetne nekem valamit doktornő.
-Bármit...az az hallgatom.
-Kéne egy gépfegyver.
-Egy gépfegyver?- miután ezt kimondtam belekezdett abba az őrült nevetésébe. Mikor abbahagyta adott egy telefonszámot hogy hívjam fel ha tényleg fontos nekem és ha meg szeretnék szökni vele. És igen. Felhívtam. Nem sokkal később betörték az ajtót és fegyverek hangját lehetett hallani. Gyorsan leszaladtam hogy segítsek kiszabadítani puddint, de valaki elkapott és betuszkolt egy szobába aztán odakötött az ágyhoz.
-Engedj el! Engedj el!- kiabáltam. Nem sokkal később belépett a szobába puddin, egy melegítőbe. Felsőtestét nem takarta semmi.
-Lássuk csak...mi van itt?
-És most mi lesz. Meg akar ölni Mr. J?- kérdeztem.
-Mi?- kérdezte. És a füléhez tette kezét mintha nem hallotta volna.
-Dehogy öllek meg, de ami most jön az nagyon, nagyon fáj.
-Nem számít. Kibírom. Mindent kibírok.-mondtam. Ezzel a számba rakott egy övszíjat. Sokkolók voltak a kezében amit a halántékomhoz érintett.Rögtön ráharaptam az övre. Ahogy mondta rohadtul fájt.

········································································

Mikor felébredtem egy számomra ismeretlen szobában voltam. Ez nem is lenne baj, de az viszont már igen hogy sehol sem találom puddint. Kimentem a fürdőbe és ott volt egy táska benne az én cuccaim. Lefürödtem és felvettem a farmerem a kék ingem és a tornacipőm. Kimentem a fürdőből majd a szobából. Ott volt két pasi. Megkérdeztem tőlük hol van Jocker de nem mondtak semmit. Persze mikor fegyvert fogtam a fejükhöz elmondták hogy még kint van. Szaladtam kifele. Pont akkor indult el a kocsi mire kiértem. Megláttam egy motort. Gyorsan felpattantam rá és mentem utánna. Utólértem de mentem tovább. Mikor úgy gondoltam elég a távolság megbillentettem a motort. Mikor megállt leszálltam róla és az út közepére álltam. Ha fontos vagyol neki megáll ha nem akkor nem. És fékezett, megállt.
-Nem hagyhatsz el! Nem hagyhatsz el!-ordítottam és csapkodtam a kocsit. Kiszállt.
-Miért hagytál ott? Megígérted hogy együtt leszünk. Miért hazudtál-kérdeztem.
-Jajj, te hittél nekem? Kis butus.-megszakadt a szívem mikor ezt kimondta. Pont akkor kiszállt egy ember a Joker kocsija mögötti kamijonból és szidkozódni kezdett. Én sem tétlenkedtem sokáig. Kikaptam Jocker zsebéből a pisztolyt és lelőttem a férfit. Aztán lassan Jockerre fogtam. Amint ezt észrevette elmosolyodott.
-Gyerünk! Tedd meg!-mondta aztán egy gyors mozdulattal kikapta a kezemből a fegyvert.
-Ne csapd be magad, te is tudod hogy nem birtad volna megtenni, de tudok egy olyan helyet ahol bebizonyíthatod hogy szeretsz.-mondta. Én csak bólintottam.

Egy vegyszergyár előtt álltunk meg. Bementünk.
-Kérdés.....meghalnál-e értem?
-Igen.
-Ez túl könnyű....mond meg élnél-e értem?
-Igen.
-Ne tégy igéretet amit megbánhatsz. Biztos akarod?
-Akarom.
-Mondd ki! Mondd ki!...ké ké ké.
-Kérem.
-Miért vagy ilyen jó.

Jocker szemszöge

-Kérem.-mondta.
-Miért vagy ilyen jó.-mondtam.
A korlát felé pillantottam és Harley rögtön tudta mi a dolga. Odament és beledőlt. Én persze ott akartam hagyni de valami nem engedett elmenni. Beugrottam utánna. Éreztem hogy ott van. Kiemeltem és megcsókoltam. Rögtön kipattantak a szemei. Újra megcsókoltam, utánna őrült nevetésben törtem ki. Hazamentünk, Harley bement a fürdőbe és egy teljesen új Harley jött ki onnan. Vadabb, szabadabb de ami a legfontosabb: ŐRÜLTEBB. (Fenti kép)

Itt az új rész! Remélem nem baj hogy hosszabb lett. Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!

Harley Quinn és JockerWo Geschichten leben. Entdecke jetzt